R wilde die giraf eerst op 1.50 doen, maar dat vond ik te kleinquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef pessie het volgende:
Sonnetje die stickers zijn echt tof! Vooral die giraf vind ook leuk (en lekker groot)!
Mereltje ook mooi.
Oh leuk, die ken ik wel. Onze lamp komt daar vandaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die heb ik hiervandaan http://www.kusvanzus.nl. Ze waren wel veel te duur, maar dat mag de pret niet drukken.
Haha, die is coolquote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef trui het volgende:
wie had hier ook weer zo'n leuke mario-baby-kamer? ik zag nog een grappige variant:
[ afbeelding ]
Exact zo Claudiaquote:Op zondag 4 juli 2010 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind lavendel ook een heel mooie kleur! Zacht en sfeervol.
Hoe is het kamertje precies ingericht, Saffier? Raam aan de korte kant, links bij het raam het wiegje, rechts bij het raam de commode en de ladekast tegenover het raam? Ik ben heel benieuwd hoe het er als geheel uitziet straks, met de kleine afwerkingsdingen! Weet je al wat je in de fotolijstjes gaat stoppen?
Met het handjequote:Op zondag 4 juli 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Nice Saffier! Heb je die muurschildering met de hand gemaakt of is het een sticker?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef becky27 het volgende:
Sonnetje, bekende box! En erg leuk hoor die muurstickers.
Flugeltje, ik vind je wieg echt heel mooi! Ik zou er zelf nooit voor kiezen maar het is echt heel erg smaakvol.
Wat een cool wiegje Mereltje, ook retro?
Zo nu hier nog spammen en dan ben ik volgens mij helemaal bij hier op fok!
Voor op 01-03-2010:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meubels schilderen
[ afbeelding ]
Met ledikant:
[ afbeelding ]
Sfeer zonder ledikant
[ afbeelding ]
Met retro/familiewieg:
[ afbeelding ]
We zijn 22-03-2010 verhuisd en Noortje is 17-04-2010 geboren, alles mooi op tijd. Alleen moeten we nog steeds plankjes ophangen.
Ja ik hou echt van kringloop en marktplaats... alleen ik zie dat niet he? En qua kleuren ben ik gewoon een ramp.quote:
Bij de kringloop zijn inderdaad vaak zulke leuke spulletjes te halen. Linkje verf en klaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |