Zo dans ik niet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allen [ afbeelding ]
nee ik ben jessicaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala krijgt flashback
Ok, dan ben ik wel weer Jessica
ik heb het vanavond nog samen met mijn lief gezongen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed dan ben ik Jessica, want ik vind krullen mooi
Hahaha 'waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad'quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik was er ook wel aan toe eigenlijk...
Een huwelijk achter de rug waar ik een dik vet boek over kan schrijven, en nog een relatie waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad, en nu eindelijk echt een soulmate
Veel gemeen en we zingen ook heel veel samen, en we hgouden ook van dezelfde muziek....
quote:
Dat is zo mooi dat het toch echt mogelijk is. En ik gun het juist jou enorm.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Veel gemeen en we zingen ook heel veel samen, en we hgouden ook van dezelfde muziek....
Joooo-pi, nu we toch van identiteiten verwisselen.. wie ben jij dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Dames
Niet vechten om L, R & J. Zo goed waren ze ook weer niet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Dames
Niet vechten om L, R & J. Zo goed waren ze ook weer niet
Jij bent de dj van de avond?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
En dan schudden met die billen [ afbeelding ]
ze hield alleen van mijn pinpas en niet van mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha 'waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad'![]()
Nou ben blij dat je 'haar' eindelijk gevonden hebt!Lukt volgens mij lang niet iedereen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kally danst relaxed
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook nog niet preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja, ik weet niet![]()
Hoe zie je dat voor je?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joooo-pi, nu we toch van identiteiten verwisselen.. wie ben jij dan?
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |