gezellig johquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, anders hang ik hier zo weer tot diep in de nacht
Ik wil vast nog wel ff voor je blijven hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan maar hopen dat Vaduz er nog is na twaalven anders ben ik zo alleen
Gelukkigquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil vast nog wel ff voor je blijven hoor
Mooi beest!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is SYmphonie (mijn paard), weet je gelijk waar mijn usernname vandaan komt
Da's wel een heul mooi paardquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Je username lijkt helemaal niet op paard?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
*zapptquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie kijkt nog meer Star Wars ?
Ik had het al eens gezegd geloof ik, maar dies echt mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
en een lief en betrouwbaar beest ook.quote:
Wat een mooierd!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel nu op rtl 7quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil er wel een keer aan beginnen
okidoki,quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb echt wallen sinds de scen ik kom mijn bed niet meer uit haha
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb meer moeite met erin komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over 3 a 4 weken kan je weer lekker slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
VORKquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Was even weg, twee straten verder landde er een traumahelicopter.Even gaan kijken dus. http://tweetphoto.com/23090831 Er werd een jongen afgevoerd, hij had mogelijk een vork vast in zijn keel zitten.
ik ga er praktisch elke dag wel heen, een uurtje of 2 per dag, maar da's geen straf hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel tijd ben je kwijt per week?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Was even weg, twee straten verder landde er een traumahelicopter.Even gaan kijken dus. http://tweetphoto.com/23090831 Er werd een jongen afgevoerd, hij had mogelijk een vork vast in zijn keel zitten.
Nee, kan me best wel voorstellenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er praktisch elke dag wel heen, een uurtje of 2 per dag, maar da's geen straf hoor
En tnx allemaal
Ben er stiekem ook best wel een beetje trots op...
Je moet ze opdrinken niet laten vallen, das verspillingquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, kan me best wel voorstellen![]()
Ik vind ze heel mooi maar stiekem ben ik wel een beetje bangIk ben een keer geschopt door een paard. Niet heel hard hoor. Na een jaar revalideren ging het wel weer
Of ik zoek verkeerd of ik ben scheel.. maar op P2000 kan ik niks vindenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Sloeg hij op hol dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik won ooit van iedereen bij een buurtfeest doordat ik als snelste met een paard een parcours was afgegaan. Daarvoor had ik nog nooit op een paard gezeten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet ze opdrinken niet laten vallen, das verspilling
Ja dan kom ik ze wel opdrinken zo ver is het nietquote:
Ik had het nog niet eens gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
nu zit ik met dat liedje van de tt in me hoof
ik heb nog een hele fles, dus kom maar opquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan kom ik ze wel opdrinken zo ver is het niet
O dat ga ik zeker een keer doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog een hele fles, dus kom maar op
Wat eten we?quote:
owww dat is minder...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, kan me best wel voorstellen![]()
Ik vind ze heel mooi maar stiekem ben ik wel een beetje bangIk ben een keer geschopt door een paard. Niet heel hard hoor. Na een jaar revalideren ging het wel weer
dit is toch ook gezondquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Witte bonen in tomatensaus(en knoflooksaus) aardappelpuree en een stuk vlees waar ham en kaas in zit.. even de naam kwijt..
morgen weer gezond eten
Gordon Blue?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Witte bonen in tomatensaus(en knoflooksaus) aardappelpuree en een stuk vlees waar ham en kaas in zit.. even de naam kwijt..
morgen weer gezond eten
Ik heb geen idee. Ik verzin het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of ik zoek verkeerd of ik ben scheel.. maar op P2000 kan ik niks vinden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
Hmm sinds gisteren speelt de kat ineens weer met zijn speelgoedmuis
Die hamsters brengen hem op een idee
Hij is aan het trainen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
Hmm sinds gisteren speelt de kat ineens weer met zijn speelgoedmuis
Die hamsters brengen hem op een idee
Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik verzin het in ieder geval niet.
blauwe Gordonquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon Blue?
En dat versta ik onder gezond hoor
quote:
dat is wel in XFA stijlquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon Blue?
En dat versta ik onder gezond hoor
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic hequote:
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, het was talent.
Verder nooit iets mee gedaan.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic he
Hij was wel lang wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic he
je was me voorquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Whehehehe, de ambulancedienst leest hier meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen eten we met z'n alle Gordon bluehe Benny
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je was me voor
Toch is het wel fijn FOK!ken op een PIII
Het vergt wat geduld...
We organiseren een meet, en op die meet gaan we BBQ-en en op de BBQ gooien we een blauwe Gordonquote:
het is de fijnste ontspanning die ik ooit heb gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n paardenpersoon. Voor een keertje leuk, maar verder niet.
Legoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan wel goed helikopters bouwen. Althans, vroeger met lego was dat geen probleem.
vergeet de spareribs nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We organiseren een meet, en op die meet gaan we BBQ-en en op de BBQ gooien we een blauwe Gordon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |