Langzaam opbouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
O, je maakt het spannend terwijl dat niet nodig blijkt.
kan dat topic al dicht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
laat maar ze gaan alletwee door. Ik heb een oneven aantal!
insert tromgeroffel....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
O, je maakt het spannend terwijl dat niet nodig blijkt.
Ik heb er een jaar uitgelegen en sport weer sinds een maand of 2. Nu wacht de 12e juni een 5km wedstrijd waar veel van m'n vrienden aan meedoen en nu weet ik nog niet of ik daar dan ook bij kan zijn als deelnemer. Ik wil graag, maar weet niet of het wel zo verstandig is.quote:
O dat zou wel balen zijn als dat niet lukt, maar ja als je het beter niet kunt doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar uitgelegen en sport weer sinds een maand of 2. Nu wacht de 12e juni een 5km wedstrijd waar veel van m'n vrienden aan meedoen en nu weet ik nog niet of ik daar dan ook bij kan zijn als deelnemer. Ik wil graag, maar weet niet of het wel zo verstandig is.
donequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Hij kan dicht!
En ook even deze dichtronde 3 dicht
Het zal meer zijn: in hoeverre kan ik me schikken in een Vaduz-onwaardige tijd. Want die komt er dan sowieso. En verder zal ik veel meer af moeten zien. Aan de ene kant een mooie uitdaging, aan de andere kant misschien gekkenwerk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat zou wel balen zijn als dat niet lukt, maar ja als je het beter niet kunt doen
*wijst naar de TTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de smaak te pakken en dacht onderwijl: kijk aan, dit is m'n oude niveau weer! Maar na afloop protesteert het lichaam dus wat, dit neem ik weer mee naar de volgende keren.
Ik zeg gekkenwerkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zal meer zijn: in hoeverre kan ik me schikken in een Vaduz-onwaardige tijd. Want die komt er dan sowieso. En verder zal ik veel meer af moeten zien. Aan de ene kant een mooie uitdaging, aan de andere kant misschien gekkenwerk.
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.quote:
Ik bedoelde gewoon gemakkelijk op een hometrainer hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.
Ik denk dat je gelijk hebt Kally. Ik ga er rustig over nadenken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook als fietser is de Rijsserberg een uitdaging. Het parcours is ook nog allesbehalve vlak.
het nadeel is dat je je helemaal het lazarus trapt en dat je gewoon helemaal nergens komt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon gemakkelijk op een hometrainer he
Je hebt laatst toch ook 5km gelopen? Hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet op wedstrijdtempo. Ik heb dat tempo laatst getest en ik hou dat nu een kwartier vol. Ik heb geen idee waar ik ik die 7 a 8 minuten extra vandaan moet halen nog. Als ik meedoe dan moet ik maar inzetten op een minuut of 25 en dat accepteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt laatst toch ook 5km gelopen? Hoe ging dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |