Ik wilde daar ook aan beginnen, maar we hebben onze motor verkocht. Dus eigenlijk heb ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga van de zomer denk ik voor m'n motorrijbewijs.
We?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook aan beginnen, maar we hebben onze motor verkocht. Dus eigenlijk heb ik er geen zin meer in
Dat moest ookquote:
terugmailen: je ben toch op vakantie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
Wat een dag, is je manager op vakantie, mailt ze nog dingen door
Ik heb er meteen gebeld, of ze wel lekker was om op vakantie te werkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
terugmailen: je ben toch op vakantie?
Gelukkig zijn ze gelijk gepaktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
O en mijn moeder der kentekenplaten zijn vannacht gestolen, die jongens zijn wel gepakt, ze hadden ze op een andere auto gezet.![]()
Ze reden roekeloos en werden aangehouden, en toen klopte er iets niet, meteen meegenomen maar ja nu is het de vraag of ze ze terugkrijgt of nieuwe moet bestellen, maar je kan mooi niet rijden![]()
En de hele dag met de politie aan het bellen, van het ene naar het andere bureauquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad ja, dan kan je niet rijden.![]()
Ik besefte me dat pas later.
Nee ging alleen om de platenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze gelijk gepakt
Hopelijk geen schade aan de auto verder?
Je moet je niet iedere dag wegenquote:
Ik geloof je directquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar soms zitten de platen goed vast en beschadig je de auto als je het snel/lomp doet
ik doe het iedere dag, als ik uit de douche kom na het fietsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet je niet iedere dag wegen![]()
Dat geeft een vertekend beeld![]()
Het kan namelijk erg verschillen per dag
En dan ga je eten erna enzo, en dan klopt het niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik doe het iedere dag, als ik uit de douche kom na het fietsen
klopt, maar als ik het ieder dag rond hetzelfde tijdstip doe, en het is iedere dag minder heb ik het idee goed bezig te zijn hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan ga je eten erna enzo, en dan klopt het niet meer
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
klopt, maar als ik het ieder dag rond hetzelfde tijdstip doe, en het is iedere dag minder heb ik het idee goed bezig te zijn hoor
daar ben je ook mooi klaar mee.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
O en mijn moeder der kentekenplaten zijn vannacht gestolen, die jongens zijn wel gepakt, ze hadden ze op een andere auto gezet.![]()
Ze reden roekeloos en werden aangehouden, en toen klopte er iets niet, meteen meegenomen maar ja nu is het de vraag of ze ze terugkrijgt of nieuwe moet bestellen, maar je kan mooi niet rijden![]()
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben je ook mooi klaar mee.....
Het schijnt tegenwoordig veel voor te komen dat mensen met gestolen platen rondrijden.
Dat zeg ik, je bent goed bezigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Al bijna op de helft
En ik heb mijn km's opgeschroefd tot 50 p.d.
Oh ik vraag het me af...hoe houd je in hemelsnaam die auto gewoon op de weg, dat snap ik niet hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar autorijden leer je van zelf
Soms zit ik in me auto en dan denk ik opeens, eigenlijk best wel grappig dat dit bestaatIk kan gewoon autorijden
Nooit geen problemen mee gehadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik vraag het me af...hoe houd je in hemelsnaam die auto gewoon op de weg, dat snap ik niet hoor![]()
Nou weer even in een overlegje
En Vdzquote:
En Kallyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
Wat een dag, is je manager op vakantie, mailt ze nog dingen door
Hey moppiequote:
sturen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik vraag het me af...hoe houd je in hemelsnaam die auto gewoon op de weg, dat snap ik niet hoor![]()
Nou weer even in een overlegje
quote:
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind Dirk wel leuk. Dirk en friet, ja ik zie het wel samen gaan
Als je wil dat ze het leest voor het overleg, waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik te laat om Mar succes te wensen met het overleg.
Ik ben alweer terugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik te laat om Mar succes te wensen met het overleg.
Ik heb vanmiddag ook lekker even buiten gezeten op het dakterras van de zaakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef D. het volgende:
Over sturen gesproken, net weer een rondje wezen touren
Kon het niet laten, met dit mooie weer
Zijn er nog vacatures?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug![]()
'Ja, prima, zo gaan we het doen.Klaar.'
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug![]()
[..]
Ik ben alweer terug![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met een paar mensen, ik heb ze verteld dat ik het zeer op prijs stel dat ze mij zo lief vinden en blijkbaar vertrouwen, maar dat het toch echt niet de bedoeling is dat ze mij sms-jes sturen met dingen die niet goed gaan op het werk, omdat ik niet hun leidinggevende ben en er niks aan kan veranderen, en zeker niet op mijn vrije dagen me ermee lastig vallen
[..]
Ik ben alweer terug![]()
Aaaaaaahhh, stomme filequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag
Groetjes vanaf de A4
Uit de file
en toenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met een paar mensen, ik heb ze verteld dat ik het zeer op prijs stel dat ze mij zo lief vinden en blijkbaar vertrouwen, maar dat het toch echt niet de bedoeling is dat ze mij sms-jes sturen met dingen die niet goed gaan op het werk, omdat ik niet hun leidinggevende ben en er niks aan kan veranderen, en zeker niet op mijn vrije dagen me ermee lastig vallen
Leuk filequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag
Groetjes vanaf de A4
Uit de file
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef Marlalala het volgende:
Mijn collega kreeg vandaag een uitnodiging voor een cursus helder formuleren::
Beste Blabla,
Wat fijn dat je je hebt aangemeld. Ik ben Piet. Mijn collega Jan verzorgd deze cursus.
Nee ze begrepen het wel, maar het was er ingeslopen door de maanden heen en omdat hun direct leidinggevende er niets mee doetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en toenWaren ze beledigd? Of begrepen ze het wel?
Nou, je kunt er veel van zeggen, maar het is wel helder.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef Marlalala het volgende:
Mijn collega kreeg vandaag een uitnodiging voor een cursus helder formuleren::
Beste Blabla,
Wat fijn dat je je hebt aangemeld. Ik ben Piet. Mijn collega Jan verzorgd deze cursus.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:53 schreef Koen66 het volgende:
Dank voor al het medeleven
Ben er bijna doorheen
quote:
*gelijk ook maar de was 'geregeld' heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef D. het volgende:
*ff de afwas 'regelen' is
Die ongeregelde was ook altijdquote:
quote:
eigenlijk daacht ik dat ze het over gordon hadden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
el gordo que canta bien
Als ik het goed heb: De zingende dikke man?
Dat zou ook zo maar kunnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk daacht ik dat ze het over gordon hadden...
De was doen vind ik niet ergquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat het anders niet schoon wordt, anders zou ik 'm ook liever niet doen
Ze bedoelen Jaap?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk daacht ik dat ze het over gordon hadden...
Dony denk ikquote:
Ik weet het, dacht even op jou manier met je mee, je weet wel op zijn C_A'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee betekend zingende dikke man die zin
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
En dat meisje vind de BadBoyz een goede groep
hahaha ja dat kan ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vraag me af of ze niet sarcastisch is![]()
Ze zegt volgens mij de 'de groep good guys'
Er wordt wel moeite voor je gedaanquote:
quote:
Die eerste gaat over Maaike denk ik. Het typische meisje dat, ach ja, kan zingenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
ya y lo peor esque los que quedan cantan como el culo está
la tipica chica que canta tirandillo
el tipico rockero
el gordo que canta bien
el grupo de tios buenos
y el guapillo que se defiende
toch even hier kwijt
En ik ben bevooroordeeldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha ja dat kan ookIk dnek gelijk weer positief
Nou mijn spaans is niet zo goed hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaap, de typische rocker.
Handig, zo'n vertaalster.
Nee iemand wil D. wel erg graag weg hebben hierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
Dacht ik een TT te hebben die aan alle D-eisen voldeed.. lukt het weer niet
Wat is er nu weer niet goed aan dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
Dacht ik een TT te hebben die aan alle D-eisen voldeed.. lukt het weer niet
We hebben een nieuwe user S-t-r-e-e-p-j-e-squote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat is er nu weer niet goed aan dan?
quote:
Is dat niet Rauzer, de ocd'er?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe user S-t-r-e-e-p-j-e-s
Vast welquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef D. het volgende:
Ik pas gelijk het 'regelement' aan: alleen bestaande usernames tellen
Alle moeite is dan wel weer schattigquote:
Eetzequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een rare die D. Eerst zelf z'n usernaam aanpassen en nu iets tegen usernamen in topictitels hebben...
Time to eat!
Ik had dat altijd al hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een rare die D. Eerst zelf z'n usernaam aanpassen en nu iets tegen usernamen in topictitels hebben...
Time to eat!
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef D. het volgende:
Oja, en ik heb ook nooit beweerd niet raar te zijn he
Krijgen we dit weerquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Weer thuis.
Internet weer zo traag als een ouderwetse ISDN lijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe was dat ook alweer, een ISDN lijn hebben?
Glasvezel.
Je kon bellen en internetten tegelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe was dat ook alweer, een ISDN lijn hebben?
Was D. het zelf?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Time to eat!
Oe, spannend. Kooi staat al klaar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik zit te wachten, ze komen de hamstertjes brengen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
Ik ben dit gezeur nu wel zat, ben er weg van
Foto'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik zit te wachten, ze komen de hamstertjes brengen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Marlalala het volgende:
Het is af![]()
Survival Game: The All Time Idol
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Marlalala het volgende:
Het is af![]()
Survival Game: The All Time Idol
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef iBenny het volgende:
Wat een kutwijf is die Veronica van TMF![]()
Ze moet ff een karatetrap tegen dr neus krijgen ofzo
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
Eerst even hardlopen en douchen, dan invullen.
Ik kwam er op 8quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef D. het volgende:
Moeten het er 25 zijn?
Ik houd er na een eerste selectie maar 15 over
Ik waarschijnlijk ook als ik stenger was geweest.quote:
Dat vind ik stom,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee iemand wil D. wel erg graag weg hebben hier
Nee je hebt gelijk, dat moest ik dus bij de meeste welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik doe helaas niet mee. Ik heb de series te weinig gevolgd om ze allemaal te kennen of te herinneren en ik ga niet op elke link klikken
Haai Kittykatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind ik stom,liever iemand anders weg hier!
Zoals?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mar is er nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog ff op Mar's antwoord, anders doe ik ook maar niet mee
Neequote:
Jawelquote:
Grr... dwerghamstertjes toch? Heb ik echt jaren gehadquote:
Vandaar dat ik 2 vrouwtjes neemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr... dwerghamstertjes toch? Heb ik echt jaren gehadOp den duur hadden we 5 kooien staan..
best sick
.. op den duur hadden we ook 3 nestjes tegelijk.. zieke shit
.. toen hebben we ze dood laten gaan, en geen nieuwe meer genomen enzo...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Naja..niet dood laten gaan in de zin van we doen er niks meer aan..maar als ze dood gingen dat we geen nieuwe meer namen zeg maar
Biggetjaaahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr... dwerghamstertjes toch? Heb ik echt jaren gehadOp den duur hadden we 5 kooien staan..
best sick
.. op den duur hadden we ook 3 nestjes tegelijk.. zieke shit
.. toen hebben we ze dood laten gaan, en geen nieuwe meer genomen enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja ik snap het echt niet, waarom hij als grote kanshebber wordt bestempeld. Ik vind het echt niet veel. Niet dat de rest veel beter is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaap staat in de Veronica-gids trouwens!
bij de buren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
De hamsters zijn onderweg![]()
Crisis hier in huis, boef is favo knuffel kwijt, hele huis al overhoop gehaald, nergens te vinden
Was het maar waarquote:
ja, helaas welquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, helaas wel![]()
ik snap ook eigenlijk waarom
Okeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik was 'niet' vergeten ertussen te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Sorry, maar ik kan niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:Ik ben er over een half uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog wel een zak met knuffels.. zal ik ze opsturen?
Dat doet me denken aan haasje en rammelaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vinden
Moet ik de ene kant tellen dat jij de andere doet, zodat het sneller gaat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik zoek een pen
ik ga stemmen tellen
Ik vond 'm wel grappigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was ook wel een gevalletje mosterd na de maaltijd hoor.
Das niet slimquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat te fanatiek hardgelopen merk ik nu, beetje licht in m'n hoofd.
ik ben alweer fris en fruitig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef sbientje het volgende:
pff fwat een duffe avond.. Oh ik ging nog in de douche.. Eerst maar eens doen haha
Gotcha!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappigDenk dat het iBenny was
!
Die had een verkeerd nummer, vrindquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vond de eerste TT toch wel het beste
ik ben al klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik de ene kant tellen dat jij de andere doet, zodat het sneller gaat?
quote:
Nou ja weet ik niet, blijkbaar had je er tijdens het rennen geen last vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, helaas. Heb mezelf wat overschat.
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja weet ik niet, blijkbaar had je er tijdens het rennen geen last van
Langzaam opbouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
O, je maakt het spannend terwijl dat niet nodig blijkt.
kan dat topic al dicht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
laat maar ze gaan alletwee door. Ik heb een oneven aantal!
insert tromgeroffel....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
O, je maakt het spannend terwijl dat niet nodig blijkt.
Ik heb er een jaar uitgelegen en sport weer sinds een maand of 2. Nu wacht de 12e juni een 5km wedstrijd waar veel van m'n vrienden aan meedoen en nu weet ik nog niet of ik daar dan ook bij kan zijn als deelnemer. Ik wil graag, maar weet niet of het wel zo verstandig is.quote:
O dat zou wel balen zijn als dat niet lukt, maar ja als je het beter niet kunt doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar uitgelegen en sport weer sinds een maand of 2. Nu wacht de 12e juni een 5km wedstrijd waar veel van m'n vrienden aan meedoen en nu weet ik nog niet of ik daar dan ook bij kan zijn als deelnemer. Ik wil graag, maar weet niet of het wel zo verstandig is.
donequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Hij kan dicht!
En ook even deze dichtronde 3 dicht
Het zal meer zijn: in hoeverre kan ik me schikken in een Vaduz-onwaardige tijd. Want die komt er dan sowieso. En verder zal ik veel meer af moeten zien. Aan de ene kant een mooie uitdaging, aan de andere kant misschien gekkenwerk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat zou wel balen zijn als dat niet lukt, maar ja als je het beter niet kunt doen
*wijst naar de TTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.
Ik zeg gekkenwerkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zal meer zijn: in hoeverre kan ik me schikken in een Vaduz-onwaardige tijd. Want die komt er dan sowieso. En verder zal ik veel meer af moeten zien. Aan de ene kant een mooie uitdaging, aan de andere kant misschien gekkenwerk.
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.quote:
Ik bedoelde gewoon gemakkelijk op een hometrainer hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.
Ik denk dat je gelijk hebt Kally. Ik ga er rustig over nadenken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.
het nadeel is dat je je helemaal het lazarus trapt en dat je gewoon helemaal nergens komt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon gemakkelijk op een hometrainer he
Je hebt laatst toch ook 5km gelopen? Hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet op wedstrijdtempo. Ik heb dat tempo laatst getest en ik hou dat nu een kwartier vol. Ik heb geen idee waar ik ik die 7 a 8 minuten extra vandaan moet halen nog. Als ik meedoe dan moet ik maar inzetten op een minuut of 25 en dat accepteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt laatst toch ook 5km gelopen? Hoe ging dat dan?
Oh ja, jij was zo'n persoon die er alles voor zou doen om te winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet op wedstrijdtempo. Ik heb dat tempo laatst getest en ik hou dat nu een kwartier vol. Ik heb geen idee waar ik ik die 7 a 8 minuten extra vandaan moet halen nog. Als ik meedoe dan moet ik maar inzetten op een minuut of 25 en dat accepteren.
quote:
Met die insteek kan ik ook best leven, maar dan moet de knop in m'n hoofd om en dat is nu nog niet het geval. Van mijn vrienden win ik het sowieso niet, ze zijn allemaal sneller. Maar ik heb normaal wel een bepaalde standaard inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, jij was zo'n persoon die er alles voor zou doen om te winnen
Nouja, als je weer meedoet maar dan op een wat minder tempo.. dan heb je toch ook eigenlijk wel een beetje gewonnen? want je doet weer mee
O pak ik even een gewonequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, jullie horen er nog wel over.
Nu tijd voor een ijstheetje.
Het is al 3-1 voor Romy hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof! Dankjewel c_a
* iBenny applaudiseert
Het einde van Romy
Hij zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de eer gered voor Kelvin
ach, voor een paar vrijkaarten doe ik allesquote:
Ik wist het... het is een complotquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... het is een complot
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... het is een complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is al toegevoegd... bovenaan
Ik heb trouwens op Kelvin gestemd, die vind ik wel beter dan Romy![]()
Mocht ik ze hebben zou je ze krijgen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, voor een paar vrijkaarten doe ik alles
ah.. een goedmakertjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hij is al toegevoegd... bovenaan
Ik heb trouwens op Kelvin gestemd, die vind ik wel beter dan Romy
Romy is een hij?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hij is al toegevoegd... bovenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |