bij de buren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
De hamsters zijn onderweg![]()
Crisis hier in huis, boef is favo knuffel kwijt, hele huis al overhoop gehaald, nergens te vinden
Was het maar waarquote:
ja, helaas welquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, helaas wel![]()
ik snap ook eigenlijk waarom
Okeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik was 'niet' vergeten ertussen te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Sorry, maar ik kan niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:Ik ben er over een half uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog wel een zak met knuffels.. zal ik ze opsturen?
Dat doet me denken aan haasje en rammelaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |