bij de buren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
De hamsters zijn onderweg![]()
Crisis hier in huis, boef is favo knuffel kwijt, hele huis al overhoop gehaald, nergens te vinden
Was het maar waarquote:
ja, helaas welquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, helaas wel![]()
ik snap ook eigenlijk waarom
Okeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik was 'niet' vergeten ertussen te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Sorry, maar ik kan niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:Ik ben er over een half uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog wel een zak met knuffels.. zal ik ze opsturen?
Dat doet me denken aan haasje en rammelaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vinden
Moet ik de ene kant tellen dat jij de andere doet, zodat het sneller gaat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik zoek een pen
ik ga stemmen tellen
Ik vond 'm wel grappigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was ook wel een gevalletje mosterd na de maaltijd hoor.
Das niet slimquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat te fanatiek hardgelopen merk ik nu, beetje licht in m'n hoofd.
ik ben alweer fris en fruitig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef sbientje het volgende:
pff fwat een duffe avond.. Oh ik ging nog in de douche.. Eerst maar eens doen haha
Gotcha!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappigDenk dat het iBenny was
!
Die had een verkeerd nummer, vrindquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vond de eerste TT toch wel het beste
ik ben al klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik de ene kant tellen dat jij de andere doet, zodat het sneller gaat?
quote:
Nou ja weet ik niet, blijkbaar had je er tijdens het rennen geen last vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, helaas. Heb mezelf wat overschat.
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja weet ik niet, blijkbaar had je er tijdens het rennen geen last van
Langzaam opbouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
O, je maakt het spannend terwijl dat niet nodig blijkt.
kan dat topic al dicht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
laat maar ze gaan alletwee door. Ik heb een oneven aantal!
insert tromgeroffel....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
O, je maakt het spannend terwijl dat niet nodig blijkt.
Ik heb er een jaar uitgelegen en sport weer sinds een maand of 2. Nu wacht de 12e juni een 5km wedstrijd waar veel van m'n vrienden aan meedoen en nu weet ik nog niet of ik daar dan ook bij kan zijn als deelnemer. Ik wil graag, maar weet niet of het wel zo verstandig is.quote:
O dat zou wel balen zijn als dat niet lukt, maar ja als je het beter niet kunt doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar uitgelegen en sport weer sinds een maand of 2. Nu wacht de 12e juni een 5km wedstrijd waar veel van m'n vrienden aan meedoen en nu weet ik nog niet of ik daar dan ook bij kan zijn als deelnemer. Ik wil graag, maar weet niet of het wel zo verstandig is.
donequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Hij kan dicht!
En ook even deze dichtronde 3 dicht
Het zal meer zijn: in hoeverre kan ik me schikken in een Vaduz-onwaardige tijd. Want die komt er dan sowieso. En verder zal ik veel meer af moeten zien. Aan de ene kant een mooie uitdaging, aan de andere kant misschien gekkenwerk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat zou wel balen zijn als dat niet lukt, maar ja als je het beter niet kunt doen
*wijst naar de TTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.
Ik zeg gekkenwerkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zal meer zijn: in hoeverre kan ik me schikken in een Vaduz-onwaardige tijd. Want die komt er dan sowieso. En verder zal ik veel meer af moeten zien. Aan de ene kant een mooie uitdaging, aan de andere kant misschien gekkenwerk.
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.quote:
Ik bedoelde gewoon gemakkelijk op een hometrainer hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.
Ik denk dat je gelijk hebt Kally. Ik ga er rustig over nadenken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.
het nadeel is dat je je helemaal het lazarus trapt en dat je gewoon helemaal nergens komt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon gemakkelijk op een hometrainer he
Je hebt laatst toch ook 5km gelopen? Hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet op wedstrijdtempo. Ik heb dat tempo laatst getest en ik hou dat nu een kwartier vol. Ik heb geen idee waar ik ik die 7 a 8 minuten extra vandaan moet halen nog. Als ik meedoe dan moet ik maar inzetten op een minuut of 25 en dat accepteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt laatst toch ook 5km gelopen? Hoe ging dat dan?
Oh ja, jij was zo'n persoon die er alles voor zou doen om te winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet op wedstrijdtempo. Ik heb dat tempo laatst getest en ik hou dat nu een kwartier vol. Ik heb geen idee waar ik ik die 7 a 8 minuten extra vandaan moet halen nog. Als ik meedoe dan moet ik maar inzetten op een minuut of 25 en dat accepteren.
quote:
Met die insteek kan ik ook best leven, maar dan moet de knop in m'n hoofd om en dat is nu nog niet het geval. Van mijn vrienden win ik het sowieso niet, ze zijn allemaal sneller. Maar ik heb normaal wel een bepaalde standaard inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, jij was zo'n persoon die er alles voor zou doen om te winnen
Nouja, als je weer meedoet maar dan op een wat minder tempo.. dan heb je toch ook eigenlijk wel een beetje gewonnen? want je doet weer mee
O pak ik even een gewonequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, jullie horen er nog wel over.
Nu tijd voor een ijstheetje.
Het is al 3-1 voor Romy hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof! Dankjewel c_a
* iBenny applaudiseert
Het einde van Romy
Hij zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de eer gered voor Kelvin
ach, voor een paar vrijkaarten doe ik allesquote:
Ik wist het... het is een complotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... het is een complot
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... het is een complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is al toegevoegd... bovenaan
Ik heb trouwens op Kelvin gestemd, die vind ik wel beter dan Romy![]()
Mocht ik ze hebben zou je ze krijgen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, voor een paar vrijkaarten doe ik alles
ah.. een goedmakertjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hij is al toegevoegd... bovenaan
Ik heb trouwens op Kelvin gestemd, die vind ik wel beter dan Romy
Romy is een hij?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hij is al toegevoegd... bovenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |