Ik wilde daar ook aan beginnen, maar we hebben onze motor verkocht. Dus eigenlijk heb ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga van de zomer denk ik voor m'n motorrijbewijs.
We?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook aan beginnen, maar we hebben onze motor verkocht. Dus eigenlijk heb ik er geen zin meer in
Dat moest ookquote:
terugmailen: je ben toch op vakantie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
Wat een dag, is je manager op vakantie, mailt ze nog dingen door
Ik heb er meteen gebeld, of ze wel lekker was om op vakantie te werkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
terugmailen: je ben toch op vakantie?
Gelukkig zijn ze gelijk gepaktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
O en mijn moeder der kentekenplaten zijn vannacht gestolen, die jongens zijn wel gepakt, ze hadden ze op een andere auto gezet.![]()
Ze reden roekeloos en werden aangehouden, en toen klopte er iets niet, meteen meegenomen maar ja nu is het de vraag of ze ze terugkrijgt of nieuwe moet bestellen, maar je kan mooi niet rijden![]()
En de hele dag met de politie aan het bellen, van het ene naar het andere bureauquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad ja, dan kan je niet rijden.![]()
Ik besefte me dat pas later.
Nee ging alleen om de platenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze gelijk gepakt
Hopelijk geen schade aan de auto verder?
Je moet je niet iedere dag wegenquote:
Ik geloof je directquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar soms zitten de platen goed vast en beschadig je de auto als je het snel/lomp doet
ik doe het iedere dag, als ik uit de douche kom na het fietsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet je niet iedere dag wegen![]()
Dat geeft een vertekend beeld![]()
Het kan namelijk erg verschillen per dag
En dan ga je eten erna enzo, en dan klopt het niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik doe het iedere dag, als ik uit de douche kom na het fietsen
klopt, maar als ik het ieder dag rond hetzelfde tijdstip doe, en het is iedere dag minder heb ik het idee goed bezig te zijn hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan ga je eten erna enzo, en dan klopt het niet meer
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
klopt, maar als ik het ieder dag rond hetzelfde tijdstip doe, en het is iedere dag minder heb ik het idee goed bezig te zijn hoor
daar ben je ook mooi klaar mee.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
O en mijn moeder der kentekenplaten zijn vannacht gestolen, die jongens zijn wel gepakt, ze hadden ze op een andere auto gezet.![]()
Ze reden roekeloos en werden aangehouden, en toen klopte er iets niet, meteen meegenomen maar ja nu is het de vraag of ze ze terugkrijgt of nieuwe moet bestellen, maar je kan mooi niet rijden![]()
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben je ook mooi klaar mee.....
Het schijnt tegenwoordig veel voor te komen dat mensen met gestolen platen rondrijden.
Dat zeg ik, je bent goed bezigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Al bijna op de helft
En ik heb mijn km's opgeschroefd tot 50 p.d.
Oh ik vraag het me af...hoe houd je in hemelsnaam die auto gewoon op de weg, dat snap ik niet hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar autorijden leer je van zelf
Soms zit ik in me auto en dan denk ik opeens, eigenlijk best wel grappig dat dit bestaatIk kan gewoon autorijden
Nooit geen problemen mee gehadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik vraag het me af...hoe houd je in hemelsnaam die auto gewoon op de weg, dat snap ik niet hoor![]()
Nou weer even in een overlegje
En Vdzquote:
En Kallyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
Wat een dag, is je manager op vakantie, mailt ze nog dingen door
Hey moppiequote:
sturen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik vraag het me af...hoe houd je in hemelsnaam die auto gewoon op de weg, dat snap ik niet hoor![]()
Nou weer even in een overlegje
quote:
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind Dirk wel leuk. Dirk en friet, ja ik zie het wel samen gaan
Als je wil dat ze het leest voor het overleg, waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik te laat om Mar succes te wensen met het overleg.
Ik ben alweer terugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik te laat om Mar succes te wensen met het overleg.
Ik heb vanmiddag ook lekker even buiten gezeten op het dakterras van de zaakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef D. het volgende:
Over sturen gesproken, net weer een rondje wezen touren
Kon het niet laten, met dit mooie weer
Zijn er nog vacatures?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug![]()
'Ja, prima, zo gaan we het doen.Klaar.'
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug![]()
[..]
Ik ben alweer terug![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met een paar mensen, ik heb ze verteld dat ik het zeer op prijs stel dat ze mij zo lief vinden en blijkbaar vertrouwen, maar dat het toch echt niet de bedoeling is dat ze mij sms-jes sturen met dingen die niet goed gaan op het werk, omdat ik niet hun leidinggevende ben en er niks aan kan veranderen, en zeker niet op mijn vrije dagen me ermee lastig vallen
[..]
Ik ben alweer terug![]()
Aaaaaaahhh, stomme filequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag
Groetjes vanaf de A4
Uit de file
en toenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met een paar mensen, ik heb ze verteld dat ik het zeer op prijs stel dat ze mij zo lief vinden en blijkbaar vertrouwen, maar dat het toch echt niet de bedoeling is dat ze mij sms-jes sturen met dingen die niet goed gaan op het werk, omdat ik niet hun leidinggevende ben en er niks aan kan veranderen, en zeker niet op mijn vrije dagen me ermee lastig vallen
Leuk filequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag
Groetjes vanaf de A4
Uit de file
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef Marlalala het volgende:
Mijn collega kreeg vandaag een uitnodiging voor een cursus helder formuleren::
Beste Blabla,
Wat fijn dat je je hebt aangemeld. Ik ben Piet. Mijn collega Jan verzorgd deze cursus.
Nee ze begrepen het wel, maar het was er ingeslopen door de maanden heen en omdat hun direct leidinggevende er niets mee doetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en toenWaren ze beledigd? Of begrepen ze het wel?
Nou, je kunt er veel van zeggen, maar het is wel helder.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef Marlalala het volgende:
Mijn collega kreeg vandaag een uitnodiging voor een cursus helder formuleren::
Beste Blabla,
Wat fijn dat je je hebt aangemeld. Ik ben Piet. Mijn collega Jan verzorgd deze cursus.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:53 schreef Koen66 het volgende:
Dank voor al het medeleven
Ben er bijna doorheen
quote:
*gelijk ook maar de was 'geregeld' heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef D. het volgende:
*ff de afwas 'regelen' is
Die ongeregelde was ook altijdquote:
quote:
eigenlijk daacht ik dat ze het over gordon hadden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
el gordo que canta bien
Als ik het goed heb: De zingende dikke man?
Dat zou ook zo maar kunnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk daacht ik dat ze het over gordon hadden...
De was doen vind ik niet ergquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat het anders niet schoon wordt, anders zou ik 'm ook liever niet doen
Ze bedoelen Jaap?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk daacht ik dat ze het over gordon hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |