daar zal ze waarschijnlijk nog te lui voor zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ze hooguit koffie mag halen!
Omdat ze zo heet? Miek is volgens mij maar een afkorting.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef Cyan het volgende:
Wat is Martine een verwend klein kind! Ze krijgt de mogelijkheid om in het Blok te blijven maar loopt alleen maar te zeuren en te drammen.
Als je er zo klaar mee bent rot dan op! Ga naar je moeder met haar Frans Bauer hut om daar te lopen zeuren en drammen over wiens schuld het allemaal wel niet is.
Waarom werd Miek trouwens 3 keer Monique genoemd door onder andere Eric en 2 keer door Monique zelf?
Ze heten beide Monique maar omdat dat verwarring zou opleveren tijdens de uitzendingen denk ik dat ze de Monique van Nienke 'Miek' genoemd hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef Cyan het volgende:
Waarom werd Miek trouwens 3 keer Monique genoemd door onder andere Eric en 2 keer door Monique zelf?
Nee, maar als je even naar de opbrengst gaat kijken: die 50.000 krijgen ze niet, dus moeten ze voor zoveel mogelijk meerwaarde gaan. En dan is 2 appartementen wel handigquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat Nienke en Miek het wel doen vind ik niet slim. Die krijgen hun eigen toko al niet af.
Ja, goeie vraag eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar zie jij dan de meerwaarde zitten?
Dit baseer je op de bedragen die op Funda staan? Want in de uitzendingen zijn nog geen taxaties of startwardes genoemd. Ik betwijfel ook sterk of die bedragen op Funda de startwaardes zijn. Waar blijkt dat volgens jou uit?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Piles, ik denk dat er bijna geen meerwaarde gehaald wordt joh. De appartementen zijn op 259.000 euro getaxeerd en de 4e verdieping op 279.000 274.000. Maar dat moet de prijs geweest zijn van een casco appartement. Want alles was eruit, zelfs de muren.
Volgens mij zijn die bedragen in het begin genoemd. Want de appartementen zijn getaxeerd voordat Het Blok begon.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit baseer je op de bedragen die op Funda staan? Want in de uitzendingen zijn nog geen taxaties of startwardes genoemd. Ik betwijfel ook sterk of die bedragen op Funda de startwaardes zijn. Waar blijkt dat volgens jou uit?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef Cyan het volgende:
Wat is Martine een verwend klein kind! Ze krijgt de mogelijkheid om in het Blok te blijven maar loopt alleen maar te zeuren en te drammen.
Als je er zo klaar mee bent rot dan op! Ga naar je moeder met haar Frans Bauer hut om daar te lopen zeuren en drammen over wiens schuld het allemaal wel niet is.
Nee, zijn volgens mij nooit genoemd. In eerdere jaren altijd wel, maar nu niet. Is ook al eerder over gespeculeerd hier (of de koppels het wel weten bijv.).quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die bedragen in het begin genoemd. Want de appartementen zijn getaxeerd voordat Het Blok begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |