YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
jij hebt de trailer zeker nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef Myers het volgende:
TVP voor de beste serie ooit.
Hopelijk krijgt die Jason Pillar ook nog een flink pak slaag van Jack. Dat is ook het enige wat er nog ontbreekt dit seizoen; badass hand-to-hand combat.
In zes jaar tijd heb ik nog nooit een preview van de volgende aflevering gekeken, volgens mij zijn ze vooral dit jaar erg spoilerigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef skittelman het volgende:
[..]
jij hebt de trailer zeker nog niet gezien
dan moet je de trailer van de volgened aflv. zeker niet kijken (ik zag zelf al iets meer dan ik wilde zien)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef Myers het volgende:
[..]
In zes jaar tijd heb ik nog nooit een preview van de volgende aflevering gekeken, volgens mij zijn ze vooral dit jaar erg spoilerig.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Mirel het volgende:
Toen Chloe zei dat ze wel 1 agent wist, begon ik gelijk Tony te chanten. Beetje naïef van me
je verraad het al door te hinten naar de trailer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan moet je de trailer van de volgened aflv. zeker niet kijken (ik zag zelf al iets meer dan ik wilde zien)
hmm zag alleen een shot met het hoofd van pillar in de trailer dus neem aan datie een rol speelt in de finale, niets meer niets minderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef schijffie het volgende:
[..]
je verraad het al door te hinten naar de trailer.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Mirel het volgende:
Toen Chloe zei dat ze wel 1 agent wist, begon ik gelijk Tony te chanten. Beetje naïef van me
Vind ik opzich niet erg, dat houdt de spanning erin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef angel008 het volgende:
de tunnel scene was gewoon perfectjammer dat hij dan wel weer neergestoken word door de russen was imo niet nodig..
Matig ook dat er niets is wat die leegte op kan vullenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:42 schreef Jivis het volgende:
Raar dat het volgende week (serie gezien) afgelopen is. 24 was toch elk jaar wel een zekerheidje.
Inderdaad na al die jaren nog maar een weekje kunnen wachten op 24 is zo raar en vervelend! Wat een aflevering was dit zeg, legendarisch einde nu al.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef Myers het volgende:
[..]
Matig ook dat er niets is wat die leegte op kan vullen. Sowieso gaan we nooit meer een karakter zo badass als Jack meemaken. Lijkt me vrijwel onmogelijk dat er een ander persoon in de buurt zou kunnen komen van zijn oneindige coolheid.
Plaatjes verwijdert.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:58 schreef dubbel1 het volgende:
Wat tinypics uit OP zijn al weer verdwenen helaas.
Aflevering 22 gaat wat mij betreft de boeken in als een van de beste afleveringen ooit.
142:14:47quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:08 schreef dubbel1 het volgende:
Ik ben bang dat het einde meer vragen zal brengen dan antwoorden. Ik ben bang dat ik het einde totaal niet zal kunnen waarderen en dat kan dit seizoen zomaar verpesten. Ach ja, nog 6 dagen.
Misschien is het te laat ofzo, maar ik snap geen reet van jou post.quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:46 schreef schijffie het volgende:
[..]
142:14:47
142:14:46
142:14:45
bliep...bliep...bliep...bliep
Mijn bliepjes moesten de klokgeluiden aan het einde van een afleveringen voorstellen en de cijfers het aantal uren/minuten/seconden tot de volgende aflevering. Kwam er later achter dat mijn klok voor geen meter klopt en het niet zo duidelijk voor iedereen is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:52 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Misschien is het te laat ofzo, maar ik snap geen reet van jou post.
Dat zat ik ook al te denken, maar wedden dat, dat niet zo is? Die journaliste is natuurlijk weer de enige die het bewijs heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kopie kan er goed zijn,maar dan bij Ricket (als dat ze naam was, iig bedoel ik die dude die Jack heeft geholpen met wapens en comm)
Haha ik ook, voor 1 seconde of zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Mirel het volgende:
Ik zat eigenlijk nog te denken, misschien heeft Jack het niet gedaan maar is iemand hem net voor geweest, zodat die Rus niet kon praten, maar de laatste overlevende vertelde wel aan Logan dat het Jack was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Jivis het volgende:
Hilarisch dat je niet eens zag hoe Jack die Russische lul afmaakte maar hij aan het eind van de aflevering gewoon dood op de grond lag. Geweldig.
Deze post had prima in het Lost topic gepast, maar hier kan ik hem niet plaatsenquote:Op woensdag 19 mei 2010 03:08 schreef dubbel1 het volgende:
Ik ben bang dat het einde meer vragen zal brengen dan antwoorden. Ik ben bang dat ik het einde totaal niet zal kunnen waarderen en dat kan dit seizoen zomaar verpesten. Ach ja, nog 6 dagen.
Dammit Chloe tell me where the bomb is and send it to my screen copy that!quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:51 schreef imago het volgende:
Wat zouden Jacks laatste woorden zijn?
Dat had wel iets symbolisch. Normaal gesproken zien we alles wat Jack doet qua martelen en actie, maar nu werd het afstandelijker gemaakt door wel het resultaat te tonen, maar niet de actie zelf. Daarmee wordt weer aangetoond dat Jack ook verder van zichzelf af komt te staan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Jivis het volgende:
Hilarisch dat je niet eens zag hoe Jack die Russische lul afmaakte maar hij aan het eind van de aflevering gewoon dood op de grond lag. Geweldig.
quote:Maar dit wordt wel een dood einde voor Jack op deze manier. Of hij sterft, of levenslang federal prison.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok iets van dammitquote:
leek me idd een typische lost opmerking jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deze post had prima in het Lost topic gepast, maar hier kan ik hem niet plaatsen.
Gaat voor mij zeker hoog eindigen in top 24 momenten. Ik had echt zo'n "Oh yeah" gevoelquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Son-Goku het volgende:
Dat was echt een geweldige scene idd, als een terminator naar de wagen toegaan en Logan steeds banger worden
Jack heeft wel vaker zulke wonden opgelopen.(was hij niet al neergestoken in het begin van het seizoen?) en loopt vaak 1-2 uur later alweer alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Rainesz het volgende:
Net pas de aflevering gezien. WOWzers!![]()
Op het moment dat hij tegen die muur hing op het einde,had ik nog maar 1 gedachte.
Jack weet dat hij dood gaat,en gaat nu een alles of niets actie doen. (waar hij overigens al mee bezig was hehe.
Snap alleen niet dat hij geloof ik tegen Logan zei dat hij geen doel meer had om verder te leven ofzoiets.
(moet eigenlijk nog eens kijken en goed luisteren.)
Maar zou hij dan niet zijn kleinkind op willen zien groeien?
Ah we zullen wel zien hoe het afloopt.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:40 schreef schijffie het volgende:
[..]
Jack heeft wel vaker zulke wonden opgelopen.(was hij niet al neergestoken in het begin van het seizoen?) en loopt vaak 1-2 uur later alweer alsof er niks aan de hand is.
Zou ook erg zijn bad-assnes van de laatste tijd te niet doen als hij nu ineens niet meer kan vechten.
Tja, dan zal ze zich ook aan een hoop anderen moeten verantwoorden...quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het hele Taylor/Logan-verhaal ook vreemd. Taylor kan toch gewoon alsnog alles vertellen aan de vrouw van Hassan? Dan doe je gewoon net of je het pas net wist, of dat je het verhaal eerst nogmaals wilde verifiëren. Nu werkt ze zichzelf alleen maar verder in de nesten.
Ik zie het al voor me, 24 the movie als een nieuwe variant van Prison Break. Maar dan met Jack Bauer en Tony Almeidaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Jivis het volgende:
Maar dit wordt wel een dood einde voor Jack op deze manier. Of hij sterft, of levenslang federal prison.
Jack zal op het einde van het seizoen wel zoiets uithalen als op het eind van seizoen 5 (meen in). Toen hij van de aardbodem verdween. Dat is de enige manier om hier uit te komen denk ik. Dood gaan is geen optie, aangezien de film zich afspeelt ná seizoen 8.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Goed geacteerd van Logan. Jack zag er niet al te fris uit, die overleeft 't waarschijnlijk niet, hoewel ik liever heb dat 'ie naar het land uit weet te komen. Maar ja, New York ligt een stuk verder van Mexico dan Los Angeles, dus dat zit er niet in denk ik.
Is dat al officieel bekend gemaakt dan? Dat het na seizoen 8 afspeelt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Jack zal op het einde van het seizoen wel zoiets uithalen als op het eind van seizoen 5 (meen in). Toen hij van de aardbodem verdween. Dat is de enige manier om hier uit te komen denk ik. Dood gaan is geen optie, aangezien de film zich afspeelt ná seizoen 8.
Had idd hetzelfde gevoel, jammer dat het niet zo wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Mirel het volgende:
Dat soort dingen in films en series vind ik altijd maar raar. Ik denk dan helemaal aan dat die mensen toch ook maar gewoon hun werk doen en misschien ook wel gewoon een familie thuis hebben die het nu moeten doen zonder vader/man.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef TiMPiN het volgende:
Wat ik deze aflevering wel karakteristiek voor Jack vond was dat hij die 2 gasten bij die lift meteen genadeloos afschoot. Normaal zie je Jack iemand bijv. op zijn kop slaan, maar deze 2 guards kregen zonder nadenken meteen 2 kogels tussen de ogen....om over het bloedbad wat daarna komt maar te zwijgen
Ja denk ik ook aan. Dachten ze bij Austin Powers ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat soort dingen in films en series vind ik altijd maar raar. Ik denk dan helemaal aan dat die mensen toch ook maar gewoon hun werk doen en misschien ook wel gewoon een familie thuis hebben die het nu moeten doen zonder vader/man.
Dat is zo'n geweldige scenequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja denk ik ook aan. Dachten ze bij Austin Powers ook![]()
Inderdaadquote:
haha dat zei ik ook al; Prisonbreak wordt volgend seizoen nieuw leven ingeblazenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, 24 the movie als een nieuwe variant van Prison Break. Maar dan met Jack Bauer en Tony Almeida![]()
Tony is niet dood, zit in de cel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze Tony niet nog eens terugbrengen.Laat hem nu maar echt gewoon lekker dood zijn.
Ohja, ik dacht dat Jack hem op point blank had afgeknalt, maar hij werd tegengehouden oid zeker?quote:
Hij werd gewoon meegenomen door de FBI, nadat hij Jack had verteld dat hij wraak wilde omdat Michelle zwanger was toen ze werd vermoordquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat Jack hem op point blank had afgeknalt, maar hij werd tegengehouden oid zeker?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het ergst van seizoen 7 vond ik trouwens de zinloze dood van Bill Buchanan.
Ja, je bent de enige.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:05 schreef Wytze het volgende:
Had het topic al een tijdje niet meer gechecked, maar ben ik de enige die dit seizoen zo vreselijk slecht vind in vergelijking met alle voorgaande seizoenen. Ze slaan de spijker op zoveel punten mis. Het gevoel van realisme dat ik bij alle voorgaande seizoenen had, mis ik hier totaal.
Dat Jack nu weer bij Logan zo'n microfoontje plaatste vond ik echt een dieptepunt. Dat had hij drie seizoenen geleden ook al gedaan :S
Ik vind het wel jammer dat de serie stopt, maar met dit niveau is het ook goed voor te stellen.
Die soap met Jack's familie, om maar een ding te noemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:21 schreef Wytze het volgende:
@Jivis: Zo spectaculair vond ik afgelopen aflevering niet. Er gebeurde een hoop, maar ik had niet dat kick-ass gevoel van voorgaande seizoenen. Misschien komt het omdat hij niet echt als de goodguy voelt die de badguys afslacht. Hij slacht nu gewoon iedereen af.
En waarom? Omdat hij pissig is dat Rene Walker, die hij bij elkaar 22 uur heeft gekend (want de laatste 2 afleveringen van vorig seizoen lag Jack in coma) afgeschoten is. Ik vind het verhaal gewoon slecht in tegenstelling tot vorige seizoenen. Ik vond seizoen 6 & 7 niet slecht, wat vond je daar dan zo lachwekkend aan?
Mee eens. Tony verneuken was een absolute misser. Dat vond ik ook ERG jammer. Die family stuff met Jack vond ik eigenlijk wel interessant, zeker door die relaties met Changquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die soap met Jack's familie, om maar een ding te noemen. "Joooosssss!!!" "Jaaaaack!"
En seizoen 7 was vooral erg saai en een goed personage (Tony) werd verneukt door de schrijvers.
Jack heeft trouwens nog geen good guys doodgeschoten. Secret service verwondde hij alleen.
Je noemt geen dingen op die nieuw zijn. Die realtime foutjes zijn er altijd geweest: LA was ook een dorp waar ze zo doorheen reden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:37 schreef Wytze het volgende:
[..]
Mee eens. Tony verneuken was een absolute misser. Dat vond ik ook ERG jammer. Die family stuff met Jack vond ik eigenlijk wel interessant, zeker door die relaties met ChangDaar had ik graag gezien dat dit seizoen op voort geborduurd werd. Zou veel interessanter zijn. Een keer een relletje met China, ipv Rusland en de Islam.
Dit seizoen is ook stuk minder real time dan vorige seizoenen. Bijv Dana en Cole helemaal in de outskirts van NY maar zijn toch met 10 min weer op kantoor. President is binnen 2 minuten op CTU. Andere storende dingetjes, er gaat een EMP af. De ruiten klappen eruit (waarom?!) vervolgens zit er 6 afleveringen verder weer een nieuwe ruit in en alles perfect afgestoft. Het is totaal geen rommel meer op CTU. Die pawns van Logan hebben totaal niet door dat Arlow en Chloe tegen ze werken.
Mixed emotions; ik ben gewoon een beetje teleurgesteld in dit seizoen dus dan ga je ook zitten mieren neuqen. Maar persoonlijk vind ik dit echt het slechtste seizoen 24.
Rare kritiek. Als je opgelet had, had je gezien dat CTU tegenover het VN-gebouw zit, alleen zit er een rivier tussen. Het is dus een kwestie van de brug over rijden en je bent er, het is nog geen 5 minuten rijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:37 schreef Wytze het volgende:
[..]
Mee eens. Tony verneuken was een absolute misser. Dat vond ik ook ERG jammer. Die family stuff met Jack vond ik eigenlijk wel interessant, zeker door die relaties met ChangDaar had ik graag gezien dat dit seizoen op voort geborduurd werd. Zou veel interessanter zijn. Een keer een relletje met China, ipv Rusland en de Islam.
Dit seizoen is ook stuk minder real time dan vorige seizoenen. Bijv Dana en Cole helemaal in de outskirts van NY maar zijn toch met 10 min weer op kantoor. President is binnen 2 minuten op CTU. Andere storende dingetjes, er gaat een EMP af. De ruiten klappen eruit (waarom?!) vervolgens zit er 6 afleveringen verder weer een nieuwe ruit in en alles perfect afgestoft. Het is totaal geen rommel meer op CTU. Die pawns van Logan hebben totaal niet door dat Arlow en Chloe tegen ze werken.
Mixed emotions; ik ben gewoon een beetje teleurgesteld in dit seizoen dus dan ga je ook zitten mieren neuqen. Maar persoonlijk vind ik dit echt het slechtste seizoen 24.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die soap met Jack's familie, om maar een ding te noemen. "Joooosssss!!!" "Jaaaaack!"
En seizoen 7 was vooral erg saai en een goed personage (Tony) werd verneukt door de schrijvers.
Jack heeft trouwens nog geen good guys doodgeschoten. Secret service verwondde hij alleen.
quote:
Hehe ja. Mixed emotions. Aan de ne kant Jammer dat we dat allemaal hebben gemist. Maar vond dit "portret" van de aftermath ook wel wat hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:07 schreef Re het volgende:
die floret of hoe heet zo'n schermwapen door die gast zijn buik... dat zag erwel cool uit, waarbij je afvraagt hoe bruut Jack door die kamer moet zijn geninja'd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef Jivis het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Morgen zou wel eens een heel lange werkdag kunnen worden, met het wachten tot ik naar huis kan om de finale te kijkenquote:
Hoe laat is hij hier en kun je die hiervandaan wel live kijken?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:23 schreef Myers het volgende:
Nog een paar uur, het dringt nog niet echt tot me door. Ik ga er wel weer voor opblijven.
Als ik niet zou moeten werken morgen zou ik het ook doen. Ik ben echt zo benieuwd! Zo jammer dat ik het pas morgenavond na werk kan kijken.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:23 schreef Myers het volgende:
Nog een paar uur, het dringt nog niet echt tot me door. Ik ga er wel weer voor opblijven.
Heb helaas geen usenet hier, zal dus moeten wachten op de torrent, ach ja, dat doe ik nu al jaren.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef Myers het volgende:
De HD versie staat altijd tegen 04:30 op usenet. Hoe het vanavond zit weet ik niet, soms beginnen ze namelijk een uur eerder als het een dubbelaflevering is, kan dus zijn dat aflevering 23 er om 03:30 staat.
alleen op de ekte ekte jaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bij torrents staat hij er altijd binnen een minuut nadat de uitzending is afgelopen. Iig als je bij de topsites zit
Wtf jij ook weer op FOK? Nooit meer in het xbox topicquote:Op maandag 24 mei 2010 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, das nu al.
Ach eer dat de PS 3 nl versie er staat is het weer vrijdag, tot dan
Geniet er van jongens, de last time
5 over 2 staat erbij. Maar weet niet welke tijd die site gebruikt. Kan gmt zijn, dus 5 over 3 voor ons.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:11 schreef TiMPiN het volgende:
Hoe laat is dat Brahma? Half 4 is mij toch iets te laat
Rot dan op uit dit topic met je kut UIquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Stefan het volgende:
Heb voor het eerst een heel seizoen overgeslagen en ga ook niet kijken, misschien dat ik de laatste 2 eps kijk.
Hier een boeiend interview (met spoilers) http://hollywoodinsider.e(...)e-burning-questions/
Flikker zelf opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef Jivis het volgende:
Waardige afsluiting van de serie, hoewel Taylor best wat eerder tot haar senses had mogen komen. Kreeg
Rot dan op uit dit topic met je kut UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Pak dan op z'n minst s08e22 erbij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef Stefan het volgende:
Ben nu de laatste 2 eps aan het downloaden, ben benieuwd
Die zal zonder de voorgeschiedenis te weten veel minder impact hebben. De laatste drie afleveringen van een seizoen kijken terwijl je niet eens weet waar het verder over gaat vind ik het verneuken van de ervaring. Maar goed, wat maakt het mij ook uitquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Karina het volgende:
Hopelijk zijn de afleveringen een beetje snel binnen, date om 8 uur, maar anders moet hij maar even meekijken, want ik wil niet tot morgen wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege virente, virent cuncta
Spoilers zijn niet nodig, de aflevering is uitgezonden. Ik vind het wel tekenend voor de ontwikkeling van het personage Logan dat hij het ook ditmaal ternauwernood overleefd heeftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef skittelman het volgende:
Ben ik nou de enige die het einde gewoon kut vind?
zat te hopen op een i love you jack van chloe, maar helaas. ik had liever gezien dat suvarov en logan kogel moesten koppen.... toch ook weer open einde zo zouden ze toch een s09 kunnen maken
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Stefan het volgende:
Heb voor het eerst een heel seizoen overgeslagen en ga ook niet kijken, misschien dat ik de laatste 2 eps kijk.
Hier een boeiend interview (met spoilers) http://hollywoodinsider.e(...)e-burning-questions/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal best wel dat het de laatste is zegTeringzooi..
Nou ja, was niet echt open. Voor hetzelde geld drinkt die nu de rest van zijn leven Corona's in Mexicoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Zocalo het volgende:
Kut. Nooit meer 24, behalve de film dan.
Het open einde vond ik eigenlijk wel kut. Krijg je weer dat hij ergens in the middle of nowhere zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking geniaal gewoon. Die laatste shot staat echt op m'n netvlies gebrand.
Ik denk dat ik de seizoenen nu zo zou ranken:
1. S2
2. S1
3. S5
4. S8
5. S3
6. S4
7. S7
8. S6Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:23 schreef Myers het volgende:S2 op 1??? Ik vond het een goed seizoen maar jammer van de Kim storyline die hierin zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking geniaal gewoon. Die laatste shot staat echt op m'n netvlies gebrand.
1. S2
2. S1
3. S5
4. S8
5. S3
6. S4
7. S7
8. S6
Als we dan toch lijstjes maken
S1 (gewoon omdat het vernieuwend is)
S4
S5
S3
S8 (de tweede helft dan)
S2
S7
S8
24 is no more![]()
![]()
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:23 schreef Myers het volgende:
Hmm, dat heb ik effe niet meegekregen. Had hem al uit gezet geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking geniaal gewoon. Die laatste shot staat echt op m'n netvlies gebrand.
1. S2
2. S1
3. S5
4. S8
5. S3
6. S4
7. S7
8. S6![]()
Ja, ik vond S2 spannender dan S1. De nucleaire dreiging was toen nog origineel en was in dat seizoen ook heel erg goed uitgewerkt. Jack was ook een stuk harder geworden in S2 wat veel spektakel opleverdequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
S2 op 1??? Ik vond het een goed seizoen maar jammer van de Kim storyline die hierin zat.
Respect voor je samenvattingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja, ik vond S2 spannender dan S1. De nucleaire dreiging was toen nog origineel en was in dat seizoen ook heel erg goed uitgewerkt. Jack was ook een stuk harder geworden in S2 wat veel spektakel opleverde. Verder heel veel prachtige momenten zoals het afscheid van George Mason enzo. De malle verhaallijnen met Kim heb ik me gek genoeg totaal niet aan geërgerd.
Maar dat heb je eigenlijk bij zoveel acteurs, Matt Damon -> Jason Bourne, Al Pacino -> Scarface etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Karina het volgende:
Kiefer Sutherland heeft wel een probleem nu: hij kan nooit meer ergens in spelen, zonder dat mensen zeggen "Hee, Jack Bauer doet ook mee".
En wel jammer dat Agent Pierce niet meedeed.
Of Frodo als hooliganquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar dat heb je eigenlijk bij zoveel acteurs, Matt Damon -> Jason Bourne, Al Pacino -> Scarface etc.
Ik keek laatst The Sentinel, met Kiefer als een Secret Service agent, dan verwacht je Jack Bauer shit en niet volgens the book. Het is heel raar om acteurs idie je ergens goed van kent, in een andere rol te zien.
Mjah, daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat je bij Elijah Wood in beeld denkt: hey, Frodo! Idem bij Kiefer.quote:
Ik had seizoen 9 alleen gekeken voor de compleetheid. Dit einde was briljant geweest na s05, maar dan zeikt iedereen weer dat ze nog een seizoen willen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Symer het volgende:
Goeie finale, maar idd redelijk voorspelbaar en safe.
Deze finale (en aanloop) hadden ze achter seizoen 5 moeten plakken, toen leefde ik nog mee met Jack. Nu doet het me eigenlijk niet veel meer. Een seizoen 9 had ik sowieso links laten liggen.
Altijd als ik je een beetje aardig begin te vinden teleurstel je me weer, Symerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Symer het volgende:
Goeie finale, maar idd redelijk voorspelbaar en safe.
Deze finale (en aanloop) hadden ze achter seizoen 5 moeten plakken, toen leefde ik nog mee met Jack. Nu doet het me eigenlijk niet veel meer. Een seizoen 9 had ik sowieso links laten liggen.
Ja, maar goed.. Nu heb je weer mensen die zitten te zeiken dat 24 te lang doorliepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had seizoen 9 alleen gekeken voor de compleetheid. Dit einde was briljant geweest na s05, maar dan zeikt iedereen weer dat ze nog een seizoen willen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Altijd als ik je een beetje aardig begin te vinden teleurstel je me weer, Symer.
En wederom heb ik hier eigenlijk niks aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een prachtige finale ; wat een mooie laatste beelden van de serie. Echt, de emotie van Chloe en Jack op het laatste moment...prachtig! Dit is nog eens een finale!
Eens, sowieso dat hele seizoen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef boskameel het volgende:
Jammer dat het afgelopen is.
De beste scene is nog steeds het einde van Ryan Chapelle.
Vond je dat dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. Nu heb je weer mensen die zitten te zeiken dat 24 te lang doorliep
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik Alt van Lost eigenlijk ook maar stom vond?
precies wat ik zojuist tegen mijn vrouw zei toen de laatste seconden wegtikten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef boskameel het volgende:
Jammer dat het afgelopen is.
De beste scene is nog steeds het einde van Ryan Chapelle.
niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef Merkie het volgende:
Zulks een finale. Driehonderd miljoen miljard keer beter dan dat gare gezeik van Lost van gisteren.
24
.
ik zat ook al zo van; zou ze hem in haar doos hebben gepropt... Nah dit is amerika...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ben ik de enige die een andere plaats in gedachten had waar Chloe de geheugenkaart had verstopt...
Vergelijken met de Lost serie finale is natuurlijk het welbekende appels en peren. Qua verhaal is 24 veel eenvoudiger op te lossen dan Lost. Dat is trouwens nog los van het feit dat het totaal verschillende series zijn genre-gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:11 schreef matthijst het volgende:
Meesterlijk einde...
Kunnen die losers van Lost nog wat van leren
er is natuurlijk maar één échte Jack.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vergelijken met de Lost serie finale is natuurlijk het welbekende appels en peren. Qua verhaal is 24 veel eenvoudiger op te lossen dan Lost. Dat is trouwens nog los van het feit dat het totaal verschillende series zijn genre-gezien.
Logan was toch niet dood?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:13 schreef planethugo het volgende:
jammer dat Logan zelfmoord pleegde. Jack had 'm 2 afleveringen terug gewoon zelf af moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om bang van te worden, het zal je moeder wezen![]()
![]()
Achjah, mensen in het Lost topic vergelijken de serie met Harry Potter en schaatsen dus dan zie ik niet in waarom je niet kunt vergelijken met 24quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vergelijken met de Lost serie finale is natuurlijk het welbekende appels en peren. Qua verhaal is 24 veel eenvoudiger op te lossen dan Lost. Dat is trouwens nog los van het feit dat het totaal verschillende series zijn genre-gezien.
Die niet goed genoeg is om zelfmoord te kunnen plegen.quote:
owja iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:58 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die niet goed genoeg is om zelfmoord te kunnen plegen.
Eerlijk gezegd vind ik niet veel nieuwe series boeiend klinken tot nu toe... Je zou Terra Nova kunnen proberen, geschreven door de man die ook aan Lost en (vooral) 24 meewerkte.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:20 schreef coldplay het volgende:
Even belangrijkere zaken. 24 einde, Lost einde...wat zijn de replacements? Dexter en Rescue Me lopen nog maar wat zijn de nieuwe blockbusters?
Dat komt er, alleen duurt dat nog even. Volgende week begint echter wel Burn Notice weer, ook zo'n goede serie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:23 schreef Myers het volgende:
Human Target is erg leuk met veel actie, maar het is meer een guilty pleasure. Weet ook niet of daar wel een 2e seizoen van komt.
Heul niet. Lost sloot de hele serie af. 24 eigenlijk alleen seizoen 8.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:11 schreef matthijst het volgende:
Meesterlijk einde...
Kunnen die losers van Lost nog wat van leren
Toen het uit de doeken gedaan werd wel ja. Achteraf heb ik er wel vrede mee.quote:
Ik ga hem wel checken, stukje wat in het nieuwe series topic stond heeft wel watquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik niet veel nieuwe series boeiend klinken tot nu toe... Je zou Terra Nova kunnen proberen, geschreven door de man die ook aan Lost en (vooral) 24 meewerkte.
Hangt ook van het budget af natuurlijk... Is daar al iets over bekend?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:06 schreef Myers het volgende:
Hopelijk pakken ze die film wel serieus aan, het moet niet zo'n gaar iets als The Sentinel worden. Hoop een beetje op dezelfde kwaliteit als van de Bourne reeks en Casino Royale.
hoop het ook. Ben vooral benieuwd welk budget dat de film gaat krijgen. Als ze 50 miljoen krijgen kunnen ze voor één film minstens hetzelfde als voor een seizoen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:06 schreef Myers het volgende:
Hopelijk pakken ze die film wel serieus aan, het moet niet zo'n gaar iets als The Sentinel worden. Hoop een beetje op dezelfde kwaliteit als van de Bourne reeks en Casino Royale.
Wel opgeletquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:15 schreef Re het volgende:
dat truukje met het geheugenkaartje zag je natuurlijk van ver aankomen, vraag me alleen af waar hij dan de Logan conversatie kaartje heeft gelaten (en het opname apparaat)
verder wel episch einde, dat zeker
dat is ie al eens geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef Wytze het volgende:
Ben toch blij dat ze het een open einde hebben gehouden. Zie toch nog graag een volgend seizoenetje, ooit. Met ditmaal Jack als Director of CTU.![]()
Ja hij heeft Tony's plaats ingenomen toen hij Michelle ging inruilen voor de dochter van die terror gast. Maar nooit echt op de George Mason stoel gezeten. Dat lijkt me leuk, om te zien hoe hij een nieuwe Jack bauer opgaat leidenquote:
Officieel niet geloof ik. Ze hebben gezegd, "Geen nieuw seizoen". Maar you never know. Er komt ook nog een film. Als ik zie dat een bagger serie als Smallville nog doorgetrokken wordt tot een nieuw seizoen, mag 24 ook nog welquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:18 schreef TIM-846 het volgende:
Al bekend of er een seizoen achteraan komt?
Op die stoel van George Mason zat al Jack toen seizoen 1 begonquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ja hij heeft Tony's plaats ingenomen toen hij Michelle ging inruilen voor de dochter van die terror gast. Maar nooit echt op de George Mason stoel gezeten. Dat lijkt me leuk, om te zien hoe hij een nieuwe Jack bauer opgaat leiden
in seizoen 3 toen hij aan der heroine verslaafd was, was hij toch baas van CTUquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ja hij heeft Tony's plaats ingenomen toen hij Michelle ging inruilen voor de dochter van die terror gast. Maar nooit echt op de George Mason stoel gezeten. Dat lijkt me leuk, om te zien hoe hij een nieuwe Jack bauer opgaat leiden
Ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
in seizoen 3 toen hij aan der heroine verslaafd was, was hij toch baas van CTU
In seizoen 1 was die toch ook de baas, nadat die snorrenmans was omgelegd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
Inderdaad, volgensmij het eerste seizoen zonder hemquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef PieterBas het volgende:
Wat een mooi einde
Miste wel Aaron Pierce in dit seizoen
Zou best vet geweest zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef PieterBas het volgende:
Dat Aaron Pierce rustig zijn hond zat uit te laten en ziet dat Jack geëlimineerd zou worden en snel even tot de rescue kwam
Ze zei het zo raar: "hell-firemissiles" ipv "hellfire missiles."quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef Wytze het volgende:
scene met president over drones en hellfire missiles was slecht.
Meredith heeft de opnames met videobeelden, daarna pas maakte Jack opnames van Logan. En hij maakte ook een testimonial. Dus we missen de Logantapes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel opgelet? Want het opname apparaat lag bij de sniper, voor het raam. En die geheugen kaart had Chloe
. De andere heeft Meredith
9 jaar alquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zeven jaar
Ik had juist het idee dat die opnames achter de film zat die Jack had gemaakt, maar dat ze dat alleen niet expliciet hebben laten zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Meredith heeft de opnames met videobeelden, daarna pas maakte Jack opnames van Logan. En hij maakte ook een testimonial. Dus we missen de Logantapes.
Ja, was een beetje vaag. snapte ook niet dat Chloey de chip niet gewoon in haar slipje verstopte, daar had ie nooit gezocht. Maar ze zei ook niet in de mobike unit: doe de deur op slot.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat die opnames achter de film zat die Jack had gemaakt, maar dat ze dat alleen niet expliciet hebben laten zien.
waarschijnlijk zo'n twijfelschot waarbij hij op het laatste moment zijn pistool zo boog dat alleen z'n kaak er af werd geblazen oidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef Stefan het volgende:
Hoe kan Logan trouwens niet dood zijn als je een kogel via je kin door je hersens schiet?
Nee staan ze niet op, ik heb de hele opname gezien, staat op fox.com/24.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat die opnames achter de film zat die Jack had gemaakt, maar dat ze dat alleen niet expliciet hebben laten zien.
jen hebt ook te maken met botsplinters enzo. Misschien leuk voor Mythbusters, een 24 special!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef nietzman het volgende:
Niet elk deel van je hersenen is even vitaal.
Maar bij de eerste de beste vreemde beweging van Logan zou hij al schieten, en Logan moest op zn stoel gaan zitten, dan kun je jezelf minder makkelijk laten vallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef Stefan het volgende:
Wat anders, als Logan zich op zijn kantoor ineens had laten vallen had Jack m toch nooit kunnen raken?
En dat risico ga je echt niet nemen als er een sniper op je gericht staat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar bij de eerste de beste vreemde beweging van Logan zou hij al schieten, en Logan moest op zn stoel gaan zitten, dan kun je jezelf minder makkelijk laten vallen.
En al helemaal niet als die sniper ook nog eens Jack Bauer heet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
En dat risico ga je echt niet nemen als er een sniper op je gericht staat.
Dan gaan er aan het begin key personages dood die die nog nooit gezien heeftquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Mijn vader overgehaald om 24 te gaan kijken.Heb hem gelijk maar seizoen 5 voorgeschoteld.
je moet wel bij s1 beginnen he als je er aan begintquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Mijn vader overgehaald om 24 te gaan kijken.Heb hem gelijk maar seizoen 5 voorgeschoteld.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Pfft!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef skittelman het volgende:
Ben ik nou de enige die het einde gewoon kut vind?ik vind het ook kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack had Logan en die rus moeten schieten
Om de film te hebben over Jack die via een dreigement op kim gedwongen wordt covert ops missies te doen in Rusland tijdens WO3 waarbij hij ondersteund word door Tony?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind het ook kut.
Jack had Logan en die rus moeten schieten
S1 was geen optie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Begin dan bij deel 1quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik na de zomer weer gewoon bij seizoen 1 ga beginnen
Opa Jack en Opa Tony als Special Forces behind enemy lines. Hard.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:22 schreef schijffie het volgende:
[..]
Om de film te hebben over Jack die via een dreigement op kim gedwongen wordt covert ops missies te doen in Rusland tijdens WO3 waarbij hij ondersteund word door Tony?
Ik moet hem natuurlijk wel aan het lijntje houden door hem het beste seizoen te laten zien.quote:
ik denk dat iedereen hier begonnen is bij seizoen 1 en tot aan seizoen 8 het heeft vol gehouden, dus waarom aan het lijntje houden, vind seizoen 1 toch best essentieel...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:27 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Ik moet hem natuurlijk wel aan het lijntje houden door hem het beste seizoen te laten zien.Seizoen 1 met dat gekibbel tussen die kerel en Kim kan die later nog wel een keer zien.
ja wanneer komt season 1 op blueray! en de restquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik van de zomer weer gewoon bij seizoen 1 ga beginnen
Ik wil wel zo'n Bluray box met alle seizoenenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ja wanneer komt season 1 op blueray! en de rest
http://www.amazon.com/24-(...)erland/dp/B000Y5JFMK
zie nergens een datum staan
Achja, ik zie al jaren het nut niet meer van dvd's kopenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef IV_Xample het volgende:
ja leuk dat bluray, want ik heb nu 1t/m7 al op gewone dvds, ga ze toch niet meer overzetten op bluray hoor
dat zijn ook de mensen die markt kapot maken toch? wij downloaden het meeste om te kijken, maar daarna wel de boxen kopen....je moet de markt een beetje stimuleren hequote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Achja, ik zie al jaren het nut niet meer van dvd's kopen
Ipv op tv kijken alvast thuis via de pc op dvdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:42 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
dat zijn ook de mensen die markt kapot maken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |