abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81666976
Bedankt voor deze topictitel. Hoef ik gelijk niet meer te kijken naar de opname van gisteravond.

Echt heel fijn weer.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:48:22 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_81669192
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:45 schreef Ekfar het volgende:
Heeft Martine hyves of zo? Weet iemand haar achternaam? Ben wel benieuwd
Probeer iets met 'Zeug' of zo. Zeug21 bijvoorbeeld.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:50:04 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81669246
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Bedankt voor deze topictitel. Hoef ik gelijk niet meer te kijken naar de opname van gisteravond.

Echt heel fijn weer.
Want alles is nu verklapt! Wordt trouwens al heel vroeg in de uitzending duidelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:53:22 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_81669370
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, zijn volgens mij nooit genoemd. In eerdere jaren altijd wel, maar nu niet. Is ook al eerder over gespeculeerd hier (of de koppels het wel weten bijv.).
Nou, dan wordt de eindaflevering één grote teleurstelling denk ik Startwaardes zijn m.i. te hoog dus veel meerwaarde zit er niet in.

Dat was een hele onverwachte wending gister. I.p.v. dat Maarten en Monique nu recht op de overwinning afstevenen (die krijgen het helemaal top af denk ik) zitten ze nu met een groot probleem om vier hoog nog wat te laten worden maar Zeug krijgen ze er wel bij. Maar alleen al die 'huiskamer' vind ik drie keer nix. En Miek en Nienke zullen het denk ik al helemáál niet redden met alleen al hun eigen appartement.

Vorig jaar wisten Floortje en Jeroen ook zo zeker dat ze met hun ogen dicht zouden winnen. Uiteindelijk hebben die drie maanden voor Klaas Kippengaas lopen bikkelen.

Dit wordt een slachtveld
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:10:09 #130
9358 MarkSanne
You're daaaaaamn right!
pi_81670063
Nog steeds de aflevering van gisteren niet te bekijken via de aflevering gemist functie van Net5... grrr... Gisterenavond gemist en ik wil toch vooral weer even collega Henk zien 'schitteren' in deze soap.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:10:17 #131
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81670069
Weet iemand de woonplaats van Martine en Dennis. Dat zoekt wat makkelijker op H.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:10:51 #132
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81670094
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef MarkSanne het volgende:
Nog steeds de aflevering van gisteren niet te bekijken via de aflevering gemist functie van Net5... grrr... Gisterenavond gemist en ik wil toch vooral weer even collega Henk zien 'schitteren' in deze soap.
hey ben jij ook al een collega van Henk. Gister was er hier ook al 1..
pi_81670128
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef MarkSanne het volgende:
Ik heb m vanochtend gezien hoor, via net5 programma gemist!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:20:28 #134
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81670434
Monique (van Maarten) heb ik gevonden, rest (nog) niet op H.
pi_81670739
Waarom ging die martine eigenlijk bij d'r tweelingzus op bezoek?
pi_81671096
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand de woonplaats van Martine en Dennis. Dat zoekt wat makkelijker op H.
Ik dacht...De Meern.
Ze komen in ieder geval uit de omgeving van Utrecht, maar dat hoor je zelf misschien ook wel
Don't you love her madly?
pi_81671129
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vleuten, volgens mij. Of De Meern.
pi_81671218
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Vleuten, volgens mij. Of De Meern.
Hehe ik heb gepost en dacht: Of was het nou Vleuten?
Don't you love her madly?
pi_81671412
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, dan wordt de eindaflevering één grote teleurstelling denk ik Startwaardes zijn m.i. te hoog dus veel meerwaarde zit er niet in.
Zoals gezegd: de startwaardes zijn nog niet bekend, dus hoe weet jij nu al dat ze te hoog zijn?
quote:
Dat was een hele onverwachte wending gister. I.p.v. dat Maarten en Monique nu recht op de overwinning afstevenen (die krijgen het helemaal top af denk ik) zitten ze nu met een groot probleem om vier hoog nog wat te laten worden maar Zeug krijgen ze er wel bij. Maar alleen al die 'huiskamer' vind ik drie keer nix. En Miek en Nienke zullen het denk ik al helemáál niet redden met alleen al hun eigen appartement.
Voor M&M kan het eigenlijk alleen maar gunstig uitpakken. Tenzij het 4e appartement nog zodanig opgeknapt wordt dat het hun eigen appartement verslaat als winnaar, maar die kans lijkt me klein.

Beide 'helpende' stellen kunnen ervoor kiezen om nauwelijks daadwerkelijk iets te doen in appartment 4. Dan delen ze mee als er meerwaarde is, maar als er geen meerwaarde is hebben ze ook niks verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 13:45:27 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:51:14 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81671721
Ik vond het nogal wat, 4 uur per dag een helpende hand bieden
Ik mag hopen dat daar de administratie en het shoppen & stijlen bij in zit en dat Dennis gewoon het kluswerk mag doen, terwijl Martine op bed ligt.
pi_81671868
Wat een onvolwassen, en arrogant kind is dat zeg die Martine. Het zat er in het begin al wel een beetje aan te komen, maar dat ze zo uit de school kon klappen. Ongelooflijk.

Wat dat betreft zijn Miek en Nienke niet de hardste werkers, maar wel het meest sympathieke koppel atm. En Miek is zo heerlijk bijdehand af en toe
pi_81671882
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dennis en martine zelf kijken naar het blok,
die willen toch nooit meer in het openbaar komen?
Wat is die martine een lui vies ver varken!!helemaal niets gepresteerd en dan boos worden als er kritiek komt
Het is wat eric gisteren zei:nog nooit is er een stel geweest dat de oplevering niet haalde en op de dag van de oplevering ging uitslapen!!
Waarom hebben die twee zich in godsnaam opgegeven?Geen enkele motivatie en erger nog:er zijn heus stellen geweest die zich ook hadden aangemeld en die niet in Het Blok mochten en dan zie je deze twee

Ze hadden ze er allebei uit moeten zetten,het is echt te genant voor woorden!
pi_81672098
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef patrick37 het volgende:
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dennis en martine zelf kijken naar het blok,
Ik zat te broeden op een toepasselijk grapje over gipsplaten versus een plaat voor je kop, maar het wil niet echt lukken.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:28 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_81672429
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Zoals gezegd: de startwaardes zijn nog niet bekend, dus hoe weet jij nu al dat ze te hoog zijn?
[..]

Voor M&M kan het eigenlijk alleen maar gunstig uitpakken. Tenzij het 4e appartement nog zodanig opgeknapt wordt dat het hun eigen appartement verslaat als winnaar, maar die kans lijkt me klein.

Beide 'helpende' stellen kunnen ervoor kiezen om nauwelijks daadwerkelijk iets te doen in appartment 4. Dan delen ze mee als er meerwaarde is, maar als er geen meerwaarde is hebben ze ook niks verloren.
Ja, foutje hier. Ik blijf maar in de veronderstelling dat 259.000 de uitgangswaarde is. Maar dat hoeft natuurlijk niet.

Voor M&M oké, kan het nog wel goed uitpakken. Maar alleen omdat híj alles aan kluswerk doet en zij de rest. En omdat dat als een trein loopt heeft zij wel speling. Maar Michel is er ook nog. En die wil dat die woningen áf komen. Linksom of rechtsom. Als Martine en Dennis op hun slakkegang doorgaan en meer trammelant veroorzaken dan ze doen, dan kost dat véél tijd en véél ergenis en véél energie voor beide stellen.

Hoe dan ook: je krijgt er kopzorgen bij in de laatste weken voor de oplevering.
pi_81672505
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef patrick37 het volgende:
Denk je? Die hebben zo'n enorme plaat voor de kop (dennis 'heeft kijk op stijling' (zie 1e aflevering, introductie), laat me niet lachen, ze doen beide aan sport, man het zijn beide enorme leuie vetkleppen), alles wat in de afleveringen in hun nadeel is zullen ze gooien op 'expres zo gemonteerd' etc etc. Ze zullen -net als in het blok zelf- overal een verklaring/excuus voor hebben.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:13:50 #146
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_81672784
Wat ik bedoel: Martine laat zich niks zeggen. En met zo'n figuur zit je dus opgescheept. Terwijl ze precies in de positie zit waarin ze zich alles moet laten zeggen. Omdat ze er feitelijk geen beheer meer over heeft. En met zo'n figuur moet je dus zowel je eigen appartement als appartement nummer 4 afkrijgen in twee weken. Want Michel accepteert niet dat het niet afkomt. Hij moet het opleveren.
pi_81672836
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Numbie het volgende:

Wat dat betreft zijn Miek en Nienke niet de hardste werkers, maar wel het meest sympathieke koppel atm. En Miek is zo heerlijk bijdehand af en toe
Ik vond hun ook het meest sympathieke stel, maar na de stemming van gisteren hebben ze voor mij afgedaan. Jammer dat zij -vooral nienke, welke zich in het begin van de serie juist zo tegen 'het spel' opstelde, 1 aspect van haar wat me juist in haar aansprak- zich zo door het spel hebben laten leiden.

Nee, ik focus me nu meer op het nieuwe stel. Ik hoop dat zij juist door hun underdog positie straks met de hoofdprijs ervandoor gaan.
pi_81672962
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik bedoel: Martine laat zich niks zeggen. En met zo'n figuur zit je dus opgescheept. Terwijl ze precies in de positie zit waarin ze zich alles moet laten zeggen. Omdat ze er feitelijk geen beheer meer over heeft. En met zo'n figuur moet je dus zowel je eigen appartement als appartement nummer 4 afkrijgen in twee weken. Want Michel accepteert niet dat het niet afkomt. Hij moet het opleveren.
Wat ze de laatste aflevering een aantal keer zei, ze had anderen over haar manier van doen gewaarschuwd (sochtend geen grote mond tegen haar want dan krijg je 'm dubbel en dwars terug oid), dat laat alleen maar zien dat ze alle verantwoording afschuift.
Door te zeggen dat ze andere gewaarschuwd heeft voor haar gedrag zegt ze eigenlijk dat zodra anderen martine in haar ogen verkeerd behandelen, het NOG hun eigen schuld is want 'martine heeft ze gewaarschuwd'.
Ze geeft daarmee zichzelf een vrijbrief voor haar eigen aso-gedrag.
pi_81673185
De appartementen staan al allemaal op Funda.nl he? Of was dat al bekend bij jullie?

Begane grond en 1e en 2e etage staan te koop voor 259.000 en 3e etage voor 274.000. Zijn dit dan de startwaardes?

http://www.funda.nl/koop/(...)8-newtonstraat-99-i/
pi_81673451
Is die info niet een enorme spoiler?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')