bij de buren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
De hamsters zijn onderweg![]()
Crisis hier in huis, boef is favo knuffel kwijt, hele huis al overhoop gehaald, nergens te vinden
Was het maar waarquote:
ja, helaas welquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, helaas wel![]()
ik snap ook eigenlijk waarom
Okeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik was 'niet' vergeten ertussen te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Sorry, maar ik kan niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:Ik ben er over een half uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten Bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog wel een zak met knuffels.. zal ik ze opsturen?
Dat doet me denken aan haasje en rammelaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg maar dit is net de ene speciale, kan hem echt niet vinden
Moet ik de ene kant tellen dat jij de andere doet, zodat het sneller gaat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik zoek een pen
ik ga stemmen tellen
Ik vond 'm wel grappigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was ook wel een gevalletje mosterd na de maaltijd hoor.
Das niet slimquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat te fanatiek hardgelopen merk ik nu, beetje licht in m'n hoofd.
ik ben alweer fris en fruitig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef sbientje het volgende:
pff fwat een duffe avond.. Oh ik ging nog in de douche.. Eerst maar eens doen haha
Gotcha!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappigDenk dat het iBenny was
!
Die had een verkeerd nummer, vrindquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vond de eerste TT toch wel het beste
ik ben al klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik de ene kant tellen dat jij de andere doet, zodat het sneller gaat?
quote:
Nou ja weet ik niet, blijkbaar had je er tijdens het rennen geen last vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, helaas. Heb mezelf wat overschat.
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja weet ik niet, blijkbaar had je er tijdens het rennen geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |