quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dan gaan we ook karaoken en dan ga ik zingen:
Eeeeeeeeeeeeeer staaaaaaaaaaat een PAARD in de GANG! Lalalalalalalalalalalalalla
En dan moet ze verplicht Diamonds are A Girls Best Friend zingen, omdat ze dat zo;n leuk nummer vind!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Danielle gaat striptease doenEn Gordon ligt als Blauwe Gordon op de BBQ!
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zittenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Mag ik dan tussen sumera en marlalala zitten?
ik wil best naast Marlalala zitten, maar Sumera moet ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vind het nu al een topfeestquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Danielle gaat striptease doenEn Gordon ligt als Blauwe Gordon op de BBQ!
Zit je al op de bodem?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dan gaan we ook karaoken en dan ga ik zingen:
Eeeeeeeeeeeeeer staaaaaaaaaaat een PAARD in de GANG! Lalalalalalalalalalalalalla
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dan moet ze verplicht Diamonds are A Girls Best Friend zingen, omdat ze dat zo;n leuk nummer vind!
Uhhh ik kan niet zingen hoor, ik doe het dansje welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik klaar ben met zingen dan kijkt iedereen zo :
En dan ga ik keihard lachen en dan komt Kally en Marlalala me redden en dan gaan we Linda Roos en Jessica doen
ze is er gek opquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want je paardje lust ook wortels toch? Net als het paard van Sinterklaas
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
En dan houd ik mijn handen wel voor je ogen als Danielle eeh..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dan aan de andere kant van Mar la la la(let's go dancin') mag zitten![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En dan houd ik mijn handen wel voor je ogen als Danielle eeh..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En dan houd ik mijn handen wel voor je ogen als Danielle eeh..
Mag ik dan Linda zijn? Hahaha ik ben getraind in dat lied! Deed het altijd met mijn zussen en ik moest altijd Jessica zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik klaar ben met zingen dan kijkt iedereen zo :
En dan ga ik keihard lachen en dan komt Kally en Marlalala me redden en dan gaan we Linda Roos en Jessica doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |