Nee je hebt gelijk, dat moest ik dus bij de meeste welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik doe helaas niet mee. Ik heb de series te weinig gevolgd om ze allemaal te kennen of te herinneren en ik ga niet op elke link klikken
Haai Kittykatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind ik stom,liever iemand anders weg hier!
Zoals?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mar is er nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog ff op Mar's antwoord, anders doe ik ook maar niet mee
Neequote:
Jawelquote:
Grr... dwerghamstertjes toch? Heb ik echt jaren gehadquote:
Vandaar dat ik 2 vrouwtjes neemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr... dwerghamstertjes toch? Heb ik echt jaren gehadOp den duur hadden we 5 kooien staan..
best sick
.. op den duur hadden we ook 3 nestjes tegelijk.. zieke shit
.. toen hebben we ze dood laten gaan, en geen nieuwe meer genomen enzo...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Naja..niet dood laten gaan in de zin van we doen er niks meer aan..maar als ze dood gingen dat we geen nieuwe meer namen zeg maar
Biggetjaaahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr... dwerghamstertjes toch? Heb ik echt jaren gehadOp den duur hadden we 5 kooien staan..
best sick
.. op den duur hadden we ook 3 nestjes tegelijk.. zieke shit
.. toen hebben we ze dood laten gaan, en geen nieuwe meer genomen enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja ik snap het echt niet, waarom hij als grote kanshebber wordt bestempeld. Ik vind het echt niet veel. Niet dat de rest veel beter is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaap staat in de Veronica-gids trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |