Heb de aflevering zitten kijken en tussendoor wat dingen opgeschreven, dus volgensmij is het niet zo'n samenhangend verhaal, magoed

Jezes, dat strategisch stemmen!

Te bizar.
En dan die kamer van Miek & Nienke, fucking lelijk zeg
Nouja.
Ik irriteer me echt mateloos aan Henk & Linda

Ik vind ze echt ZO nep. :x
Iederen kan de vinkentering krijgen

Wat een uitspraak

LOL, en die Martine en Dennis! Mijn god, hoe kinderachtig kan je zijn! Je kan blijven en dan nog zo ondankbaar zijn door te zeggen dat die anderen zo arrogant zijn.. Zogenaamd!

Wat een kleuters.
Godgod, Martine, 'Maar we doen het wel op een nette manier'?? Niet dus

HAHAHA XD
Oh, en ze spreekt het nog steeds tegen dat ze een kleuter is? Jeez, ze overziet niet eens dat het haar eigen verantwoordelijkheid/schuld is idd, zoals Nienke zegt.
Maarten en Monique zijn echt slim bezig

JAAAA die muziek eronder bij de ouders van Martine

HAHAHHAHAA

Echt bizar. Ze zitten zo te meuten dat ze ineens niks meer zelf mogen beslissen, en zien ondertussen niet in dat het hun eigen schuld is. Mijn god, hoe groot is dat bord voor hun kop wel niet?

En ik blijf gefascineerd door dat haar van Dennis. Heeft het een eigen leven? Heeft hij er een stijltang op los gelaten? Hoeveel gel gaat erin?

Nouja.
Dat geneuzel over dat geitenhok van die stellen, dat is ook alleen maar opvulling.
HAHAHA die blik van Monique

Wat een ongelofelijke muts zeg, die Martine. Hoe moeilijk kan het zijn om die gast van die keukens te bellen om te vragen: Goh, wanneer komen jullie 'm leveren?!
Damn

HAHA XD Erik met die lepel tijdens de weegwedstrijd van Henk & Linda

Het enige waar Monique & Maarten niet goed in zijn is die weegwedstrijd

Gelukkig gaat de rest wel goed

Als Henk zegt 'Nee joh, is zo'n installatiepakketje, is 5 minuten werk', dan gaan bij alle alarmbellen en lichten rinkelen
Magoed, wij als kijker zien natuurlijk nooit hoe lang het duurt. XD
Oh mijn god, via de laptop laten zien hoe het eruit ziet

Lol, dat curatele gedoe is echt een trigger voor Martine

Wat zijn dat voor loze dreigementen, 'als ze ons tegen gaan zitten hebben ze de verkeerde'

'Ik stop dermee' aldus Martine. Was ze al begonnen dan? Ze deed toch überhaupt al geen flikker in hun appartement? Behalve troep maken dan

Nou, aparte aflevering weer met dat onder curatele stellen enzo... Ben benieuwd naar volgende week.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥