gezellig johquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, anders hang ik hier zo weer tot diep in de nacht
Ik wil vast nog wel ff voor je blijven hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan maar hopen dat Vaduz er nog is na twaalven anders ben ik zo alleen
Gelukkigquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil vast nog wel ff voor je blijven hoor
Mooi beest!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is SYmphonie (mijn paard), weet je gelijk waar mijn usernname vandaan komt
Da's wel een heul mooi paardquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Je username lijkt helemaal niet op paard?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
*zapptquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie kijkt nog meer Star Wars ?
Ik had het al eens gezegd geloof ik, maar dies echt mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
en een lief en betrouwbaar beest ook.quote:
Wat een mooierd!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel nu op rtl 7quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil er wel een keer aan beginnen
okidoki,quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb echt wallen sinds de scen ik kom mijn bed niet meer uit haha
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb meer moeite met erin komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over 3 a 4 weken kan je weer lekker slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
VORKquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Was even weg, twee straten verder landde er een traumahelicopter.Even gaan kijken dus. http://tweetphoto.com/23090831 Er werd een jongen afgevoerd, hij had mogelijk een vork vast in zijn keel zitten.
ik ga er praktisch elke dag wel heen, een uurtje of 2 per dag, maar da's geen straf hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel tijd ben je kwijt per week?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Was even weg, twee straten verder landde er een traumahelicopter.Even gaan kijken dus. http://tweetphoto.com/23090831 Er werd een jongen afgevoerd, hij had mogelijk een vork vast in zijn keel zitten.
Nee, kan me best wel voorstellenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er praktisch elke dag wel heen, een uurtje of 2 per dag, maar da's geen straf hoor
En tnx allemaal
Ben er stiekem ook best wel een beetje trots op...
Je moet ze opdrinken niet laten vallen, das verspillingquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, kan me best wel voorstellen![]()
Ik vind ze heel mooi maar stiekem ben ik wel een beetje bangIk ben een keer geschopt door een paard. Niet heel hard hoor. Na een jaar revalideren ging het wel weer
Of ik zoek verkeerd of ik ben scheel.. maar op P2000 kan ik niks vindenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Sloeg hij op hol dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik won ooit van iedereen bij een buurtfeest doordat ik als snelste met een paard een parcours was afgegaan. Daarvoor had ik nog nooit op een paard gezeten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet ze opdrinken niet laten vallen, das verspilling
Ja dan kom ik ze wel opdrinken zo ver is het nietquote:
Ik had het nog niet eens gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
nu zit ik met dat liedje van de tt in me hoof
ik heb nog een hele fles, dus kom maar opquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan kom ik ze wel opdrinken zo ver is het niet
O dat ga ik zeker een keer doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog een hele fles, dus kom maar op
Wat eten we?quote:
owww dat is minder...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, kan me best wel voorstellen![]()
Ik vind ze heel mooi maar stiekem ben ik wel een beetje bangIk ben een keer geschopt door een paard. Niet heel hard hoor. Na een jaar revalideren ging het wel weer
dit is toch ook gezondquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Witte bonen in tomatensaus(en knoflooksaus) aardappelpuree en een stuk vlees waar ham en kaas in zit.. even de naam kwijt..
morgen weer gezond eten
Gordon Blue?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Witte bonen in tomatensaus(en knoflooksaus) aardappelpuree en een stuk vlees waar ham en kaas in zit.. even de naam kwijt..
morgen weer gezond eten
Ik heb geen idee. Ik verzin het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of ik zoek verkeerd of ik ben scheel.. maar op P2000 kan ik niks vinden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
Hmm sinds gisteren speelt de kat ineens weer met zijn speelgoedmuis
Die hamsters brengen hem op een idee
Hij is aan het trainen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
Hmm sinds gisteren speelt de kat ineens weer met zijn speelgoedmuis
Die hamsters brengen hem op een idee
Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik verzin het in ieder geval niet.
blauwe Gordonquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon Blue?
En dat versta ik onder gezond hoor
quote:
dat is wel in XFA stijlquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon Blue?
En dat versta ik onder gezond hoor
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic hequote:
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, het was talent.
Verder nooit iets mee gedaan.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic he
Hij was wel lang wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic he
je was me voorquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Whehehehe, de ambulancedienst leest hier meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen eten we met z'n alle Gordon bluehe Benny
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je was me voor
Toch is het wel fijn FOK!ken op een PIII
Het vergt wat geduld...
We organiseren een meet, en op die meet gaan we BBQ-en en op de BBQ gooien we een blauwe Gordonquote:
het is de fijnste ontspanning die ik ooit heb gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n paardenpersoon. Voor een keertje leuk, maar verder niet.
Legoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan wel goed helikopters bouwen. Althans, vroeger met lego was dat geen probleem.
vergeet de spareribs nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We organiseren een meet, en op die meet gaan we BBQ-en en op de BBQ gooien we een blauwe Gordon
en dan mag iedereen een rondje op mijn paard, net als op de kermisquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We organiseren een meet, en op die meet gaan we BBQ-en en op de BBQ gooien we een blauwe Gordon
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
@k'nijntje http://twitter.com/hgjw/status/14312511986
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan mag iedereen een rondje op mijn paard, net als op de kermis
Jaaa!!!! en dan, en dan, en dan..?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan mag iedereen een rondje op mijn paard, net als op de kermis
ja stacey komt ook en Angela, en Erik.quote:
quote:
Hoeveel Bailey's heb je inmiddels op?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja stacey komt ook en Angela, en Erik.
En Sumera komt optreden en BadBoyz ook. En Jaap en Maaike gaan een duet zingen en Dony leggen we ook op de BBQ!
Heb hem even een berichtje gestuurd. Thanks!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
@k'nijntje http://twitter.com/hgjw/status/14312511986
En Gordon dan? en Wendy en Martijn.. en DANIELLE??quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja stacey komt ook en Angela, en Erik.
En Sumera komt optreden en BadBoyz ook. En Jaap en Maaike gaan een duet zingen en Dony leggen we ook op de BBQ!
ze heeft nog nooit gebetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hij mag niet happen hoor
eigenlijk vind ik paarden eng
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dan gaan we ook karaoken en dan ga ik zingen:
Eeeeeeeeeeeeeer staaaaaaaaaaat een PAARD in de GANG! Lalalalalalalalalalalalalla
Eeeeeeeeeeeeeer staaaaaaaaaaat een PAARD in de GANG! Lalalalalalalalalalalalalla
Danielle gaat striptease doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En Gordon dan? en Wendy en Martijn.. en DANIELLE??
die komen wel opquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Enn Vaduz neemt wat gezonds mee.... namelijk wortels
Echt topkwaliteit natuurlijk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Enn Vaduz neemt wat gezonds mee.... namelijk wortels
En dan moet ze verplicht Diamonds are A Girls Best Friend zingen, omdat ze dat zo;n leuk nummer vind!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Danielle gaat striptease doenEn Gordon ligt als Blauwe Gordon op de BBQ!
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zittenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Mag ik dan tussen sumera en marlalala zitten?
ik wil best naast Marlalala zitten, maar Sumera moet ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vind het nu al een topfeestquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Danielle gaat striptease doenEn Gordon ligt als Blauwe Gordon op de BBQ!
Zit je al op de bodem?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dan moet ze verplicht Diamonds are A Girls Best Friend zingen, omdat ze dat zo;n leuk nummer vind!
Uhhh ik kan niet zingen hoor, ik doe het dansje welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik klaar ben met zingen dan kijkt iedereen zo :
En dan ga ik keihard lachen en dan komt Kally en Marlalala me redden en dan gaan we Linda Roos en Jessica doen
ze is er gek opquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want je paardje lust ook wortels toch? Net als het paard van Sinterklaas
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
En dan houd ik mijn handen wel voor je ogen als Danielle eeh..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zitten![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En dan houd ik mijn handen wel voor je ogen als Danielle eeh..
[..]
Mag ik dan Linda zijn? Hahaha ik ben getraind in dat lied! Deed het altijd met mijn zussen en ik moest altijd Jessica zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik klaar ben met zingen dan kijkt iedereen zo :
En dan ga ik keihard lachen en dan komt Kally en Marlalala me redden en dan gaan we Linda Roos en Jessica doen
Heze Jessicequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mag ik dan Linda zijn? Hahaha ik ben getraind in dat lied! Deed het altijd met mijn zussen en ik moest altijd Jessica zijn
[..]
Ik was altijd verliefd op het meisje in de klas die Roos nadeed op de toneelstukjesmiddag.quote:
Haha jij mag dat welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat ik niet kijk
Je wil aan Mar's achterwerk zitten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zitten![]()
Moet ik kiezenquote:
heb ik even mazzelquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha jij mag dat welMaar iBenny niet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even mazzel
alhoewel, ze veeel te jong voor me....
(en ik heb nu een topwijf en die ga ik houden ook)
Ja maar, ik bedoel Roos en Jessicaquote:
Wat liefquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even mazzel
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even mazzel
Nee ik ben wel Roosquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala krijgt flashback
Ok, dan ben ik wel weer Jessica
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is er gek op
en als we gaan zingen doen we met zijn allen Lean on Me acapella
Dan ben ik de bas
tnxquote:
Nee maar ik vind Katjaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt dat een klein beetje door mijn verhaaltje hierboven?
Is goed dan ben ik Jessica, want ik vind krullen mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mag ik dan Linda zijn? Hahaha ik ben getraind in dat lied! Deed het altijd met mijn zussen en ik moest altijd Jessica zijn
Zo dans ik niet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allen [ afbeelding ]
nee ik ben jessicaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala krijgt flashback
Ok, dan ben ik wel weer Jessica
ik heb het vanavond nog samen met mijn lief gezongen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed dan ben ik Jessica, want ik vind krullen mooi
Hahaha 'waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad'quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik was er ook wel aan toe eigenlijk...
Een huwelijk achter de rug waar ik een dik vet boek over kan schrijven, en nog een relatie waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad, en nu eindelijk echt een soulmate
Veel gemeen en we zingen ook heel veel samen, en we hgouden ook van dezelfde muziek....
quote:
Dat is zo mooi dat het toch echt mogelijk is. En ik gun het juist jou enorm.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Veel gemeen en we zingen ook heel veel samen, en we hgouden ook van dezelfde muziek....
Joooo-pi, nu we toch van identiteiten verwisselen.. wie ben jij dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Dames
Niet vechten om L, R & J. Zo goed waren ze ook weer niet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Dames
Niet vechten om L, R & J. Zo goed waren ze ook weer niet
Jij bent de dj van de avond?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
En dan schudden met die billen [ afbeelding ]
ze hield alleen van mijn pinpas en niet van mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha 'waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad'![]()
Nou ben blij dat je 'haar' eindelijk gevonden hebt!Lukt volgens mij lang niet iedereen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kally danst relaxed
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook nog niet preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja, ik weet niet![]()
Hoe zie je dat voor je?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joooo-pi, nu we toch van identiteiten verwisselen.. wie ben jij dan?
Uiteraardquote:
..en K'nijntje, wie ben jij dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Katja als programmamaakster was echt wel leuk.
Ach kijk eens wat je er voor terug hebt gekregenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hield alleen van mijn pinpas en niet van mij
Pinpas blokkeren en dat stukje plastic aan dr gevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gas geven!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar, kan er niks aan doen, ze is zo gekunsteld, zo niet "echt", ik kan er niks meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Katja als programmamaakster was echt wel leuk.
Thijs wel dus, het is prima zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar, kan er niks aan doen, ze is zo gekunsteld, zo niet "echt", ik kan er niks mee
ik vind haar ook stomquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar, kan er niks aan doen, ze is zo gekunsteld, zo niet "echt", ik kan er niks mee
* Handjes in de lucht gooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Anders moet ik maar ff een nummertje van Hazes zingen
altijd goed voor de sfeer
Ik heb de zomer in m'n bol...
Alle terrassen zijn weer volquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle terrassen zijn weer vol
Het strand bezaaid met mensen
Wat valt er nog te wensen
Voor mij begint nu echt de lol
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
O dat wordt vrijdag nog gezellig met C_A aan de wijn![]()
Ik ga echt meedoen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
En daar gaan we weer! IBenny met [ afbeelding ]
Tadatadataaaaaaa AANVALLUH!
*kijkt op de grond...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga sokken zoeken, die heb ik uit gedaan toen ik ging douchen
Ik hou van dat nummerquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is prriiiiiiiihiiiiiiiiima
Viva Hollandia![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef D. het volgende:
*nieuwe fles whiskey op het boodschappenlijstje zet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef D. het volgende:
*nieuwe fles whiskey op het boodschappenlijstje zet
quote:
Jij doucht niet met je sokken aan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga sokken zoeken, die heb ik uit gedaan toen ik ging douchen
Ik ook niet ...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou niet van Whiseky
Nou, dan drink jij je wijn maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou niet van Whiseky
Ik lust best wel whiskey ja, alleen wel met een beetje colaquote:
D'r naast, of d'r doorheen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust best wel whiskey ja, alleen wel met een beetje cola
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Met kleren en al![]()
Scheelt geld voor een wasmachine
Waar woon je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het vanavond nog samen met mijn lief gezongen.
Ik ga serieus op zoek naar een acapella groep. Vind het echt geweldig om de baspartijen te zingen
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dan lust ik het ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust best wel whiskey ja, alleen wel met een beetje cola
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Met kleren en al![]()
Scheelt geld voor een wasmachine
Doorheenquote:
Ik drink meestal cola ernaastquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Doorheen![]()
Maar een heel klein beetje cola maar hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik luister nu naar MegaMindy... maar dan niet als MegaMindy.. ze kanis best lekker zingen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Star Wars is bijna afelopen en ik ga bijna slapen
Tot morgen![]()
neeeheeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny!
Ik was net op de sportschool, en toen zag ik een iBenny lopen
Tot morgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
Dan is hij net te sterk voor mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik drink meestal cola ernaast
Whiskey om de whiskey, cola voor de dorst
En als ik een grote slok whiskey neem en ff in mijn keel laat branden dan is zo'n tintelende slok cola erg lekker
Moet dus wel verse cola zijn, maar ik heb ook alleen maar blikjes in huis
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
Dag Jopi!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaquote:
Hoeveel zit er al in?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
Wacht maar tot je het ziet... Kabouter Plop is er niks bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Duidelijk sprake van een generatiekloof hier
niet ! Hermanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee maar Fairydust vond dat ik op Herman leek.. en nou heb ik nog steeds een trauma
weltrusten lieve Kallyquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, morgen een lange dag en waarschijnlijk oersaai en een heleboel file's![]()
Slaap lekker voor straks allemaal en tot morgenavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |