en dan mag iedereen een rondje op mijn paard, net als op de kermisquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We organiseren een meet, en op die meet gaan we BBQ-en en op de BBQ gooien we een blauwe Gordon
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
@k'nijntje http://twitter.com/hgjw/status/14312511986
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan mag iedereen een rondje op mijn paard, net als op de kermis
Jaaa!!!! en dan, en dan, en dan..?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan mag iedereen een rondje op mijn paard, net als op de kermis
ja stacey komt ook en Angela, en Erik.quote:
quote:
Hoeveel Bailey's heb je inmiddels op?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja stacey komt ook en Angela, en Erik.
En Sumera komt optreden en BadBoyz ook. En Jaap en Maaike gaan een duet zingen en Dony leggen we ook op de BBQ!
Heb hem even een berichtje gestuurd. Thanks!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
@k'nijntje http://twitter.com/hgjw/status/14312511986
En Gordon dan? en Wendy en Martijn.. en DANIELLE??quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja stacey komt ook en Angela, en Erik.
En Sumera komt optreden en BadBoyz ook. En Jaap en Maaike gaan een duet zingen en Dony leggen we ook op de BBQ!
ze heeft nog nooit gebetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hij mag niet happen hoor
eigenlijk vind ik paarden eng
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dan gaan we ook karaoken en dan ga ik zingen:
Eeeeeeeeeeeeeer staaaaaaaaaaat een PAARD in de GANG! Lalalalalalalalalalalalalla
Eeeeeeeeeeeeeer staaaaaaaaaaat een PAARD in de GANG! Lalalalalalalalalalalalalla
Danielle gaat striptease doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En Gordon dan? en Wendy en Martijn.. en DANIELLE??
die komen wel opquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Enn Vaduz neemt wat gezonds mee.... namelijk wortels
Echt topkwaliteit natuurlijk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Enn Vaduz neemt wat gezonds mee.... namelijk wortels
En dan moet ze verplicht Diamonds are A Girls Best Friend zingen, omdat ze dat zo;n leuk nummer vind!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Danielle gaat striptease doenEn Gordon ligt als Blauwe Gordon op de BBQ!
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zittenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Mag ik dan tussen sumera en marlalala zitten?
ik wil best naast Marlalala zitten, maar Sumera moet ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vind het nu al een topfeestquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Danielle gaat striptease doenEn Gordon ligt als Blauwe Gordon op de BBQ!
Zit je al op de bodem?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dan moet ze verplicht Diamonds are A Girls Best Friend zingen, omdat ze dat zo;n leuk nummer vind!
Uhhh ik kan niet zingen hoor, ik doe het dansje welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik klaar ben met zingen dan kijkt iedereen zo :
En dan ga ik keihard lachen en dan komt Kally en Marlalala me redden en dan gaan we Linda Roos en Jessica doen
ze is er gek opquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want je paardje lust ook wortels toch? Net als het paard van Sinterklaas
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
En dan houd ik mijn handen wel voor je ogen als Danielle eeh..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zitten![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En dan houd ik mijn handen wel voor je ogen als Danielle eeh..
[..]
Mag ik dan Linda zijn? Hahaha ik ben getraind in dat lied! Deed het altijd met mijn zussen en ik moest altijd Jessica zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik klaar ben met zingen dan kijkt iedereen zo :
En dan ga ik keihard lachen en dan komt Kally en Marlalala me redden en dan gaan we Linda Roos en Jessica doen
Heze Jessicequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mag ik dan Linda zijn? Hahaha ik ben getraind in dat lied! Deed het altijd met mijn zussen en ik moest altijd Jessica zijn
[..]
Ik was altijd verliefd op het meisje in de klas die Roos nadeed op de toneelstukjesmiddag.quote:
Haha jij mag dat welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat ik niet kijk
Je wil aan Mar's achterwerk zitten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zitten![]()
Moet ik kiezenquote:
heb ik even mazzelquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha jij mag dat welMaar iBenny niet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even mazzel
alhoewel, ze veeel te jong voor me....
(en ik heb nu een topwijf en die ga ik houden ook)
Ja maar, ik bedoel Roos en Jessicaquote:
Wat liefquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even mazzel
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even mazzel
Nee ik ben wel Roosquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala krijgt flashback
Ok, dan ben ik wel weer Jessica
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is er gek op
en als we gaan zingen doen we met zijn allen Lean on Me acapella
Dan ben ik de bas
tnxquote:
Nee maar ik vind Katjaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt dat een klein beetje door mijn verhaaltje hierboven?
Is goed dan ben ik Jessica, want ik vind krullen mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mag ik dan Linda zijn? Hahaha ik ben getraind in dat lied! Deed het altijd met mijn zussen en ik moest altijd Jessica zijn
Zo dans ik niet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allen [ afbeelding ]
nee ik ben jessicaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala krijgt flashback
Ok, dan ben ik wel weer Jessica
ik heb het vanavond nog samen met mijn lief gezongen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer... gaan we doen en dan met z'n allen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed dan ben ik Jessica, want ik vind krullen mooi
Hahaha 'waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad'quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik was er ook wel aan toe eigenlijk...
Een huwelijk achter de rug waar ik een dik vet boek over kan schrijven, en nog een relatie waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad, en nu eindelijk echt een soulmate
Veel gemeen en we zingen ook heel veel samen, en we hgouden ook van dezelfde muziek....
quote:
Dat is zo mooi dat het toch echt mogelijk is. En ik gun het juist jou enorm.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Veel gemeen en we zingen ook heel veel samen, en we hgouden ook van dezelfde muziek....
Joooo-pi, nu we toch van identiteiten verwisselen.. wie ben jij dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Dames
Niet vechten om L, R & J. Zo goed waren ze ook weer niet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Dames
Niet vechten om L, R & J. Zo goed waren ze ook weer niet
Jij bent de dj van de avond?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
En dan schudden met die billen [ afbeelding ]
ze hield alleen van mijn pinpas en niet van mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha 'waar ik nog steeds niet voor rem op het zebrapad'![]()
Nou ben blij dat je 'haar' eindelijk gevonden hebt!Lukt volgens mij lang niet iedereen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kally danst relaxed
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook nog niet preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja, ik weet niet![]()
Hoe zie je dat voor je?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joooo-pi, nu we toch van identiteiten verwisselen.. wie ben jij dan?
Uiteraardquote:
..en K'nijntje, wie ben jij dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Katja als programmamaakster was echt wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |