SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal best wel dat het de laatste is zegTeringzooi..
Nou ja, was niet echt open. Voor hetzelde geld drinkt die nu de rest van zijn leven Corona's in Mexicoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Zocalo het volgende:
Kut. Nooit meer 24, behalve de film dan.
Het open einde vond ik eigenlijk wel kut. Krijg je weer dat hij ergens in the middle of nowhere zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking geniaal gewoon. Die laatste shot staat echt op m'n netvlies gebrand.
Ik denk dat ik de seizoenen nu zo zou ranken:
1. S2
2. S1
3. S5
4. S8
5. S3
6. S4
7. S7
8. S6Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:23 schreef Myers het volgende:S2 op 1??? Ik vond het een goed seizoen maar jammer van de Kim storyline die hierin zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking geniaal gewoon. Die laatste shot staat echt op m'n netvlies gebrand.
1. S2
2. S1
3. S5
4. S8
5. S3
6. S4
7. S7
8. S6
Als we dan toch lijstjes maken
S1 (gewoon omdat het vernieuwend is)
S4
S5
S3
S8 (de tweede helft dan)
S2
S7
S8
24 is no more![]()
![]()
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:23 schreef Myers het volgende:
Hmm, dat heb ik effe niet meegekregen. Had hem al uit gezet geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking geniaal gewoon. Die laatste shot staat echt op m'n netvlies gebrand.
1. S2
2. S1
3. S5
4. S8
5. S3
6. S4
7. S7
8. S6![]()
Ja, ik vond S2 spannender dan S1. De nucleaire dreiging was toen nog origineel en was in dat seizoen ook heel erg goed uitgewerkt. Jack was ook een stuk harder geworden in S2 wat veel spektakel opleverdequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
S2 op 1??? Ik vond het een goed seizoen maar jammer van de Kim storyline die hierin zat.
Respect voor je samenvattingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja, ik vond S2 spannender dan S1. De nucleaire dreiging was toen nog origineel en was in dat seizoen ook heel erg goed uitgewerkt. Jack was ook een stuk harder geworden in S2 wat veel spektakel opleverde. Verder heel veel prachtige momenten zoals het afscheid van George Mason enzo. De malle verhaallijnen met Kim heb ik me gek genoeg totaal niet aan geërgerd.
Maar dat heb je eigenlijk bij zoveel acteurs, Matt Damon -> Jason Bourne, Al Pacino -> Scarface etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Karina het volgende:
Kiefer Sutherland heeft wel een probleem nu: hij kan nooit meer ergens in spelen, zonder dat mensen zeggen "Hee, Jack Bauer doet ook mee".
En wel jammer dat Agent Pierce niet meedeed.
Of Frodo als hooliganquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar dat heb je eigenlijk bij zoveel acteurs, Matt Damon -> Jason Bourne, Al Pacino -> Scarface etc.
Ik keek laatst The Sentinel, met Kiefer als een Secret Service agent, dan verwacht je Jack Bauer shit en niet volgens the book. Het is heel raar om acteurs idie je ergens goed van kent, in een andere rol te zien.
Mjah, daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat je bij Elijah Wood in beeld denkt: hey, Frodo! Idem bij Kiefer.quote:
Ik had seizoen 9 alleen gekeken voor de compleetheid. Dit einde was briljant geweest na s05, maar dan zeikt iedereen weer dat ze nog een seizoen willen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Symer het volgende:
Goeie finale, maar idd redelijk voorspelbaar en safe.
Deze finale (en aanloop) hadden ze achter seizoen 5 moeten plakken, toen leefde ik nog mee met Jack. Nu doet het me eigenlijk niet veel meer. Een seizoen 9 had ik sowieso links laten liggen.
Altijd als ik je een beetje aardig begin te vinden teleurstel je me weer, Symerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Symer het volgende:
Goeie finale, maar idd redelijk voorspelbaar en safe.
Deze finale (en aanloop) hadden ze achter seizoen 5 moeten plakken, toen leefde ik nog mee met Jack. Nu doet het me eigenlijk niet veel meer. Een seizoen 9 had ik sowieso links laten liggen.
Ja, maar goed.. Nu heb je weer mensen die zitten te zeiken dat 24 te lang doorliepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had seizoen 9 alleen gekeken voor de compleetheid. Dit einde was briljant geweest na s05, maar dan zeikt iedereen weer dat ze nog een seizoen willen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Altijd als ik je een beetje aardig begin te vinden teleurstel je me weer, Symer.
En wederom heb ik hier eigenlijk niks aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een prachtige finale ; wat een mooie laatste beelden van de serie. Echt, de emotie van Chloe en Jack op het laatste moment...prachtig! Dit is nog eens een finale!
Eens, sowieso dat hele seizoen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef boskameel het volgende:
Jammer dat het afgelopen is.
De beste scene is nog steeds het einde van Ryan Chapelle.
Vond je dat dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. Nu heb je weer mensen die zitten te zeiken dat 24 te lang doorliep
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik Alt van Lost eigenlijk ook maar stom vond?
precies wat ik zojuist tegen mijn vrouw zei toen de laatste seconden wegtikten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef boskameel het volgende:
Jammer dat het afgelopen is.
De beste scene is nog steeds het einde van Ryan Chapelle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |