Ach kijk eens wat je er voor terug hebt gekregenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hield alleen van mijn pinpas en niet van mij
Pinpas blokkeren en dat stukje plastic aan dr gevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gas geven!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar, kan er niks aan doen, ze is zo gekunsteld, zo niet "echt", ik kan er niks meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Katja als programmamaakster was echt wel leuk.
Thijs wel dus, het is prima zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar, kan er niks aan doen, ze is zo gekunsteld, zo niet "echt", ik kan er niks mee
ik vind haar ook stomquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar, kan er niks aan doen, ze is zo gekunsteld, zo niet "echt", ik kan er niks mee
* Handjes in de lucht gooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Anders moet ik maar ff een nummertje van Hazes zingen
altijd goed voor de sfeer
Ik heb de zomer in m'n bol...
Alle terrassen zijn weer volquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle terrassen zijn weer vol
Het strand bezaaid met mensen
Wat valt er nog te wensen
Voor mij begint nu echt de lol
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
O dat wordt vrijdag nog gezellig met C_A aan de wijn![]()
Ik ga echt meedoen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
En daar gaan we weer! IBenny met [ afbeelding ]
Tadatadataaaaaaa AANVALLUH!
*kijkt op de grond...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga sokken zoeken, die heb ik uit gedaan toen ik ging douchen
Ik hou van dat nummerquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is prriiiiiiiihiiiiiiiiima
Viva Hollandia![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef D. het volgende:
*nieuwe fles whiskey op het boodschappenlijstje zet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef D. het volgende:
*nieuwe fles whiskey op het boodschappenlijstje zet
quote:
Jij doucht niet met je sokken aan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga sokken zoeken, die heb ik uit gedaan toen ik ging douchen
Ik ook niet ...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou niet van Whiseky
Nou, dan drink jij je wijn maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou niet van Whiseky
Ik lust best wel whiskey ja, alleen wel met een beetje colaquote:
D'r naast, of d'r doorheen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust best wel whiskey ja, alleen wel met een beetje cola
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Met kleren en al![]()
Scheelt geld voor een wasmachine
Waar woon je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het vanavond nog samen met mijn lief gezongen.
Ik ga serieus op zoek naar een acapella groep. Vind het echt geweldig om de baspartijen te zingen
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dan lust ik het ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust best wel whiskey ja, alleen wel met een beetje cola
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Met kleren en al![]()
Scheelt geld voor een wasmachine
Doorheenquote:
Ik drink meestal cola ernaastquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Doorheen![]()
Maar een heel klein beetje cola maar hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik luister nu naar MegaMindy... maar dan niet als MegaMindy.. ze kanis best lekker zingen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Star Wars is bijna afelopen en ik ga bijna slapen
Tot morgen![]()
neeeheeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny!
Ik was net op de sportschool, en toen zag ik een iBenny lopen
Tot morgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
Dan is hij net te sterk voor mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik drink meestal cola ernaast
Whiskey om de whiskey, cola voor de dorst
En als ik een grote slok whiskey neem en ff in mijn keel laat branden dan is zo'n tintelende slok cola erg lekker
Moet dus wel verse cola zijn, maar ik heb ook alleen maar blikjes in huis
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
Dag Jopi!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot morgen![]()
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaquote:
Hoeveel zit er al in?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
Wacht maar tot je het ziet... Kabouter Plop is er niks bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Duidelijk sprake van een generatiekloof hier
niet ! Hermanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee maar Fairydust vond dat ik op Herman leek.. en nou heb ik nog steeds een trauma
weltrusten lieve Kallyquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, morgen een lange dag en waarschijnlijk oersaai en een heleboel file's![]()
Slaap lekker voor straks allemaal en tot morgenavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |