Godmother hamsterquote:
Ze zijn wel lief haha, ze blijven al lief liggen op mijn handquote:
Ja hahaquote:
Ik persoonlijk vind mijn katten ook leukerquote:
Ik heb liever een paard of een koe.. daar zit tenminste nog vlees aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Marlalala het volgende:
Ja maar hamsters zijn wel cute, vind ik. Die kraaloogjes
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb liever een paard of een koe.. daar zit tenminste nog vlees aan
Zijn ze ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Marlalala het volgende:
Ja maar hamsters zijn wel cute, vind ik. Die kraaloogjes
Als ze willenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn ze ook![]()
Maar katten zijn leuker om mee te kroelen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als ze willen![]()
Ik werd net genegeerd
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha.
Wil je mijn littekens zien?
quote:
Nee, over kattenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik snap nu pas dat het nog steeds over die hamsters gaat
is alleen vandaag zo...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen! Hoe moet dat nou als we getrouwd zijn
Bedankt... nu kan ik er ook niet meer normaal naar kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef D. het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar vaak als ik Marlalala lees moet ik aan dit nummer denken
Haha wel een vrolijk liedjequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef D. het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar vaak als ik Marlalala lees moet ik aan dit nummer denken
Oh, dan neem ik 2 katten, 1 konijn en een hondje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
is alleen vandaag zo...
in een relatie moet je geven en nemen (ofzo...)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt... nu kan ik er ook niet meer normaal naar kijken
Druktemakers? Nou c_a vind ik wel een druktemakerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
de grootste druktemakers... c_a, Vaduz, Rauzer, enzo. zijn er niet.. dus tjsa
Waarom zou je er normaal naar willen kijken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt... nu kan ik er ook niet meer normaal naar kijken
voerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik 2 katten, 1 konijn en een hondje.
Wat geef jij?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik 2 katten, 1 konijn en een hondje.
Wat geef jij?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
Mar la la la, let's go dancin',
Mar la la la, reggae dancin'.
Mar la la la, let's go dancin',
Mar la la la, let's go dancin'.
![]()
Omdat er nog een hele toekomst voor ons open isquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je er normaal naar willen kijken?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
Ooh la la la, let's go dancin',
Ooh la la la, reggae dancin'.
Ooh la la la, let's go dancin',
Ooh la la la, let's go dancin'.
![]()
Maar we gaan niet in Almere wonen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er nog een hele toekomst voor ons open is![]()
Nee bij mij op de boerderij toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar we gaan niet in Almere wonen hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar we gaan niet in Almere wonen hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny doet een dansje met Mar la la la (let's go dancin')
Oh dan kan ik meer dieren kwijt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ze schieten toch niet op met ons huisje
Dan trek ik wel bij jullie inquote:
Nee popje. Die heb jij dan al lang weggehaaldquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met al die berenklauwen in de tuin?
Dat vind ik zelfs zielig
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee popje. Die heb jij dan al lang weggehaald
quote:
nja, vooruit dan maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet wel wat voor je vrouw overhebben
en voor de dierenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet wel wat voor je vrouw overhebben
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
de grootste druktemakers... c_a, Vaduz, Rauzer, enzo. zijn er niet.. dus tjsa
Hoiii zijn er tweequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ben ik weer!
Wat een lief beestje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Druktemakers? Nou c_a vind ik wel een druktemaker![]()
Ow sorry..quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
voor deze ene keer zie ik het door de vingers
ik weet het echt niet wat er verkeerd is gegaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
Pizza in de over stoppen en het wil nog niet lukken?!
Die pizza's hebben idd wel een aparte smaak
Vrijdag wijn whoehoequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Heb ik weeer hoor! Ik pizza's gekocht, casa di mama, ofzoIk om kwart voor 6 in d eoven gedaan. Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ze waren niet te (vr)eten
Dus weggegooid. Lekker gaan sporten, kom ik thuis, wij alletwee honger dus. Dus nu is het wachten op pizza's van dominos
Morgen weer groentedag
En vrijdag wijndag
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar dat is juist goed.
Ik ben compleet ingekakt
Misschien de stekker van de over erin doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet het echt niet wat er verkeerd is gegaanNormaal gaat het altijd goed. Ach ja die van dominos zijn lekkerder
Wegduwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef Marlalala het volgende:
poes zit met zn dikke kont op t toetsenbord
heeftie al een fok-account?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef Marlalala het volgende:
poes zit met zn dikke kont op t toetsenbord
ik heb dat echt nodig hoor, effe een avondje lekker wijntjequote:
Jaquote:
Gelijk heb je, doe ik mee met je, alleen omdat jij het bent dan hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat echt nodig hoor, effe een avondje lekker wijntjeIk ben toch ongesteld, dus kan het best vind ik
ja want ik wil altijd italian pizza en die is 1,75 duurderquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien de stekker van de over erin doen?
Das waar... maar ook een stuk duurder
Hij was bezig met het aanmaken. Mara toen kon hij geen leuke naam verzinnen en toen had hij geen zin meerquote:
En al heel lief bij me blijven zittenquote:
Oh gezellig!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat echt nodig hoor, effe een avondje lekker wijntjeIk ben toch ongesteld, dus kan het best vind ik
Drinktie breezers?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hij was bezig met het aanmaken. Mara toen kon hij geen leuke naam verzinnen en toen had hij geen zin meer
Gezelligquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelijk heb je, doe ik mee met je, alleen omdat jij het bent dan hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
En al heel lief bij me blijven zitten![]()
Alleen 1 lag er op zijn rug op de grond vanmorgen, guess who
Doei mopquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GezelligEn als BadBoyz eruit vliegt dan doe ik hetzelfde als Marlalala vorige week, een fles achter elkaar opdrinken
(dus laat BB er nog maar even in blijven)
Nee, Breezers is voor het plebs, vindt hij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Drinktie breezers?
dan is xx_poezzzz_xx wel een mooie naam
Zo zijn er meer hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin wel altijd raar te doen als ik teveel op hebTyp niet helemaal ok meer enzo
Oh dat was een halve flesquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GezelligEn als BadBoyz eruit vliegt dan doe ik hetzelfde als Marlalala vorige week, een fles achter elkaar opdrinken
(dus laat BB er nog maar even in blijven)
quote:
Haha nee! Was echt 'maar' 1 fles. Oh ik heb zin in wijn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die andere fles had je natuurlijk al op
6 slaapkamer is wel genoeg tochquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Marlalala het volgende:
Guys, we gaan hier wonen! We hebben ook een zwembad. Leuk met barbecuefeestjes
ach, het moet dan maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Marlalala het volgende:
Guys, we gaan hier wonen! We hebben ook een zwembad. Leuk met barbecuefeestjes
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
1 Keer was ik zo aangeschoten, toen ging ik ook FOK opOeps had ik niet moeten doen
Dat was op het gameforum, toen heb ik iedereen uitgenodigd om met mij Gears of War te spelen![]()
En ik wilde een gamemeet enzo
Volgende ochtend schaamde ik me rotAllemaal PM's omdat ze wel een meet wilde
ik heb ook zin in wijn, maar niet in huisquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nee! Was echt 'maar' 1 fles. Oh ik heb zin in wijn!
Heb gisteren al 3 cocktails naar binnen gewerkt. Die kwamen wel hard aan
heul nie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef D. het volgende:
Kijk je ff niet, zijn ze weer een pagina verder
Die houten vloerquote:
quote:
quote:
Oh daar hebben we genoeg aan. Laat de rest van het huis maar zittenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Deze heeft een wijnkelder
http://www.funda.nl/koop/(...)-derkinderenlaan-15/
en waar moet mijn bier dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh daar hebben we genoeg aan. Laat de rest van het huis maar zitten
Jeetje! Alleen maar foto's van de tuin haha.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hier kunnen meer fokkers wonen
http://www.funda.nl/koop/(...)-hector-treublaan-1/
Die inrichting is meer voor in een poppenhuisquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hier kunnen meer fokkers wonen
http://www.funda.nl/koop/(...)-hector-treublaan-1/
Dan heb jij niet dezelfde instellingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want we zijn nog gewoon op dezelfde pagina
keuken is wel mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die inrichting is meer voor in een poppenhuis
Ik vind de tuin mooier dan het huisquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
keuken is wel mooiLekker landelijk
Dat filmpjequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Marlalala het volgende:
Oh hier! Maar dan wel zonder al dat roze en paars. En net even anders
Het huis is mooi maar die kleurenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Marlalala het volgende:
Oh hier! Maar dan wel zonder al dat roze en paars. En net even anders
Knusquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
O, we leggen allemaal wat tientjes bij elkaar voor een leuk optrekje?
quote:
hahaha wat dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een andere reactie van je verwacht
maar is goed
Dank jequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Kal! Wat een leuke nieuwe huisgenootjes heb je.
Klopt..!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staond in het vorige topic toch?
Hahaha ik ben niet vegetarisch, al zou ik wel willen. Maar ik vind vlees net weer iets te lekker. Al eet ik geen lammetjes en kuikens....En ik koop de vrije uitloopeieren of die ene met een of ander keurmerk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets in de richting van 'is toch zielig voor de dieren' ofzo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Let niet op de achtergrond, haha
-en het is een saai nummer..![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
De macottes van de Olympische Spelen in Londen...
..dat ziet er toch niet uit?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Warme stem!
Waar gaan je aan meedoen?
vertel nouhouquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh Quote m nog ff lekker..
Aan, iets
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 is bang dat Charmed_Angel nu geel Chazia Mouralie achtig gaat worden
pm me danquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh Quote m nog ff lekker..
Aan, iets
Ze ogen voor geen meter inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je echt dringend werk nodig als je in dat pak rondlooptquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo? ik vind het wel tof in zo'n pak rond te lopenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan heb je echt dringend werk nodig als je in dat pak rondloopt
ik ben ook dony-moequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zei Gordon gister bij Coen en Sander.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gordon is Domy-moe
Dony-moe
Sumera zelf vindt dat ze 'te vroeg' uit X Factor is gestemd. Gordon: "Je moet de klasse opbrengen - en dat vond ik zo mooi aan Daniëlle die een week ervoor wegging - dat je zegt: 'Ik ben dankbaar dat ik hier heb mogen staan'. Dat heb ik uit de mond van Sumera niet gehoord."
Verder laat hij nog weten dat hij klaar is met de zwaarlijvige kandidaat Dony. "Ik ben Dony-moe. Ik geloof dat mensen maar willen dat zijn ouders komen. Dat wil ik ook voor die jongen. Hij is wel de slechtste act."
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Bossie een Bossie een Bossie81! een Bossie een Bossie hee hee hee!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Bossie een Bossie een Bossie81! een Bossie een Bossie hee hee hee!!
Sorry maar dat heb ik haar echt wel een paar keer horen zeggen. Daar ergerde ik me juist aan! Vond het zo Amerikaansquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gordon is Domy-moe
Dony-moe
Sumera zelf vindt dat ze 'te vroeg' uit X Factor is gestemd. Gordon: "Je moet de klasse opbrengen - en dat vond ik zo mooi aan Daniëlle die een week ervoor wegging - dat je zegt: 'Ik ben dankbaar dat ik hier heb mogen staan'. Dat heb ik uit de mond van Sumera niet gehoord."
Verder laat hij nog weten dat hij klaar is met de zwaarlijvige kandidaat Dony. "Ik ben Dony-moe. Ik geloof dat mensen maar willen dat zijn ouders komen. Dat wil ik ook voor die jongen. Hij is wel de slechtste act."
Die doe ik ook als ik wel herkend wordtquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo? ik vind het wel tof in zo'n pak rond te lopen
Je kan de gekste dingen doen zonder dat je wordt herkend
waar staat het woordje nooit danquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dan klopt het woordje 'nooit' niet
quote:
Hier idemquote:
ik faal weer eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar staat het woordje nooit dan
Maar maakt niet uitGordon is gordon
Gaat altijd overal over door
ben wel blij dat hij ook Dony-moe is
muhahahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
C_a is tenminste oprecht en stemt niet strategisch
uhuquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Macht der gewoontequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben jullie dat ook, dat als je alleen thuis bent alsnog de deur van het toilet op slot draait?
ik draai hem altijd op slot, ik heb 2 katten die deur open kunnen springenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben jullie dat ook, dat als je alleen thuis bent alsnog de deur van het toilet op slot draait?
Nee, sterker nog: thuis gaat de deur nooit op slotquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, sterker nog: thuis gaat de deur nooit op slot
nee serieus ik had het 2-2 laten worden, vooral omdat ik dat het eerlijkst had gevonden deze exitquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik draai hem altijd op slot, ik heb 2 katten die deur open kunnen springen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
ik zit aan de baileysquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Lieve c_a,
Wil je voortaan je fles wijn niet meer uitlenen aan Joooo-pi? Ik denk niet dat hij er niet zo goed tegen kan..
Bij voorbaat dank,
iBenny
[..]
Hipsquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Lieve c_a,
Wil je voortaan je fles wijn niet meer uitlenen aan Joooo-pi? Ik denk niet dat hij er niet zo goed tegen kan..
Bij voorbaat dank,
iBenny
[..]
ik heb nog pizza overquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
volgens mij word dit de 3de keer op rij dat ik geen avondeten krijg..ik heb geen hongor meer..
Opvallend hoe Gordon na de show nog zijn gelijk probeert te krijgen. Doet allen maar afbreukquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Marlalala het volgende:
Sumera Espinel Martinez (25) had volgens jurylid Gordon nog in X Factor gezeten als hij haar coach was geweest. Het vertrek van Sumera, een act van jurylid Stacey Rookhuizen, leverde veel media-aandacht op. "Eigenlijk zou ik het niet moeten doen, maar ik zeg het toch. Als ik haar coach was geweest, had dit nooit gebeurd. Dat kan ik met arrogantie zeggen.
wie is er dan arrogant
Denk wel dat 'ie gelijk heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Marlalala het volgende:
Sumera Espinel Martinez (25) had volgens jurylid Gordon nog in X Factor gezeten als hij haar coach was geweest. Het vertrek van Sumera, een act van jurylid Stacey Rookhuizen, leverde veel media-aandacht op. "Eigenlijk zou ik het niet moeten doen, maar ik zeg het toch. Als ik haar coach was geweest, had dit nooit gebeurd. Dat kan ik met arrogantie zeggen.
wie is er dan arrogant
probleem is niet dat er geen eten is, maar dat ik geen honger heb..!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog pizza overAlleen issie niet zo lekker
* charmed_angel wacht nog steeds op een pm van PatriQue89
ja, dat heb iik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Owquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
probleem is niet dat er geen eten is, maar dat ik geen honger heb..!
Dan had ie niet met zijn vadsige lijf op de jurydesk hoeven "dansen". Sumera heeft zelf genoeg talent namelijkquote:
Ik vind Gordon dit seizoen gewoonweg geniaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Marlalala het volgende:
wie is er dan arrogant
Ik ben nooit alleen thuis, maar als ik een keer alleen mocht zijn, doe ik hem zeker wel op slot.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Gordon en Eric zijn de enige twee die relevant commentaar geven. Ze zeggen zoooo vaak wat ik denk, bijna eng.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Opvallend hoe Gordon na de show nog zijn gelijk probeert te krijgen. Doet allen maar afbreuk
Nogmaals Gordon
ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Gordon dit seizoen gewoonweg geniaal
vind ik ook. het is een kwal, maar hij weet wel heel goed waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
uurtje of 11 in bedje liggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Hoelaat gaan jullie slapen?
niet zo heel laat. Ik ben weer fulltime aan de slag en nu zit mijn collega thuis met een burn-out, dus ik ben echt wel af als ik naar huis ga.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Over een kleine 10 minuten zal ik er wel ingaan. Tanden zijn al gepoetstquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
dat is het ook, en ook de paarden vinden het geweldig.quote:
Ik moet naar Hilversum morgen, moet daar om half 10 zijn, fijne tijd ook, met die file'squote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
uurtje of 11 in bedje liggenmorgen om 7 uur op stage zijn..
12 uur... na Dexterquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Ik moet aan mezelf denken en rust is momenteel erg belangrijk voor me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is vroeg, ik ben morgen vrij en ik ben nog lang niet moe
Maar ik vind hem onnodig kwetsend. Ok, Maaike zag er niet uit in de legging maar moet hij nou iedere week haar uiterlijk aanhalen? En als hij dat doet, ok, maar waarom op zo'n lullige toon. Wat Dony betreft hetzelfde. We weten nu wel dat Dony een dikkerdje is...Gordon is zelf ook bepaald geen Ken dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ik ook. het is een kwal, maar hij weet wel heel goed waar hij het over heeft.
heb jij paarden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het ook, en ook de paarden vinden het geweldig.
Normaal stonden ze om 7 uur voor het hek te dringen om naar binnen te gaan, en nu zijn om ghalf negen nog niet bereid vrijwillig naar binnen te gaan
Sterker nog.. tegen die tijd word ik weer wakkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Huh? Gaat iedereen al slapen voor 10.00?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja ik ga om 10 uur afsluitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik moet over een tijdje ook naar hilversum.... 8 uur 's ochtends aanwezig.. hahaha...gaat nooit lukken vanaf hier!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet naar Hilversum morgen, moet daar om half 10 zijn, fijne tijd ook, met die file's
hoelaat ga je slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog.. tegen die tijd word ik weer wakker
Een tip..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paarden zijn niks voor mij hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Twee rijdpaarden, een veulen en 2 mini's
P.M.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog.. tegen die tijd word ik weer wakker
dan maar hopen dat Vaduz er nog is na twaalven anders ben ik zo alleenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
00:00 uurna Dexter en dan sta ik rond half 7 weer op
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oh, dan ben je er nog een kwartier bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |