Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik verzin het in ieder geval niet.
blauwe Gordonquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon Blue?
En dat versta ik onder gezond hoor
quote:
dat is wel in XFA stijlquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon Blue?
En dat versta ik onder gezond hoor
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic hequote:
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, het was talent.
Verder nooit iets mee gedaan.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic he
Hij was wel lang wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook zo stom zijn om zo'n hele helicopter na te bouwen enkel voor een grapje in dit topic he
je was me voorquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Whehehehe, de ambulancedienst leest hier meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen eten we met z'n alle Gordon bluehe Benny
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je was me voor
Toch is het wel fijn FOK!ken op een PIII
Het vergt wat geduld...
We organiseren een meet, en op die meet gaan we BBQ-en en op de BBQ gooien we een blauwe Gordonquote:
het is de fijnste ontspanning die ik ooit heb gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n paardenpersoon. Voor een keertje leuk, maar verder niet.
Legoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan wel goed helikopters bouwen. Althans, vroeger met lego was dat geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |