Oh ja, jij was zo'n persoon die er alles voor zou doen om te winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet op wedstrijdtempo. Ik heb dat tempo laatst getest en ik hou dat nu een kwartier vol. Ik heb geen idee waar ik ik die 7 a 8 minuten extra vandaan moet halen nog. Als ik meedoe dan moet ik maar inzetten op een minuut of 25 en dat accepteren.
quote:
Met die insteek kan ik ook best leven, maar dan moet de knop in m'n hoofd om en dat is nu nog niet het geval. Van mijn vrienden win ik het sowieso niet, ze zijn allemaal sneller. Maar ik heb normaal wel een bepaalde standaard inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, jij was zo'n persoon die er alles voor zou doen om te winnen
Nouja, als je weer meedoet maar dan op een wat minder tempo.. dan heb je toch ook eigenlijk wel een beetje gewonnen? want je doet weer mee
O pak ik even een gewonequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, jullie horen er nog wel over.
Nu tijd voor een ijstheetje.
Het is al 3-1 voor Romy hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof! Dankjewel c_a
* iBenny applaudiseert
Het einde van Romy
Hij zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de eer gered voor Kelvin
ach, voor een paar vrijkaarten doe ik allesquote:
Ik wist het... het is een complotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... het is een complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... het is een complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is al toegevoegd... bovenaan
Ik heb trouwens op Kelvin gestemd, die vind ik wel beter dan Romy![]()
Mocht ik ze hebben zou je ze krijgen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, voor een paar vrijkaarten doe ik alles
ah.. een goedmakertjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hij is al toegevoegd... bovenaan
Ik heb trouwens op Kelvin gestemd, die vind ik wel beter dan Romy
Romy is een hij?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hij is al toegevoegd... bovenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |