abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:03:44 #226
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_97238107
Ach, we zijn het nachtje goed doorgekomen, en vanavond mag het verband er af en pleister er op.
Kunnen we met een handschoentje aan weer lekker verder flexxen! :X
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:37:09 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_97239139
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dat dus.
+ nog 1!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:22:08 #228
256666 leeell
I know you're lonely
pi_97240620
Gasschuif van carburateur per ongeluk andersom gemonteerd, eerste start met nieuw blokje 80cc met die carb

door de gasschuif kon die alleen vol gas geven, dus brommer gestart, vol gas in neutraal, gelijk blok gesloopt ;(

was nog wel te redden met nieuwe lagers/pakking
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_97243586
net de auto maar bij de dealer afgemikt en een leenwagen mee terug genomen...

ze keken wel raar naar dattie gebroken was... maar goed als de auto weer heel is maar even kijken als we een extra ophanging voor dat stukje alu buis kunnen fabriceren.. :+
pi_97255660
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef 2cv het volgende:
Blijf posten Turq, PTA is een stuk grappiger met jouw avonturen er bij.
Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier :(
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_97255717
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier :(
;( !
Nee.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 18:02:52 #232
25682 2cv
Niet subtiel
pi_97255921
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier :(
Er zijn mensen die het niet op prijs stellen nee. Maar dat is logisch. Wat je ook doet: er is altijd wel iemand die het niks vindt. En ik vind het niks dat je je fuck-ups juist niet meer post ;)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:05:37 #233
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_97258890
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier :(
ik stel het zeer zeker op prijs.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_97264122
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier :(
+1 voor!
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:49:19 #235
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_97265005
Een halve klus fuckup dan.
Op de sloop een radiateur halen voor een auto met voorschade.
Man van de sloop helpt even mee.
* GizartFRL haalt bovenste slangklem los.
Sloopman zet zaag in bovenste radiateurslang.
* GizartFRL denkt, ach, die ouwe is nog wel heel.
Gaat naar huis.
* GizartFRL monteert radiateur.
Zooi afvullen met koelvloeistof.
Starten, drup drup. Bovenste slang lek.

:')
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_97276940
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
tot de ontdekking komen bij een lokaal airco controle mannetje dat er gewoon een buis van de airco in 2en ligt en vrolijk tussen de startmotor en radiator ventilator heen en weer aan het slingeren is.. :X

loshangende deel verwijderd ( gewoon ingekort.. stuk issie toch al.. )

en nu hebben we spoken in de motor :/
Zal nog wel lekker werken die airco zo :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_97277998
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Zal nog wel lekker werken die airco zo :P
we zullen t afwachten :')
pi_97298476
Als je bij een civic een nokkenas gaat vervangen dan moet de krukas poulie los,

Dit heb ik toen laten doen omdat ik geen lucht sleutel had nog, geen punt gewoon straks even weer de hoek om bij de loonwerker de boel weer vast laten zetten als ik klaar ben met vervangen dacht ik nog!

Je raad het al...vergeten langs de loonwerker te gaan, alleen met de ratel even snel vast gezet...een knal onder de auto en toen zag ik de poulie in mijn spiegel verdwijnen :') Gelukkig reed er niemand achter mij!
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:55:28 #239
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_97302658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef GizartFRL het volgende:
Een halve klus fuckup dan.
Op de sloop een radiateur halen voor een auto met voorschade.
Man van de sloop helpt even mee.
[me=GizartFRL] haalt bovenste slangklem los.
[/me]
Sloopman zet zaag in bovenste radiateurslang.
[me=GizartFRL] denkt, ach, die ouwe is nog wel heel.
[/me]
Gaat naar huis.
[me=GizartFRL] monteert radiateur.
[/me]
Zooi afvullen met koelvloeistof.
Starten, drup drup. Bovenste slang lek.

:')
Op een of andere manier vergeet je altijd alle extra's mee te nemen. En al neem je een helebult mee, er zijn altijd wel schroefjes oid waar je uit eindelijk toch niets/niet genoeg van had :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_97338487
airco weer heel! *O*

schade: +- 350,-
pi_97338950
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef GizartFRL het volgende:
Een halve klus fuckup dan.
Op de sloop een radiateur halen voor een auto met voorschade.
Man van de sloop helpt even mee.
[me=GizartFRL] haalt bovenste slangklem los.
[/me]
Sloopman zet zaag in bovenste radiateurslang.
[me=GizartFRL] denkt, ach, die ouwe is nog wel heel.
[/me]
Gaat naar huis.
[me=GizartFRL] monteert radiateur.
[/me]
Zooi afvullen met koelvloeistof.
Starten, drup drup. Bovenste slang lek.

:')
_O-

Hier past maar 1 reply bij:
Nee.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:05:42 #242
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_97349690
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef bietelboer het volgende:
Als je bij een civic een nokkenas gaat vervangen dan moet de krukas poulie los,

Dit heb ik toen laten doen omdat ik geen lucht sleutel had nog, geen punt gewoon straks even weer de hoek om bij de loonwerker de boel weer vast laten zetten als ik klaar ben met vervangen dacht ik nog!

Je raad het al...vergeten langs de loonwerker te gaan, alleen met de ratel even snel vast gezet...een knal onder de auto en toen zag ik de poulie in mijn spiegel verdwijnen :') Gelukkig reed er niemand achter mij!
whehe, zoiets heb ik ook eens gehad met de accesoirepoelie en eens met de waterpomppoelie van mijn volvo. Beide losgelopen. 1x vriem kwijt, 1x visco door de radiateur bij 4000rpm -O-
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_97357879
Oei, ik kon er een andere poulie op zetten en weer gaan :D
pi_97567753
Jullie hebben mij aan een oude van mij herrinerd, ik heb ooit een Aprilia RS Extrema gehad.
Deze had een mono-achterbrug, waarbij het tandwiel vast zat met een grote moer op het midden, in die moer zaten gleufjes voor een borgpin.
Toen mijn tandwiel moest worden vervangen, heb ik er geen nieuwe pin in gedaan. Moest eten, dusja dan vergeet je dat. Toen ging ik later die avond een stukje rijden. En dat kreng heeft 12km gewacht met losgaan. Waarna hij wegschoot, ergens in de bosjes belandde, en nergens te vinden was. Heb ik heel dat kuteind naar huis moeten lopen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:25:57 #245
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_97567857
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef daNpy het volgende:

[..]

Op een of andere manier vergeet je altijd alle extra's mee te nemen. En al neem je een helebult mee, er zijn altijd wel schroefjes oid waar je uit eindelijk toch niets/niet genoeg van had :')
Is inmiddels opgelost door een slang van een 205 in te korten. *O*
Bush mechanic. :P
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_97616887
Leuke verhalen

Ik had een radio in belgie gekocht en daar werkende gezien. Toen ik thuis de radio aan het prepareren was voor de inbouw in m'n auto een palletje verschoven. Ik ben 2.5 uur bezig geweest om dat ding uit elkaar te halen, palletje te vinden, in te zetten en in elkaar te zetten.

Enfin, eindelijk die radio klaar en het was tijd om hem in te bouwen, hiervoor moet echter wel een deel van het dashboard/console er in zijn geheel uit. Na inbouw even alles checken, goed terugzetten in vastmaken en rijden maar. Geen problemen. De week daarop de auto opgehaald voor een meeting. Radio aan en ineens rook achter uit m'n dashboard. Ik heb nog nooit zo snel accu klemmen losgekregen en een gedeelte van het dashboard/console gedemonteerd. Er bleken toch nog wat kabels los te liggen die door de vorige eigenaar waren getrokken.

Paar weken daarna proberen uit te zoeken waar alle draden voor waren etc. Na afloop alles even nagelopen of het nog goed vast zat etc. Daarna een kort testritje en alles deed het naar behoren. Een uur of 2 later pak ik de auto en rijd ik 80 op een provinciale weg met niet heel ver voor me een stoplicht met wachtende auto's ervoor. Op dat moment stopt m'n motor ermee + alle electronica. Ik had geen stuurbekrachting meer maar wat vooral belangrijk was, ik ging 80 moest stoppen en m'n rembekrachtiging deed het niet. Ik ben met twee voeten op het rempedaal gaan staan en kon via de berm de eerst/laatst wachtende auto ontwijken.
Draad naar het contactslot zat toch niet zo goed vast als ik dacht. :')

De versnellingsbak wilde niet meer schakelen dus tijd om hem te laten reviseren. Met een vriend en m'n vader dat ding eruit. Olie eruit laten lekken, gekeken hoeveel olie eruit was gelekt en dat was 6 liter. Ik dacht nog "vreemd, er zou 9 liter in moeten zitten, zou dat de oorzaak zijn?"
Dat was niet de oorzaak, want de volgende ochtend lag er 3 liter transmissie olie in de achterbak waar de versnellingsbak was ingelegd.........
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Spellchecker donderdag 2 juni 2011 @ 18:13:30 #247
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_97626690
Da's best wel naar spul.. Heeft je achterbak dat overleefd?
Tevens -purist.
pi_97628152
2 maanden geleden was mijn carterpan lek, zat gewoon een gat ingerot van 3 mm ofzo
maar door de vette bende leek het wel of de voorste krukaskeerring lekte.
dus auto naar dealer daar motor schoon laten maken en toen zagen we het gat.
probleem is bij een grand vitara dat er een vooras in de weg zit, 2 opties vooras eronderuit of motor eruit. vooras zit zo dik in de tectyl en bende dat de motor maar gelicht moest worden.
nieuwe pan eronder, voor de zekerheid de voorste krukaskeerring ook maar vervangen die was toch besteld. alles terug gebouwd bleek de achterste krukaskeerring lek te zijn
hebben ze weer heel de motor eruit moeten halen. :')
en het ergste is nog dat een maand daarvoor de versnellingsbak, koppeling en drukgroep waren vervangen. |:(
dus uiteindelijk alleen de materiaal kosten hoeven betalen *O*
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:52:48 #249
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_97635279
Chromen tellerringen plaatsen in m'n auto, ik het tellerhuis weer terug in de auto gezet, doet ineens 1 lampje het niet meer. *zweet*zweet*
Weer uitgebouwd, bleek alleen het lampje -toevallig- kapot te zijn gegaan.
pi_97647770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:58 schreef densmee het volgende:
2 maanden geleden was mijn carterpan lek, zat gewoon een gat ingerot van 3 mm ofzo
maar door de vette bende leek het wel of de voorste krukaskeerring lekte.
dus auto naar dealer daar motor schoon laten maken en toen zagen we het gat.
probleem is bij een grand vitara dat er een vooras in de weg zit, 2 opties vooras eronderuit of motor eruit. vooras zit zo dik in de tectyl en bende dat de motor maar gelicht moest worden.
nieuwe pan eronder, voor de zekerheid de voorste krukaskeerring ook maar vervangen die was toch besteld. alles terug gebouwd bleek de achterste krukaskeerring lek te zijn
hebben ze weer heel de motor eruit moeten halen. :')
en het ergste is nog dat een maand daarvoor de versnellingsbak, koppeling en drukgroep waren vervangen. |:(
dus uiteindelijk alleen de materiaal kosten hoeven betalen *O*
Goeie service!
pi_98176963
Afgelopen zaterdag moet ik even mijn achterlicht demonteren, daar zitten van die plastic dopjes met schroefdraad op.
Liet ik zo'n dopje in de ruimte van het achterpaneel vallen.
Ben een kwartier bezig geweest om het dopje er weer uit te halen.

Er is zit een soort vet aan de binnenkant van dat paneel, dus alles zat weer onder uiteraard :P :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:07:51 #252
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_98178261
Da's vies ja.

Ik ben een inbus 3 kwijt geraakt in mn BMW :')
Hij is er al wel weer ergens uitgevallen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:11:39 #253
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_98178533
Net bezig met de stappenmotor en LPG injector reinigen en daarvoor moest de behuizing van het luchtfilter eraf.

Was lekker bezig met de ratel laat het verlengstuk ineens los en valt zo in de lucht inlaat 8)7

Ik heb die hele buis er met geweld uit gehaald omdat ik anders de hele bumper moest demonteren }:|
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_98181092
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef daNpy het volgende:
Da's vies ja.

Ik ben een inbus 3 kwijt geraakt in mn BMW :')
Hij is er al wel weer ergens uitgevallen.
Ik heb een keer een telescopische magneet gekocht, daar heb ik al heel wat gereedschap en bouten mee naar boven kunnen halen :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_98182867
Mijn klus-fuckup is eigenlijk wel een grappige.
Ruitensproeipompje vervangen, testen, nog es testen. Doet het niet, alles nakijken alles goed aangesloten. Toevallig naar de achterruit kijken, hé die is kletsnat, achterruitsproeier proberen, hé de voorruit wordt nat. Blijkt dat de slangen voor achter en voor zijn omgedraaid, zit nog steeds zo. :)
pi_98187133
Genoeg fuck-ups hier gehad. Al is de volgende niet echt gerelateerd toch deel ik hem graag,

Maatje van me had een hagel nieuwe MB C-klasse gekocht voor zijn vrouwtje die werd namelijk jarig. Probleempje was dat vrouwtje mocht het pas weten op haar verjaardag, Dus of ik hem zolang even in de loods van mij kon zetten.

Das natuurlijk geen probleem help een maat graag uit de brand dus parkeer dat ding langs de stellage die vol ligt met motoren, Dagje later heb ik een blokje nodig pak de JCB en wil van de bovenste plank 8 meter hoog dat blokje even pakken, Had de JCB pas een paar dagjes dus ik was er nog niet zo hendig in om dat kreng te besturen ook het idee hebben om die C-klasse even aan de kant zetten kwam niet bij me op.

Heb het blokje en wil dat ie wat meer hendig op de vork ligt dus ik kut er wat mee flikkert me dat blok van de vork af, Resultaat Motorblok van een VW Passat dwars door het dak van die MB en dat was niet te repareren binnen 2 dagen, Gelukkig na lang bellen een zelfde exemplaar gevonden dat was het duurste fuck-upje wat ik hier gehad heb. En ik zat met een afgeschreven MB te kijken en dat ongelukje is me lang nagebleven.

Bij deze mijn eerste [zinvolle] post op dit forum.
  woensdag 15 juni 2011 @ 07:18:44 #257
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_98189591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:09 schreef Isamara87 het volgende:
Genoeg fuck-ups hier gehad. Al is de volgende niet echt gerelateerd toch deel ik hem graag,

Maatje van me had een hagel nieuwe MB C-klasse gekocht voor zijn vrouwtje die werd namelijk jarig. Probleempje was dat vrouwtje mocht het pas weten op haar verjaardag, Dus of ik hem zolang even in de loods van mij kon zetten.

Das natuurlijk geen probleem help een maat graag uit de brand dus parkeer dat ding langs de stellage die vol ligt met motoren, Dagje later heb ik een blokje nodig pak de JCB en wil van de bovenste plank 8 meter hoog dat blokje even pakken, Had de JCB pas een paar dagjes dus ik was er nog niet zo hendig in om dat kreng te besturen ook het idee hebben om die C-klasse even aan de kant zetten kwam niet bij me op.

Heb het blokje en wil dat ie wat meer hendig op de vork ligt dus ik kut er wat mee flikkert me dat blok van de vork af, Resultaat Motorblok van een VW Passat dwars door het dak van die MB en dat was niet te repareren binnen 2 dagen, Gelukkig na lang bellen een zelfde exemplaar gevonden dat was het duurste fuck-upje wat ik hier gehad heb. En ik zat met een afgeschreven MB te kijken en dat ongelukje is me lang nagebleven.

Bij deze mijn eerste [zinvolle] post op dit forum.
:o :o :o
Pics? :D
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_98191752
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 07:18 schreef Barcaconia het volgende:

[..]


:o :o :o
Pics? :D
Dekt de verzekering zoiets?
pi_98191812
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:52 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Dekt de verzekering zoiets?
Ja, en wat vertel je ze? Zie je jezelf het schadeformulier al invullen? Vooral de situatieschets moet geweldig zijn. :D
pi_98192506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:54 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Ja, en wat vertel je ze? Zie je jezelf het schadeformulier al invullen? Vooral de situatieschets moet geweldig zijn. :D
Nee maar zo n loods heb je niet als particulierzijnde. Ik denk toch dat er iets is als een bedrijfsverzekering.

Edit, klinkt een beetje raar maar die auto kan je dan toch ombouwen in een cabrio?
pi_98194432
Geen major fuckup maar toch:
Tellerhuis van mijn Mercedes-Benz W123 gedemonteerd om o.a. wat lampjes te vervangen, dan moet ook de leiding van de oliedrukmeter los en de kilometertellerkabel. Vooral die is lastig omdat je dan kappen onder het dashboard moet weghalen, het hele tellerhuis een klein stukje naar voren moet duwen, je hand erlangs wrikken en de kabel losschroeven.
De olieleiding valt wel mee, wel altijd een doekje bij de hand houden omdat er daadwerkelijk olie doorheen gaat direct naar het metertje toe, goed zo gezegd zo gedaan alles ging goed.

Vervolgens het tellerhuis gemonteerd, alles weer aangesloten, isolatie onder het dashboard terug, kappen weer terug, zo, dat ging best vlot, dacht ik nog. Doen alle lampjes het? Ja, doen het ook.

Toen een testritje gemaakt, hm dat is vreemd de snelheidsmeter doet het niet, en toen schoot het me te binnen, ik had alles aangesloten... behalve de kilometertellerkabel. Vandaar dat ik zo snel klaar was. Toen kon alles weer los, en omdat ik er de pest in had en dan een beetje ga haasten druppelde er deze keer fijn olie uit de oliedrukleiding, gevolg: mijn arm onder de olie (ook nog eens motorolie uit een diesel dus heerlijk zwart) evenals de kappen, een deel van het dashboard, etcetera, dus:



Goed, nogmaals alles aangsloten, teruggezet, schoongemaakt, en jawel, eindelijk werkt het weer goed. Hangt alleen nog een lichte oliegeur in de auto...
Vogelbek-verdubbel-inator
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:27:19 #262
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98194440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Nee maar zo n loods heb je niet als particulierzijnde. Ik denk toch dat er iets is als een bedrijfsverzekering.

Edit, klinkt een beetje raar maar die auto kan je dan toch ombouwen in een cabrio?
Vast wel, maar niet zomaar binnen twee dagen. Nieuw dak erin laten zetten is slimmer denk ik :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_98194649
Oja, ik weet er nog wel een, bij mijn vorige W123 in een sleutelgarage.

Bij het kleppen stellen draai je de motor met de bout op de krukas, daar zet je dan een ratel op. Alle klepjes netjes gesteld, kleppendeksel en aanverwante zaken gemonteerd en starten maar. Helaas zat de ratel nog op de krukas... echt een situatie waarin ik enorm veel geluk heb gehad, ik hoorde het bij het lopen van de motor meteen dus onmiddelijk uitgezet en de schade opgenomen. Radiateur en fan nog heel, bout van de krukas losgelopen.

Godnondeju dacht ik, dat komt niet meer goed (het was 17.30 uur op een zaterdag), maar na een meer grondige inspectie bleek eigenlijk de bout er nog een stukje in te zitten. Zo'n bout heeft een enorm aanhaalmoment, geen momentsleutel aanwezig die zo hoog ging, dus maar uitgerekend hoeveel graden aanhalen het dan was en een flinke pijp op de ratel gezet. Dat gedaan, motor gestart en hij liep weer prima, altijd gedaan ook totdat ik hem weg deed.

Vanaf nu hangt er altijd een speciaal briefje op het stuur bij werkzaamheden onder de kap met zoiets erop: Is al het gereedschap weg, controleer goed!
Vogelbek-verdubbel-inator
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:49:02 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_98195198
Mijn O+ en zwager hebben een keer (onder het genot van een heleboel bier) een remblok verkeerd om gemonteerd. Heeft even geduurd eer we daar achter kwamen (zo nu en dan was er wel een vaag aanloopgeluid, maar er leek niet echt iets te blokkeren of aan te lopen) en heeft ook aardig wat moeite gekost om daarna de velg weer schoon te krijgen. :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:52:46 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98195304
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Oja, ik weet er nog wel een, bij mijn vorige W123 in een sleutelgarage.

Bij het kleppen stellen draai je de motor met de bout op de krukas, daar zet je dan een ratel op. Alle klepjes netjes gesteld, kleppendeksel en aanverwante zaken gemonteerd en starten maar. Helaas zat de ratel nog op de krukas... echt een situatie waarin ik enorm veel geluk heb gehad, ik hoorde het bij het lopen van de motor meteen dus onmiddelijk uitgezet en de schade opgenomen. Radiateur en fan nog heel, bout van de krukas losgelopen.

Godnondeju dacht ik, dat komt niet meer goed (het was 17.30 uur op een zaterdag), maar na een meer grondige inspectie bleek eigenlijk de bout er nog een stukje in te zitten. Zo'n bout heeft een enorm aanhaalmoment, geen momentsleutel aanwezig die zo hoog ging, dus maar uitgerekend hoeveel graden aanhalen het dan was en een flinke pijp op de ratel gezet. Dat gedaan, motor gestart en hij liep weer prima, altijd gedaan ook totdat ik hem weg deed.

Vanaf nu hangt er altijd een speciaal briefje op het stuur bij werkzaamheden onder de kap met zoiets erop: Is al het gereedschap weg, controleer goed!
daar las ik laatst een handige tip voor: leg je gereedschap (of je olievuldop bijv) altijd zo neer dat als je de motorkap dicht doet, hij niet sluit.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98195618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:49 schreef Alicey het volgende:
Mijn O+ en zwager hebben een keer (onder het genot van een heleboel bier) een remblok verkeerd om gemonteerd. Heeft even geduurd eer we daar achter kwamen (zo nu en dan was er wel een vaag aanloopgeluid, maar er leek niet echt iets te blokkeren of aan te lopen) en heeft ook aardig wat moeite gekost om daarna de velg weer schoon te krijgen. :')
En maar schelden dat die remblokken zo slecht pasten zeker :D
pi_98195819
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

daar las ik laatst een handige tip voor: leg je gereedschap (of je olievuldop bijv) altijd zo neer dat als je de motorkap dicht doet, hij niet sluit.
Dan komt er wel een deuk in je motorkap :o
Vaak genoeg gehoord dat iemand nog een stuk gereedschap bovenop het motorblok (of de stukken plastic tegenwoordig) had liggen, motorkap dicht laten vallen en toen kwam er een mooie punt omhoog in het midden :')

Of je moet het natuurlijk vooraan bij de sluiting leggen, als dat kan, dan werkt die theorie wel :@
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:13:31 #268
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_98195954
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef CafeRoker het volgende:

En maar schelden dat die remblokken zo slecht pasten zeker :D
Dat weet ik niet. Als ze bezig zijn wordt er sowieso al zoveel gescholden dat ik er meestal niet bij blijf. :')
pi_98196150
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Dan komt er wel een deuk in je motorkap :o
Vaak genoeg gehoord dat iemand nog een stuk gereedschap bovenop het motorblok (of de stukken plastic tegenwoordig) had liggen, motorkap dicht laten vallen en toen kwam er een mooie punt omhoog in het midden :')

Of je moet het natuurlijk vooraan bij de sluiting leggen, als dat kan, dan werkt die theorie wel :@
Dat vind ik ook nogal een gevaarlijke manier inderdaad, eigenlijk is het beter om helemaal geen gereedschap / onderdeeltjes te laten liggen maar het sluipt er nou eenmaal in.
Vogelbek-verdubbel-inator
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:25:06 #270
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_98196376
Ooit bij het vervangen van de puntcontacten van m'n chevy een schroefje laten vallen... Gezocht onder de auto etc. etc., niet kunnen vinden. Ik denk: fuck it, zal wel weggerold zijn, kreeg toch nieuwe schroefjes bij de nieuwe contacten, ik schroef het zooitje in elkaar.
Afijn, stukje rijden, motor slaat af omdat de ontsteking compleet tegen het blok was geslagen. Wat bleek, schroefje was bij de ontsteking vast komen te zitten in het draaiende deel (onder de rotor)... Heb geluk gehad dat het schroefje vergruisd was, want heb alles gechecked en ontsteking teruggezet en gelukkig deed'ie het weer...

Conclusie: Als je iets laat vallen, altijd zoeken waar het gebleven is voordat je alles weer in elkaar zet...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_98196384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Als ze bezig zijn wordt er sowieso al zoveel gescholden dat ik er meestal niet bij blijf. :')
Oh, dus dat is toch normaal? >:)
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:27:49 #272
58560 Oksel
Gezellig.
pi_98196466
Startkabel op m'n BMW verkeerd aangesloten. Godzijdank zit er een beveliging in, die er dus uitging. Die heb ik nu omgelust.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:32:43 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98196632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef drdoofenshmirtz het volgende:

[..]

Dat vind ik ook nogal een gevaarlijke manier inderdaad, eigenlijk is het beter om helemaal geen gereedschap / onderdeeltjes te laten liggen maar het sluipt er nou eenmaal in.
Bij mijn auto valt de motorkap niet met een klap dicht, dus ik kan me niet voorstellen dat het zo erg misgaat. Als je hem dichtslaat dan werkt het inderdaad niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98209998
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:52 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Dekt de verzekering zoiets?
Tuurlijk Al duurde het wel een maand of 6 voor ze uitkeerde, Hoop gedonder mee gehad laten we het daar maar op houden. Is al wat jaartjes terug en foto's heb ik er niet meer van anders had ze er wel bij gepleurd.

Een cabrio er van bouwen was niet zo gek idee, maar da luk niet in 2 dagen.
pi_98227496
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Dan komt er wel een deuk in je motorkap :o
Vaak genoeg gehoord dat iemand nog een stuk gereedschap bovenop het motorblok (of de stukken plastic tegenwoordig) had liggen, motorkap dicht laten vallen en toen kwam er een mooie punt omhoog in het midden :')

Of je moet het natuurlijk vooraan bij de sluiting leggen, als dat kan, dan werkt die theorie wel :@
Ik heb wel eens mijn motorkap laten dichtklappen met een lege oliefles zonder dop eronder die op de kop lag.
Die hield de motorkap op spanning, en kreeg ik dus niet meer open.
Even wat harder trekken en toen brak de kabel van de motorkapontgrendeling.
Uiteindelijk via de binnenkant van de voorbumper met een haakse schroevendraaier ( ja die gebruik je nooit he ;) ), de grill gedemonteerd en toen alles losgekregen.

Zo werd een klusje om de olie bij te vullen wat normaal in 5 minuten gedaan werd nu 2 uur :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:48:41 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_98227974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:27 schreef Oksel het volgende:
Startkabel op m'n BMW verkeerd aangesloten. Godzijdank zit er een beveliging in, die er dus uitging. Die heb ik nu omgelust.
Did that too :|W Leuk, effe snel je auto opstarten 's morgens in het donker, haast, haast, haast..-> grote rookwolk ;(
Dagje of 2 peuteren en solderen aan de motorkabelboom en het werkte weer :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_98228652
broertje van mij laat de motorkap dicht vallen terwijl de auto aan de startkabels hing, leuk.. 2 deukjes in een deukloze motorkap..

Anyways, dont care.. morgen toch nieuwe motorkap *O* *O*
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_98228759
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik heb wel eens mijn motorkap laten dichtklappen met een lege oliefles zonder dop eronder die op de kop lag.
Die hield de motorkap op spanning, en kreeg ik dus niet meer open.
Even wat harder trekken en toen brak de kabel van de motorkapontgrendeling.
Uiteindelijk via de binnenkant van de voorbumper met een haakse schroevendraaier ( ja die gebruik je nooit he ;) ), de grill gedemonteerd en toen alles losgekregen.

Zo werd een klusje om de olie bij te vullen wat normaal in 5 minuten gedaan werd nu 2 uur :')
ik heb dat wel eens bij mijn unimog gehad, dan is de afstand van bumper tot slot wel erg groot en metaal is daar ook best scherp }:|
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_98228866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef densmee het volgende:

[..]

ik heb dat wel eens bij mijn unimog gehad, dan is de afstand van bumper tot slot wel erg groot en metaal is daar ook best scherp }:|
Wel even mee bezig geweest dus ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_98228936
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Wel even mee bezig geweest dus ?
ja en heel mijn armen kapot
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_98637939
Een fuckup is het niet echt.. meer een baalmoment!

Ik moet de wiellagers vervangen van de golf 2 van m'n chick..
rechts wou alles er netjes af.. wonder boven wonder..
Alleen links wou de stuurkogel niet los laten...
Dus heb ik hem er af moeten slijpen
Het jammere is dat deze op de stuurstang (spoorstang) zit geknepen..
Dus niet zo even een nieuwe stuurkogel er op kan zetten...

Kan ik dus een heel nieuwe stuurstang met stuurkogel gaan kopen...

En die moet ik vandaag zien te krijgen/vinden...
op ebay kosten ze geen drol... Alleen zal dat bij de dealer wel anders zijn..
JA!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 09:26:19 #282
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_98638389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:29 schreef Rensjebree het volgende:
Een fuckup is het niet echt.. meer een baalmoment!

Ik moet de wiellagers vervangen van de golf 2 van m'n chick..
rechts wou alles er netjes af.. wonder boven wonder..
Alleen links wou de stuurkogel niet los laten...
Dus heb ik hem er af moeten slijpen
Het jammere is dat deze op de stuurstang (spoorstang) zit geknepen..
Dus niet zo even een nieuwe stuurkogel er op kan zetten...

Kan ik dus een heel nieuwe stuurstang met stuurkogel gaan kopen...

En die moet ik vandaag zien te krijgen/vinden...
op ebay kosten ze geen drol... Alleen zal dat bij de dealer wel anders zijn..
Als de stuurkogel niet los wil doe je iets fout. Met een paar keer flink laten schrikken gaan ze altijd wel. Als laatste redmiddel kun je hem nog warmstoken. Doorslijpen heeft weinig zin.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_98643513
waarts
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 09:26 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Als de stuurkogel niet los wil doe je iets fout. Met een paar keer flink laten schrikken gaan ze altijd wel. Als laatste redmiddel kun je hem nog warmstoken. Doorslijpen heeft weinig zin.
waarschijnlijk wou de moer niet los....

dan is het idd meestal slijpen
pi_98644018
Of een moerensplijter regelen, zonde om een goede stuurkogel te verwoesten....
En als die moer niet los wil kan het nog wel eens helpen om een krik onder de stuurstang te zetten waardoor de fuseepen wat vaster komt te zitten. Of een klem er op.
En als de kogel niet uit de fusee wil: fusee ondersteunen, moer tot bovenaan de pen draaien en meppen maar.
pi_98647914
Ik ben vanochtend twee uur bezig geweest om een auto uit winterslaap te wekken omdat hij een stukje verplaatst moest worden, en vanwege hoogteverschil ging dat makkelijker op eigen kracht. Er zat geen benzinetank in, dus ik had een klein brommertankje aan de auto gehangen en aan de benzineslang bevestigd.

En hij sloeg maar niet aan, ik dacht dat misschien ergens troep van het stilstaan zat. En de gaskabel leek niet lekker te zitten dus daar heb ik ook nog wat mee geprutst. Na een hele tijd starten hoorde ik een rochel maar viel hij weer uit. Ah, het tankje bleek leeg te zijn. Nieuwe poging, weer hetzelfde verhaal, en weer tankje leeg toen hij uitviel. Vreemd trouwens dat die halve liter benzine weer zo snel op was..

Toen ik beter keek bleek dat ik het tankje op de vacuumleiding die de benzinepomp aandreef vastgemaakt had, en dat de benzine rechtstreeks het spruitstuk inliep :@

Even laten uitdampen, slang goed aangesloten, en hij sloeg gelijk aan :')
pi_98650090
wehehehhee :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:15:01 #287
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_98650341
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
waarts

[..]

waarschijnlijk wou de moer niet los....

dan is het idd meestal slijpen
Hoe kan de moer nu niet los willen? Sorry hoor, maar dan kom je echt met het verkeerde gereedschap.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_98662004
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:15 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Hoe kan de moer nu niet los willen? Sorry hoor, maar dan kom je echt met het verkeerde gereedschap.
verkeerde gereedschap?

ooit gehoord van roest????? en een kapotte spoorstangkogel welke vrolijk meedraait in zn huis?, de luchtsleutel krijgt hem dan ook niet los, warm gestookt of niet.... soms is de flex de enige optie
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:17:06 #289
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_98662193
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

verkeerde gereedschap?

ooit gehoord van roest????? en een kapotte spoorstangkogel welke vrolijk meedraait in zn huis?, de luchtsleutel krijgt hem dan ook niet los, warm gestookt of niet.... soms is de flex de enige optie
Grote luchthamer + eventueel grote griptang/sokkentang om een meedraaiende kogel een beetje weerstand te geven.
Zelfs van vrachtwagens met m24 draad die gruwelijk vastgerot kunnen zitten gaan ze zo los.
Goed los laten schrikken is belangrijker dan hard er aan trekken met een sleutel.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_98663244
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Grote luchthamer + eventueel grote griptang/sokkentang om een meedraaiende kogel een beetje weerstand te geven.
Zelfs van vrachtwagens met m24 draad die gruwelijk vastgerot kunnen zitten gaan ze zo los.
Goed los laten schrikken is belangrijker dan hard er aan trekken met een sleutel.
ik gebruik echt wel een zware luchtsleutel kan ik je vertellen, enig idee uberhaub hoe weinig ruimte je soms hebt voor een spoorstang kogel moer?
pi_98673588
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:54 schreef vannelle het volgende:

En als die moer niet los wil kan het nog wel eens helpen om een krik onder de stuurstang te zetten waardoor de fuseepen wat vaster komt te zitten. Of een klem er op.
En als de kogel niet uit de fusee wil: fusee ondersteunen, moer tot bovenaan de pen draaien en meppen maar.
Done that :Y
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  zondag 26 juni 2011 @ 12:15:20 #292
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_98673630
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

ik gebruik echt wel een zware luchtsleutel kan ik je vertellen, enig idee uberhaub hoe weinig ruimte je soms hebt voor een spoorstang kogel moer?
Als je er met een lange krachtdop op een zware luchthamer niet bijkomt, hoe kom je er met een slijptol dan wel bij?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_98742716
quote:
3s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Als je er met een lange krachtdop op een zware luchthamer niet bijkomt, hoe kom je er met een slijptol dan wel bij?
Zijkant van de slijpschijf scheef er op
pi_98910487
Gastank ondersteboven monteren, alles aansluiten en vervolgens gaan tanken. Er ging 1 liter per 5 minuten in. Nu mag ik straks weer fijn 1.5 dag aan het werk om alles om te bouwen.............
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:25:40 #295
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_98911371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef ArcticBlizzard het volgende: Er ging 1 liter per 5 minuten in.
Doen mijn beide gas bakken ook als de tank te leeg is en/of in de zon gestaan hebben :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_98915005
externe benzinepomp (drukpomp) vervangen. geen emmer of klemmen klaargezet, want de opvoerpomp in de tank zal er toch niet voor niks zitten? ik bedoel, als die nodig is, zal de benzine er niet zomaar uit komen.

..toen lag ik onder de auto, duim op de slang, oude pomp was met leiding en al buiten bereik, de nieuwe was niet verstopt en kon dus niet als stop gebruikt worden en m'n shirt vol benzine.

gelukkig was er iemand in de buurt die me een emmer kon brengen :P
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:53:03 #297
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_98925197
Bekend probleem powerflux.
Zo had ik laatst ook met diesel van een vrachtwagen aflaten. Daar gebruik ik een 200 liter reservoir voor. Even met een bezemsteel op zijn kop in de tank gepeild, oh, daar zit niet zoveel meer in. Plug onderuit de tank draaien en lunchen.
Kom ik terug van de lunch, ligt er pakweg 50 liter diesel over de werkvloer. Ben 2 uur bezig geweest om alles op te ruimen :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:37:14 #298
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_98930090
Daar wordt de vloer wel goed schoon van! :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_98930643
haha :P
pi_98930647
eind _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')