http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Het_Blok_2010quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef Fayah het volgende:
eerste keer dat ik een topic openHoe moet dit?
En hier weer verder....
geluktquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Even snel je OP aanpassen door de code uit de wiki te kopiëren.
Denk ik ook, ze was zo verbaasd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef dronkeykong het volgende:
Miek en Nienke hebben het weer goed gewogen denk ik
En is hij in t echt ook zo'n uberkneus??quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Estolan het volgende:
Die Henk ken ik, zag het ineens bij het langs zappen, oud collega van me
OMG, hoe was dat? Spill the dirt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Estolan het volgende:
Die Henk ken ik, zag het ineens bij het langs zappen, oud collega van me
Wieh! En als je erg creatief bent kun je ook nog petra en oene vervangen door linda en henk. Maar waar die leuke foto's staan weet ik niet.quote:
Lol, nouja toendertijd ( das alweer zo'n 7 jaar geleden ) een rustig iemand, werkten toen bij een informatiezuilen leverancier ( maker van die Hema Foto kiosk )quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Niemand heeft 'm aangepast vorige keer blijkbaar
Volgens mij had ik dat moeten doen
Ja als hij bijna zijn vinger eraf slijptquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lol, nouja toendertijd ( das alweer zo'n 7 jaar geleden ) een rustig iemand, werkten toen bij een informatiezuilen leverancier ( maker van die Hema Foto kiosk )
Kut werkgever, maar Henk kon je wel mee lachen
Meende gij da nou??? Kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Kut werkgever, maar Henk kon je wel mee lachen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef dronkeykong het volgende:
Je werkgever zal wel blij met je zijn Martine.
Goede reclame voor jezelf, asociale kut snol
Haal de nieuwe versie maar uit de Wiki, heb 'm aangepastquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef Fayah het volgende:
Ik wil de OP wel aanpassen, maar waar haal ik die pic vandaan?
Ow, is al geregeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef Fayah het volgende:
Ik wil de OP wel aanpassen, maar waar haal ik die pic vandaan?
Nee, niet aankomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik knip en plak m wel ff voor je. ff wachten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
Martine weet niet wat ze wil.
Ik wil ze dwarsbomen.
Ik wil het afmaken.
Ik wil een maagverkleining.
Ik wil naar een Frans Bauer-concert
Ik wil geen kinderen
Ik wil ...
Echt knap ook dat ze zo rustig blijft. En Dennis ook trouwens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef Fayah het volgende:
Martine snapt het nut van de onderlinge vergadering niet!
Ik vind dat die chick van Maarten het goed uitlegt en aanpakt.
Welk bedrijf Martine?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
Hoi ik ben Martine en ik werk op de financiele administratie
quote:
Ik verveel me geen minuut om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Iets meer klussen mag wel, volgende keer. Het is nu net een real-life soap.
ik denk dat ze hooguit koffie mag halen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
Hoi ik ben Martine en ik werk op de financiele administratie
Dondert niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef amaranta het volgende:
Ja, vandaag is er écht niks van kluswerk op t v geweest
Echt hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef dronkeykong het volgende:
Je werkgever zal wel blij met je zijn Martine.
Goede reclame voor jezelf, asociale kut snol
Ik denk dat ze dat ook wel doet. Zij zien deze afleveringen toch ook voor het eerst?quote:
daar zal ze waarschijnlijk nog te lui voor zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ze hooguit koffie mag halen!
Omdat ze zo heet? Miek is volgens mij maar een afkorting.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef Cyan het volgende:
Wat is Martine een verwend klein kind! Ze krijgt de mogelijkheid om in het Blok te blijven maar loopt alleen maar te zeuren en te drammen.
Als je er zo klaar mee bent rot dan op! Ga naar je moeder met haar Frans Bauer hut om daar te lopen zeuren en drammen over wiens schuld het allemaal wel niet is.
Waarom werd Miek trouwens 3 keer Monique genoemd door onder andere Eric en 2 keer door Monique zelf?
Ze heten beide Monique maar omdat dat verwarring zou opleveren tijdens de uitzendingen denk ik dat ze de Monique van Nienke 'Miek' genoemd hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef Cyan het volgende:
Waarom werd Miek trouwens 3 keer Monique genoemd door onder andere Eric en 2 keer door Monique zelf?
Nee, maar als je even naar de opbrengst gaat kijken: die 50.000 krijgen ze niet, dus moeten ze voor zoveel mogelijk meerwaarde gaan. En dan is 2 appartementen wel handigquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat Nienke en Miek het wel doen vind ik niet slim. Die krijgen hun eigen toko al niet af.
Ja, goeie vraag eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar zie jij dan de meerwaarde zitten?
Dit baseer je op de bedragen die op Funda staan? Want in de uitzendingen zijn nog geen taxaties of startwardes genoemd. Ik betwijfel ook sterk of die bedragen op Funda de startwaardes zijn. Waar blijkt dat volgens jou uit?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Piles, ik denk dat er bijna geen meerwaarde gehaald wordt joh. De appartementen zijn op 259.000 euro getaxeerd en de 4e verdieping op 279.000 274.000. Maar dat moet de prijs geweest zijn van een casco appartement. Want alles was eruit, zelfs de muren.
Volgens mij zijn die bedragen in het begin genoemd. Want de appartementen zijn getaxeerd voordat Het Blok begon.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit baseer je op de bedragen die op Funda staan? Want in de uitzendingen zijn nog geen taxaties of startwardes genoemd. Ik betwijfel ook sterk of die bedragen op Funda de startwaardes zijn. Waar blijkt dat volgens jou uit?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef Cyan het volgende:
Wat is Martine een verwend klein kind! Ze krijgt de mogelijkheid om in het Blok te blijven maar loopt alleen maar te zeuren en te drammen.
Als je er zo klaar mee bent rot dan op! Ga naar je moeder met haar Frans Bauer hut om daar te lopen zeuren en drammen over wiens schuld het allemaal wel niet is.
Nee, zijn volgens mij nooit genoemd. In eerdere jaren altijd wel, maar nu niet. Is ook al eerder over gespeculeerd hier (of de koppels het wel weten bijv.).quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die bedragen in het begin genoemd. Want de appartementen zijn getaxeerd voordat Het Blok begon.
Probeer iets met 'Zeug' of zo. Zeug21 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:45 schreef Ekfar het volgende:
Heeft Martine hyves of zo? Weet iemand haar achternaam? Ben wel benieuwd
Want alles is nu verklapt! Wordt trouwens al heel vroeg in de uitzending duidelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Bedankt voor deze topictitel. Hoef ik gelijk niet meer te kijken naar de opname van gisteravond.
Echt heel fijn weer.
Nou, dan wordt de eindaflevering één grote teleurstelling denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, zijn volgens mij nooit genoemd. In eerdere jaren altijd wel, maar nu niet. Is ook al eerder over gespeculeerd hier (of de koppels het wel weten bijv.).
hey ben jij ook al een collega van Henk. Gister was er hier ook al 1..quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef MarkSanne het volgende:
Nog steeds de aflevering van gisteren niet te bekijken via de aflevering gemist functie van Net5... grrr... Gisterenavond gemist en ik wil toch vooral weer even collega Henk zien 'schitteren'in deze soap.
Ik heb m vanochtend gezien hoor, via net5 programma gemist!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef MarkSanne het volgende:
Nog steeds de aflevering van gisteren niet te bekijken via de aflevering gemist functie van Net5... grrr... Gisterenavond gemist en ik wil toch vooral weer even collega Henk zien 'schitteren'in deze soap.
Ik dacht...De Meern.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand de woonplaats van Martine en Dennis. Dat zoekt wat makkelijker op H.
Vleuten, volgens mij. Of De Meern.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand de woonplaats van Martine en Dennis. Dat zoekt wat makkelijker op H.
Zoals gezegd: de startwaardes zijn nog niet bekend, dus hoe weet jij nu al dat ze te hoog zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, dan wordt de eindaflevering één grote teleurstelling denk ikStartwaardes zijn m.i. te hoog dus veel meerwaarde zit er niet in.
Voor M&M kan het eigenlijk alleen maar gunstig uitpakken. Tenzij het 4e appartement nog zodanig opgeknapt wordt dat het hun eigen appartement verslaat als winnaar, maar die kans lijkt me klein.quote:Dat was een hele onverwachte wending gister. I.p.v. dat Maarten en Monique nu recht op de overwinning afstevenen (die krijgen het helemaal top af denk ik) zitten ze nu met een groot probleem om vier hoog nog wat te laten worden maar Zeug krijgen ze er wel bij. Maar alleen al die 'huiskamer' vind ik drie keer nix. En Miek en Nienke zullen het denk ik al helemáál niet redden met alleen al hun eigen appartement.
Ik zat te broeden op een toepasselijk grapje over gipsplaten versus een plaat voor je kop, maar het wil niet echt lukken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef patrick37 het volgende:
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dennis en martine zelf kijken naar het blok,
die willen toch nooit meer in het openbaar komen?
Ja, foutje hier. Ik blijf maar in de veronderstelling dat 259.000 de uitgangswaarde is. Maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals gezegd: de startwaardes zijn nog niet bekend, dus hoe weet jij nu al dat ze te hoog zijn?
[..]
Voor M&M kan het eigenlijk alleen maar gunstig uitpakken. Tenzij het 4e appartement nog zodanig opgeknapt wordt dat het hun eigen appartement verslaat als winnaar, maar die kans lijkt me klein.
Beide 'helpende' stellen kunnen ervoor kiezen om nauwelijks daadwerkelijk iets te doen in appartment 4. Dan delen ze mee als er meerwaarde is, maar als er geen meerwaarde is hebben ze ook niks verloren.
Denk je? Die hebben zo'n enorme plaat voor de kop (dennis 'heeft kijk op stijling' (zie 1e aflevering, introductie), laat me niet lachen, ze doen beide aan sport, man het zijn beide enorme leuie vetkleppen), alles wat in de afleveringen in hun nadeel is zullen ze gooien op 'expres zo gemonteerd' etc etc. Ze zullen -net als in het blok zelf- overal een verklaring/excuus voor hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef patrick37 het volgende:
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dennis en martine zelf kijken naar het blok,
die willen toch nooit meer in het openbaar komen?
Ik vond hun ook het meest sympathieke stel, maar na de stemming van gisteren hebben ze voor mij afgedaan. Jammer dat zij -vooral nienke, welke zich in het begin van de serie juist zo tegen 'het spel' opstelde, 1 aspect van haar wat me juist in haar aansprak- zich zo door het spel hebben laten leiden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Numbie het volgende:
Wat dat betreft zijn Miek en Nienke niet de hardste werkers, maar wel het meest sympathieke koppel atm. En Miek is zo heerlijk bijdehand af en toe
Wat ze de laatste aflevering een aantal keer zei, ze had anderen over haar manier van doen gewaarschuwd (sochtend geen grote mond tegen haar want dan krijg je 'm dubbel en dwars terug oid), dat laat alleen maar zien dat ze alle verantwoording afschuift.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik bedoel: Martine laat zich niks zeggen. En met zo'n figuur zit je dus opgescheept. Terwijl ze precies in de positie zit waarin ze zich alles moet laten zeggen. Omdat ze er feitelijk geen beheer meer over heeft. En met zo'n figuur moet je dus zowel je eigen appartement als appartement nummer 4 afkrijgen in twee weken. Want Michel accepteert niet dat het niet afkomt. Hij moet het opleveren.
Ja. En je kunt he-le-maal niets met iemand die weigert naar zichzelf te kijken. Dan blijf je zeulen met een zak zout.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat ze de laatste aflevering een aantal keer zei, ze had anderen over haar manier van doen gewaarschuwd (sochtend geen grote mond tegen haar want dan krijg je 'm dubbel en dwars terug oid), dat laat alleen maar zien dat ze alle verantwoording afschuift.
Door te zeggen dat ze andere gewaarschuwd heeft voor haar gedrag zegt ze eigenlijk dat zodra anderen martine in haar ogen verkeerd behandelen, het NOG hun eigen schuld is want 'martine heeft ze gewaarschuwd'.
Ze geeft daarmee zichzelf een vrijbrief voor haar eigen aso-gedrag.
Nee, in voorgaande jaren deden ze dat ook. Een veel te hoge prijs opgeven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Ekfar het volgende:
De appartementen staan al allemaal op Funda.nl he? Of was dat al bekend bij jullie?
Begane grond en 1e en 2e etage staan te koop voor 259.000 en 3e etage voor 274.000. Zijn dit dan de startwaardes?
http://www.funda.nl/koop/(...)8-newtonstraat-99-i/
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Ekfar het volgende:
De appartementen staan al allemaal op Funda.nl he? Of was dat al bekend bij jullie?
Begane grond en 1e en 2e etage staan te koop voor 259.000 en 3e etage voor 274.000. Zijn dit dan de startwaardes?
http://www.funda.nl/koop/(...)8-newtonstraat-99-i/
Tis nog steeds HAAR appartement en ZIJ hebben het laatste woord daaroverquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik bedoel: Martine laat zich niks zeggen. En met zo'n figuur zit je dus opgescheept. Terwijl ze precies in de positie zit waarin ze zich alles moet laten zeggen. Omdat ze er feitelijk geen beheer meer over heeft. En met zo'n figuur moet je dus zowel je eigen appartement als appartement nummer 4 afkrijgen in twee weken. Want Michel accepteert niet dat het niet afkomt. Hij moet het opleveren.
Bij M&M staat er ook een kamer leeg.quote:
Achter die klok zit een gat in de muur.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het bed scheef? Hangt de klok niet in het midden? Of hangen die plankjes niet op evenredige afstand van het bed?
Misschien denkt ze dat ze erin kan blijven wonen? Het is inderdaad wel altijd mijn mijn mijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis nog steeds HAAR appartement en ZIJ hebben het laatste woord daarover![]()
Aldus Martine
Een labiel nijlpaard.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef Verbal het volgende:
Die Martine is echt a total waste of space...
V.
Als je hard niest valt die plank naar benee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het bed scheef? Hangt de klok niet in het midden? Of hangen die plankjes niet op evenredige afstand van het bed?
Ja ze hebben echt al het mogelijke gedaan om de mooiste ruimte volledig te verneuken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
De indeling van het appartment van Dennis en Martine ziet er superonhandig en onaantrekkelijk uit.
Wordt het appartement nou verkocht inclusief Martine of had daar "hocker" moeten staan?quote:De woning is luxe afgewerkt en wordt verkocht met een flatscreen televisie in de woonkamer, een smaakvolle bank met hooker. Verder wordt ook mee verkocht een kledingkast in de slaapkamer, een tweepersoons bed met 2 nachtkastjes, alles in dezelfde stijl!
dat maakt toch niet uit? Waarom denk je dat spoiler tags uitgevonden zijn?? Het is en blijft gewoon dom en knullig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want alles is nu verklapt! Wordt trouwens al heel vroeg in de uitzending duidelijk.
http://www.funda.nl/koop/(...)8-newtonstraat-99-i/quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef Tegan het volgende:
Iemand linkjes naar alle appartementen op Funda?
Huilie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Oh dat mag gewoon van copucat hoor, want wat kan je nou in 1 foto verklappe tenslotte!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef Beavis het volgende:
Van de site van Funda bij omschrijving appartement van Dennis en Martine:
[..]
Wordt het appartement nou verkocht inclusief Martine of had daar "hocker" moeten staan?
Waarin lijken ze irritant dan? Qua persoonlijkheden hebben ze wellicht wel hun eigenaardigheden, maar op elk persoon in het blok is wel iets aan te merken. Ik vind henk en linda erg ok, hebben een heldere en frisse kijk op het geheel wat natuurlijk ook komt omdat ze er pas later in zijn gestapt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Henk en Linda lijken irritant, maar hebben het wel op orde verder.
Ik vind het zo'n 'perfect' stel. Hele tijd elkaar vasthouden en met elkaar eens zijn. Irritante stemmen en gewoon het gedrag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarin lijken ze irritant dan? Qua persoonlijkheden hebben ze wellicht wel hun eigenaardigheden, maar op elk persoon in het blok is wel iets aan te merken. Ik vind henk en linda erg ok, hebben een heldere en frisse kijk op het geheel wat natuurlijk ook komt omdat ze er pas later in zijn gestapt.
Ze hadden daar beter een ronde tafel neer kunnen zetten om al die rechte lijnen te breken en om nog voldoende loopruimte te houden. Ik vind die roze stoeltjes wel erg leuk!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:52 schreef Marloes het volgende:
Je kunt trouwens amper koken in de keuken van Henk & Linda als ik zo naar die foto kijk, die eettafel is veel te breed
Het is mijn koppel ook niet, maar ik vind wel dat ze goed bezig zijn. En het is ook leuk om te zien hoe zij zich verbazen om alles om hun heen, geeft wel een nieuwe kijk op de andere koppels.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n 'perfect' stel. Hele tijd elkaar vasthouden en met elkaar eens zijn. Irritante stemmen en gewoon het gedrag.
Maar dat geeft niet, hoeven mijn vrienden niet te worden. Denk dat het hele goede blok deelnemers zijn, al hadden ze er eigenlijk vanaf dag 1 in moeten zitten.
Klopt. Ik vond overigens Miek en Nienke heel erg door de mand vallen deze aflevering. Had nooit verwacht dat ze mee zouden doen aan zulk treurig stemgedrag. In plaats van een 1 kan je ook 'tactisch' een 6 geven als iets gewoon af en mooi is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is mijn koppel ook niet, maar ik vind wel dat ze goed bezig zijn. En het is ook leuk om te zien hoe zij zich verbazen om alles om hun heen, geeft wel een nieuwe kijk op de andere koppels.
Mee eens. Ik vond het ook veel te ver gaan. Dat tactische stemmen levert wel spannende wendingen op maar je zult maar zó je prijs mislopen. Want er waren wéér twee appartementen niet af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond overigens Miek en Nienke heel erg door de mand vallen deze aflevering. Had nooit verwacht dat ze mee zouden doen aan zulk treurig stemgedrag. In plaats van een 1 kan je ook 'tactisch' een 6 geven als iets gewoon af en mooi is.
Natuurlijk was het wel een strategie. En bovendien een succesvolle: het heeft ze ¤ 1.750 opleverd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Eigenlijk waren de punten geven deze aflevering het grootste struikelblok, daar is niets strategisch aan, het is gewoon treurig.
Ik begrijp dan nog steeds niet waarom dennis en martine hebben meegedaan als zij er zelf niet beter van konden worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk was het wel een strategie. En bovendien een succesvolle: het heeft ze ¤ 1.750 opleverd.
Waarom zou dat niet gekund hebben? Is volledig afhankelijk van de punten van de andere koppels en van de jury. Erik zei ook dat het uiteindelijk maar tweetiende punt scheelde. D&M hadden net zo goed kunnen winnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef athlonkmf het volgende:
Ik begrijp dan nog steeds niet waarom dennis en martine hebben meegedaan als zij er zelf niet beter van konden worden.
Er kan maar 1 de winnaar zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gekund hebben? Is volledig afhankelijk van de punten van de andere koppels en van de jury. Erik zei ook dat het uiteindelijk maar tweetiende punt scheelde. D&M hadden net zo goed kunnen winnen.
Ja, dat was inderdaad slimmer geweestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Er kan maar 1 de winnaar zijn.
Als ik zo'n pact zal afsluiten met een andere koppel, dan zal ik wel de voorwaarde gesteld hebben "we doen mee, maar wie er ook wint, we delen de winst".
Gnieperig en achterbaksquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Opmerkelijk trouwens dat monique (van maarten) opeens helemaal in het spel is. Je zag haar nooit, altijd instemmend knikkend naar maarten als hij iets tegen de camera vertelde, maar voor de rest was het het prototype ingezakte huisvrouw. Maar nu er een twist in het spel is, is monique wakker en zie je haar ware aard; gnieperig en achterbaks. Nee, die maarten en monique vind ik 10x niks. Dat zag ik al tijdens dat container-issue met die quasi-creatievelingen een paar afleveringen terug:D
Ik vraag me af of dat mag. Want anders neem ik aan dat ze dat wel gedaan zouden hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als ik zo'n pact zal afsluiten met een andere koppel, dan zal ik wel de voorwaarde gesteld hebben "we doen mee, maar wie er ook wint, we delen de winst".
Zou ze dat wel aankunnen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
Ik heb uit zéér betrouwbare bron vernomen dat Martine in blijde verwachting is.
Dat ligt er maar net aan hoe je de deal hebt gemaakt met elkaar tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ze hadden toch geen kinderwens?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
Dat zal ook wel weer de schuld van anderen zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer de schuld van anderen zijn.
Ik heb nu al medelijden met dat arme kind dat daaruit voort gaat komen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
Naam weet ik niet maar als het een jongen wordt, is het met recht "a son of a bitch"quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou een toepasselijke naam zijn voor de kleine![]()
Ik begin.
Borreltje?
Ohquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was maar een grapje, was benieuwd naar jullie reactie haha!
Hunnie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou een toepasselijke naam zijn voor de kleine![]()
Ik begin.
Borreltje?
Nou ja, 'werken'... waarschijnlijk meer een kwestie van aanwezig zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:58 schreef Zuigstengel het volgende:
Werkt Martine serieus op de financiele administratie?
Mits ze wakker werd van de wekker natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, 'werken'... waarschijnlijk meer een kwestie van aanwezig zijn.
Misschien als er een stevige borrel naast de wekker staat?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mits ze wakker werd van de wekker natuurlijk
Ja maar is die zo slecht afgewerkt als deze?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij M&M staat er ook een kamer leeg.
Haha,quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas?
Ik vind het echt een geniaal seizoen van het Blok!
Welkomquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas?
Ik vind het echt een geniaal seizoen van het Blok!
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha,
Je kan er op de valreep nog precies bij
Dank jequote:
Nou, dat kijk ik morgen wel terugquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik ook welmaar ik wil wellicht het lijsttrekkersdebat ook wel even zien om half 9 RLT4
![]()
![]()
GOOD LUCK GOOOOODDD LUCKKKKKKKKKKKKKquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:37 schreef miieejj het volgende:
koppig figuur die martine., maar goed, ze is nog jong he.. nog veel leren .. en volwassen worden
GOOD LUCK GOOD LUCK, GOOD LUCK IN YOUR NEW BED, ENJOY YOUR NIGHTMARE SON, WHILE YOUR RESTING YOUR HEADquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GOOD LUCK GOOOOODDD LUCKKKKKKKKKKKKK
Das zo ongeveer het enige wat ik ervan versta![]()
Oeh!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:38 schreef Fayah het volgende:
[..]
GOOD LUCK GOOD LUCK, GOOD LUCK IN YOUR NEW BED, ENJOY YOUR NIGHTMARE SON, WHILE YOUR RESTING YOUR HEAD![]()
BASEMENT JAXX
Begin ze ook een beetje zat te rakenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Daar staan die 2 weer te ouwehoeren en negatief te doen, pfff, ik word moe van die sukkels.
Btwquote:
Familie van Dennis?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Als ik Maarten was dan had ik al lang mijn geduld verloren en een paar klappen uitgedeeld.
juist niet.... gewoon rustig en koel reageren... dat kunnen ze totaal niet behappen als reactie...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Als ik Maarten was dan had ik al lang mijn geduld verloren en een paar klappen uitgedeeld.
Maartje is volwassen genoeg om hem gewoon uit te lachenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik hoop het ja, als dat niet zo is, is er helemaal iets grondig mis met zequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef cptmarco het volgende:
ze moeten zich toch doodschamen als zij zichzelf terug zien op tv...
Lol jullie hebben gelijk, dat is inderdaad precies de verkeerde tactiek, maar ik ben niet zo geduldig met dat soort luie mensen die alleen maar zitten te zeiken.quote:
volgens mij valt het wel mee .. ze is gewoon wa mollig .. alleen ze heeft halve dubbele kin, en op de tv word dat uit ver groot he..quote:
Dat mollig ok, maar tegen die uitgestreken porum aankijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee .. ze is gewoon wa mollig .. alleen ze heeft halve dubbele kin, en op de tv word dat uit ver groot he..
uitgestreken porumquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat mollig ok, maar tegen die uitgestreken porum aankijken
Iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef k_man het volgende:
Ik moet zo lachen om Dennis en Martine.
Eerst Martine die met droge ogen beweert dat Monique er de ballen verstand van heeft en er maar een beetje achteraan hobbelt (wat doe je zelf dan, lui varken?) en vervolgens Dennis die Martijn komt vertellen dat ie het stom aanpakt.
Hoezo boter op je hoofd?
1 euro voor de moeitequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik mag toch hopen dat Martine en Dennis niks krijgen..
Dan zou ik maar gaan wachtlopen in je appartementquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:53 schreef cptmarco het volgende:
als ik het geld verdelen mocht, dan zou ik alles zelf houden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |