+ nog 1!quote:
Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hierquote:Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef 2cv het volgende:
Blijf posten Turq, PTA is een stuk grappiger met jouw avonturen er bij.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier
Er zijn mensen die het niet op prijs stellen nee. Maar dat is logisch. Wat je ook doet: er is altijd wel iemand die het niks vindt. En ik vind het niks dat je je fuck-ups juist niet meer postquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier
ik stel het zeer zeker op prijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier
+1 voor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, mensen stellen het niet op prijs hier, anders had ik mijn Auto ongelukken en fails roman gepost hier
Zal nog wel lekker werken die airco zoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
tot de ontdekking komen bij een lokaal airco controle mannetje dat er gewoon een buis van de airco in 2en ligt en vrolijk tussen de startmotor en radiator ventilator heen en weer aan het slingeren is..
loshangende deel verwijderd ( gewoon ingekort.. stuk issie toch al.. )
en nu hebben we spoken in de motor :/
we zullen t afwachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zal nog wel lekker werken die airco zo
Op een of andere manier vergeet je altijd alle extra's mee te nemen. En al neem je een helebult mee, er zijn altijd wel schroefjes oid waar je uit eindelijk toch niets/niet genoeg van hadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef GizartFRL het volgende:
Een halve klus fuckup dan.
Op de sloop een radiateur halen voor een auto met voorschade.
Man van de sloop helpt even mee.
[me=GizartFRL] haalt bovenste slangklem los.
[/me]
Sloopman zet zaag in bovenste radiateurslang.
[me=GizartFRL] denkt, ach, die ouwe is nog wel heel.
[/me]
Gaat naar huis.
[me=GizartFRL] monteert radiateur.
[/me]
Zooi afvullen met koelvloeistof.
Starten, drup drup. Bovenste slang lek.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef GizartFRL het volgende:
Een halve klus fuckup dan.
Op de sloop een radiateur halen voor een auto met voorschade.
Man van de sloop helpt even mee.
[me=GizartFRL] haalt bovenste slangklem los.
[/me]
Sloopman zet zaag in bovenste radiateurslang.
[me=GizartFRL] denkt, ach, die ouwe is nog wel heel.
[/me]
Gaat naar huis.
[me=GizartFRL] monteert radiateur.
[/me]
Zooi afvullen met koelvloeistof.
Starten, drup drup. Bovenste slang lek.
whehe, zoiets heb ik ook eens gehad met de accesoirepoelie en eens met de waterpomppoelie van mijn volvo. Beide losgelopen. 1x vriem kwijt, 1x visco door de radiateur bij 4000rpmquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef bietelboer het volgende:
Als je bij een civic een nokkenas gaat vervangen dan moet de krukas poulie los,
Dit heb ik toen laten doen omdat ik geen lucht sleutel had nog, geen punt gewoon straks even weer de hoek om bij de loonwerker de boel weer vast laten zetten als ik klaar ben met vervangen dacht ik nog!
Je raad het al...vergeten langs de loonwerker te gaan, alleen met de ratel even snel vast gezet...een knal onder de auto en toen zag ik de poulie in mijn spiegel verdwijnenGelukkig reed er niemand achter mij!
Is inmiddels opgelost door een slang van een 205 in te korten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Op een of andere manier vergeet je altijd alle extra's mee te nemen. En al neem je een helebult mee, er zijn altijd wel schroefjes oid waar je uit eindelijk toch niets/niet genoeg van had
Goeie service!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:58 schreef densmee het volgende:
2 maanden geleden was mijn carterpan lek, zat gewoon een gat ingerot van 3 mm ofzo
maar door de vette bende leek het wel of de voorste krukaskeerring lekte.
dus auto naar dealer daar motor schoon laten maken en toen zagen we het gat.
probleem is bij een grand vitara dat er een vooras in de weg zit, 2 opties vooras eronderuit of motor eruit. vooras zit zo dik in de tectyl en bende dat de motor maar gelicht moest worden.
nieuwe pan eronder, voor de zekerheid de voorste krukaskeerring ook maar vervangen die was toch besteld. alles terug gebouwd bleek de achterste krukaskeerring lek te zijn
hebben ze weer heel de motor eruit moeten halen.![]()
en het ergste is nog dat een maand daarvoor de versnellingsbak, koppeling en drukgroep waren vervangen.![]()
dus uiteindelijk alleen de materiaal kosten hoeven betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |