quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
11 uur? En dat op een zondag? Are you crazy?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh shit een tijddie hebben we nog niet! Eehm uurtje of 11 op rotterdam cs doen ofzo?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
gf en zn mevrouw gaan toch wel mee?
dat is idd niet te hopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
11 uur? En dat op een zondag? Are you crazy?
en ik voel me oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:57 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me jong hier.
Jij had mijn papa kunnen zijn.quote:
je bent zo oud als dat je je voeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij had mijn papa kunnen zijn.![]()
Maar dat maakt het niet minder gezellig
Als ik zou komen dan is Heerenveen nog iets pittiger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef Cyntiaa het volgende:
11:00 is best pittig wanneer je uit Zwolle moet komen
In de middag en daarna gezamenlijk ergens wat eten en drinken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:roepen jullie een tijd dan, ik doe ook maar wat
uurtje of twee doen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef capricia het volgende:
[..]
In de middag en daarna gezamenlijk ergens wat eten en drinken?
Waarom niet op zaterdag, eigenlijk?
2 uur klinkt een stuk beterquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
roepen jullie een tijd dan, ik doe ook maar wat
ik kan ook op de maandag of dinsdagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uurtje of twee doen dan?
Oh en tis zondag omdat gf alleen op zondag kan
maar vinden jullie dat niet te kort voor blijdorp, dan zijn we er rond 3en ofzo, en om 5 gaat ie dicht geloof ik ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 uur klinkt een stuk beter![]()
dan kan ik tot 12 uur blijven slapen![]()
heb ik toch nog 5 uur geslapen
ja mij maakt het niet uit, ik ben er zo en heb n abbo,quote:
Ik denk met de auto, maar dat is nog niet zeker.. Mannetje wil de auto volgens mij ook die dag..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
14:00 uur is wat mij betreft primaWeet ook niet of NKTC per trein wil of met de auto.
Heb er wel zin in!
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!quote:
Hmmm... Ga er over nadenken;)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!![]()
Het maakt mij niet uit, heb een kortingskaart voor de trein.... Retour is ¤21,80. Reis is 1,5 uur.
Prima te doen!
Met de trein wil ik ook wel mee. Baas betaaldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!![]()
Het maakt mij niet uit, heb een kortingskaart voor de trein.... Retour is ¤21,80. Reis is 1,5 uur.
Prima te doen!
Rrrrr...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:09 schreef heiden6 het volgende:
Om jou natuurlijk, little rascal.
En dan toekijken zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de trein wil ik ook wel mee. Baas betaald
Oh, behave...quote:
Puur tuig.quote:
Kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef capricia het volgende:
Met de trein is wel makkelijker, kan ik tenminste nog wat drinken als het echt gezellig wordt...
Utrecht. Et toi?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
godverzon kutjosti stond net met t mandje van de frituurpan te zwaaien... Resultaat: mooi ingebrand roostertje in mn arm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brandmerkquote:Een brandmerk is een middel om een zaak te identificeren door middel van een niet zonder kenbare sporen verwijderbaar merkteken.
Het oorspronkelijke gebruik van brandmerken is bij vee. Met behulp van een brandijzer wordt een teken op de huid van het vee gebrand. Het brandmerk geeft de eigenaar aan. Voor schepen geeft het aan dat het schip geregistreerd is (geweest) in het Scheepsregister bij het Kadaster.
Brandmerken van mensen komt ook voor, als vorm van als vorm van marteling, lijfstraf of body modification. In geval van slavernij kan het ook gebruikt worden als teken van de eigenaar.
Lekker 2 dagen vrij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef nktc het volgende:
Wat een klote werk avond.. om 6uur liepen alle computers vast dus we konden daar niets meer mee doen. Alleen wel jammer dat de telefoontjes bleven komen.. Gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij.... Rust:)
ik heb altijd een lang weekendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen vrij.
Als het goed is hebben de meesten wel een lang weekend, toch?
Kijk dat zijn de betere arbeidsvoorwaarden...quote:
alleen begint me weekend pas op de zondagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere arbeidsvoorwaarden...
Ik niet. moet het hele weekend werken helaas. Werk in de zorg, dus dan moet je wel he..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen vrij.
Als het goed is hebben de meesten wel een lang weekend, toch?
Valt meestal wel mee. beetje flauw zeuren tegen collega's, dan kom ik me dagje wel door. En zoveel werk ik niet, ben alleen aanwezig...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
werken zuigt sowieso wel meestal
ik heb net vergaderd over de feestparade die door onze straat komt ivm de tour de francesoort van groot Caribisch carnaval moet het worden , kan er zelfs waarschijnlijk nog in gaan drummen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb op mn werk echt van die vlagen met een berg werk, en dan weer uren niksdas ook echt niet te doen. Zoals bijvoorbeeld rond etenstijd, dan moet er op drie verdiepingen tegelijk gekookt worden voor die lui. Dan ben je met zn tweeen en moet een van de twee dus continue trappen op rennen om twee maaltijden tegelijk te maken. Tegelijkertijd lopen er dan ook nog bewoners tegen je aan te zeuren met vragen, gaat je telefoon, komen er mensen langs... aan de andere kant heb je smiddags vaak echt uren gewoon niks te doen
tis echt chaos af en toequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef nktc het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik dat werk niet meer doe. Veel te druk..
Ja, dat is ook het enige wat ik mis. Maar het altijd vragen van aandacht en het lichamelijke werk, nee... nu lekker zitten werken en vaak uitgescholden worden, leuk hoor haha. vandaag heeft een collega zelfs een bos bloemen ontvangen omdat iemand haar had uit gescholden!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis echt chaos af en toemaar ik ben ook echt wel heel erg gek op mn sukkeltjes
![]()
en als ze dan aankomen met "jij bent de allertofste van alle leidings"dan ben ik weer blij
Nadeel is, bij verstandelijk beperkten is het anders. Je weet dat ze je uit kunnen schelden, je kunnen slaan, etc. omdat ze niet beter weten. Maar de mensen die wij aan de telefoon krijgen zijn bij het volle verstand. Dit was waarschijnlijk ook nog een medewerkster ook! Daar verwacht je het niet van.. En zij moeten gewoon beter weten... Maar ja, je hebt soms van die mensenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
dat is grappig ja. Wij hebben ook zon jongen met n flink agressieprobleempje, die schrijft altijd heel klunzige excuusbrieven als ie is uitgevallen tegen je. Das ook zo aandoenlijk
bij "normale"mensen is het idd gewoon ronduit onbeschoft vaak, helemaal als het onterecht isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef nktc het volgende:
[..]
Nadeel is, bij verstandelijk beperkten is het anders. Je weet dat ze je uit kunnen schelden, je kunnen slaan, etc. omdat ze niet beter weten. Maar de mensen die wij aan de telefoon krijgen zijn bij het volle verstand. Dit was waarschijnlijk ook nog een medewerkster ook! Daar verwacht je het niet van.. En zij moeten gewoon beter weten... Maar ja, je hebt soms van die mensen
klopt.. is het ook..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij "normale"mensen is het idd gewoon ronduit onbeschoft vaak, helemaal als het onterecht is
er is niks mee verderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef Kai-Itza het volgende:
Maar wat is dat met die meet? ik wil weten
als ik blijdorp weer uit magquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is niks mee verderwe gaan gewoon de 13e met zn allen naar blijdorp, daarna ff ergens wat eten/drinken en n kroegje opzoeken
miss denken ze wel dat je een brulaap bent jaquote:
ik zal voor al zekerheid een bandje om doen zodat jullie de goede aap meenemenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss denken ze wel dat je een brulaap bent ja
n riempjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal voor al zekerheid een bandje om doen zodat jullie de goede aap meenemen
quote:
dan moet je maar komenquote:
13 Juni? Zou ik echt moeten kijken of ik kanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is niks mee verderwe gaan gewoon de 13e met zn allen naar blijdorp, daarna ff ergens wat eten/drinken en n kroegje opzoeken
Welke 13de dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13 juni? Volgensmij kan ik dan niet eens.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
13 Juni? Zou ik echt moeten kijken of ik kan
dat is jammerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13 juni? Volgensmij kan ik dan niet eens.
slaap zequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Dan moeten we even in de agenda kijken
Maar nu ben ik er weg vanSlaap lekker
Tijd gaat snel....quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Ja, goedemorgen. Tis alweer woensdag he?
Zeker, en dat is maar goed ook. Had helemaal geen zin om na 4 weken vakantie weer naar het werk te gaan.quote:
Ja, da's wel wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker, en dat is maar goed ook. Had helemaal geen zin om na 4 weken vakantie weer naar het werk te gaan.
Luna bi? Dat had ik niet verwachtquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Luna bi? Dat had ik niet verwachtOf hoef je geen bi te zijn om hier te posten?
maantjequote:
hetero's zijn ook welkomquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Luna bi? Dat had ik niet verwachtOf hoef je geen bi te zijn om hier te posten?
Oh okequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]_!
Nee, dat hoeft niet hoorLees de OP maar
Welkom!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke![]()
In dat geval zegt een hetero jongen/man (kies zelf maar) hoi
hoi machinequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke![]()
In dat geval zegt een hetero jongen/man (kies zelf maar) hoi
haha bovenste 4quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Knuffelzacht
Cyntiaa
littledrummergirl
stbabylon
Notorious_Roy
Cyberia18
tijnbrein
Seven.
Myraela
goldfinger1963
StewardessJe
Deacon_Tigra
Murmeli
donthate
Pien85
SuperFruitig
Szura
Bastard
RvLaak
TJDoornbos
Asskicker14
Elmostyle
Chocobo
Misan
heiden6
Pluis_Konijn
delano.888
Harajuku.
Penisbaard
Moe_Szyslak
heavenstar
Isdatzo
SocialDisorder
sp3c
SToRM81
Ezechielk
Poit
Gamer_V
DrDentz
vosss
XcUZ_Me
Twizu
Ezio
Wessiej
Pheno
laforest
aight1
marcodej
Michielos
Esmerallda17
ONZ en PUBquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Trevland
DevilsWhore
Stoeprand
Zeroku
naatje_1
mstr
the_legend_killer
Huppelmuts
suikertaartje
Desunoto
Surveillance-Fiets
Ezechielk
Jotcha
timmmmm
Mexicaantje.
Pingwingei
Myraela
justmattie
Bravebart
8108139dpths
chufi
The_Chosen_1
AskMe
Heroinjunk
Hyman
Marijkezwolle
Sjoegerd
Renesite
Panda72
RenRen-
-SG-
PiRANiA
MarkM
PeZu
Gotrick
eNGine10
tliciouz
Giertje
nijnja
c0nd0r
aight1
Rauw.
3keernix
tong80
Ratelslangetje
LovelyLady
laforest
TwyLight
PownijN
ajf
nou hoe vaak gaat het hier nou echt ontopic?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar redelijk ontopic wordt, en niet een SC met hetero's
Zijn er al zoveel dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar redelijk ontopic wordt, en niet een SC met hetero's
Het valt reuze mee, en dat is ook helemaal niet erg. Maar er is hier ook eens een invasie uit een ander topic geweest omdat één user daar niet meer wilde komen, en toen werd Bi SC gewoon gekaapt. Dat was minder cool.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou hoe vaak gaat het hier nou echt ontopic?
Ik denk op het moment half om half. Sowieso bij de mannen is het slecht gesteld, maar 3 bi's of zo.quote:
Da's best weinig eigenlijk. Hoeveel mannen komen hier regelmatig ongeveer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk op het moment half om half. Sowieso bij de mannen is het slecht gesteld, maar 3 bi's of zo.
ik dacht dat ik de enigste wasquote:
Zo'n 7.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's best weinig eigenlijk. Hoeveel mannen komen hier regelmatig ongeveer?
Ik probeer er 8 van te maken maar ik vergeet jullie heel vaakquote:
dat klinkt ook niet verkeerdquote:
Waarom gedraag je je dan nu al zo?! LIVE!!!!quote:
2.5uur onbeperkt bier en hapjes, met collega's, dus ja we gaan inderdaad kijken hoeveel voornamelijk bier we in dat tijdsbestek op kunnenquote:
dat ben je toch alquote:
2.5uur onbeperkt bier en hapjes klonkt leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2.5uur onbeperkt bier en hapjes, met collega's, dus ja we gaan inderdaad kijken hoeveel voornamelijk bier we in dat tijdsbestek op kunnen![]()
het is van mijn team van t werk (onze afdeling heeft allerlei teams) en die waar ik in zit bestaat voornamelijk uit studenten dus die zijn erg leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2.5uur onbeperkt bier en hapjes klonkt leukMaar dan liever met vrienden ipv collega's. Of zijn het wel leuke?
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nog veeeeeeeeeeeel langer dan ik 31quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan nu al zo?! LIVE!!!!
Ook nog maar 3.5 maandquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nog veeeeeeeeeeeel langer dan ik 31
Nou, das toch veeeeeeeeeel langer dan as. zaterdag.quote:
ik de oudstequote:
Een knuffel staat niet gelijk aan orale sex babs!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, das toch veeeeeeeeeel langer dan as. zaterdag.
Ik moet getroost worden, wanneer kom je me een knuffel brengen?
Nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een knuffel staat niet gelijk aan orale sex babs!
[test] Neuken? [/test]quote:
Je bent terug uit Amerika joh, hoor je nu geen 'vaste relatie' te hebben?quote:
LOL Ik dacht al ik heb hier helemaal niet gepost waarom staat dit bij mijn actieve topics....quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef VorteXxX het volgende:
Hier spreekt de grote LDG
even tvp-en zodat slaapkop vortex dit straks weer terug kan vinden
Dat is nog best jong vergeleken de meeste hierquote:
Ja, dat viel me ook op. als ik het niet wist zou ik denken dat iedereen onder de 25 is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog best jong vergeleken de meeste hier
De meeste zijn geestelijk nog lang niet die leeftijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. als ik het niet wist zou ik denken dat iedereen onder de 25 is.
precies!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste zijn geestelijk nog lang niet die leeftijd
Preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat maakt het uit! Als we maar gelukkig zijn toch?
Nee, ik kan dan niet en ik heb niet zoveel geld. Moet nog sparen voor de opleiding enzo. Voor mij is het best ver weg namelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Preciesga jij ook mee naar blijdorp dan?
ah okquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik kan dan niet en ik heb niet zoveel geld. Moet nog sparen voor de opleiding enzo. Voor mij is het best ver weg namelijk.
Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik heb er echt heel veel zin inquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah okdan lukt het ff niet nee. gewoon tot de volgende keer afwachten, tot het een beetje meer bij je in de buurt is dan
wat voor opleiding ga je doen?
klinkt wel leuk. wel breed. heb je al enig idee wat je ermee wilt gaan doen? of wat je ermee kunt doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik heb er echt heel veel zin in
Ik heb de mijne ook gevonden....quote:
Wel jammer dat er mensen tussen staan die ik ten eerste niet ken en ten tweede sommige die ik niet mag....quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cyntiaa
littledrummergirl
Knuffelzacht
Outpost76
goldfinger1963
stbabylon
heiden6
tijnbrein
RvLaak
Murmeli
DeLuna
see-through
Braamyo
Thrust
TJDoornbos
Beach
VorteXxX
Seven.
Harajuku.
Memento-Mori
Greys
Plums
capricia
kiekjesdief
Tally
Haaibaaike
Joooo-pi
JufMariska
banaantjeEE
chocoladedrop
Ole
tonja
thewishmaster
heartwork
Pien85
Anonymousz
Imperfect-Angel
error_404
verleiding
Avey
Gia
Rallydame
Kai-Itza
XcUZ_Me
Symphonic
mrSPLIFFY
sanger
Arjennn
nieslief
Netsplitter
Je kiest na een half jaar of je Sportgezondheid wil doen of Sportmanagement. En ik ga waarschijnlijk Sportgezondheid doen, daarmee kun je bijvoorbeeld beweeg- en lijfstijladviseur worden. Bij een bedrijf waar het ziekteverzuim hoog is, kun je die mensen adviseren om te gaan sporten en een programma op maat maken. Maar ik kan bijvoorbeeld ook bij de KNVB of KNZB gaan werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt wel leuk. wel breed. heb je al enig idee wat je ermee wilt gaan doen? of wat je ermee kunt doen?
wiequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef heiden6 het volgende:
Bij mij bijna alleen maar mensen uit dit topic, het Rotterdamtopic en het Feyenoordtopic.![]()
En iemand erin die ik het liefst levend van zijn huid zou ontdoen.
Wat apart dat ik er bij jou insta terwijl ik hier nog niet zo lang kom.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook gevonden....![]()
[..]
Wel jammer dat er mensen tussen staan die ik ten eerste niet ken en ten tweede sommige die ik niet mag....
Ja, ach.. is gewoon een vage lijst....quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat apart dat ik er bij jou insta terwijl ik hier nog niet zo lang kom.
hoe moet je die lijst vinden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat apart dat ik er bij jou insta terwijl ik hier nog niet zo lang kom.
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
littledrummergirl
Ritmo
Cyntiaa
Knuffelzacht
TJDoornbos
stbabylon
Isegrim
Murmeli
tijnbrein
goldfinger1963
Outpost76
LeeHarveyOswald
RvLaak
Happel
tong80
Memento-Mori
DrDentz
Anonymousz
nktc
Winner_Taco
Sinnie
Seven.
Merkie
VorteXxX
Klopkoek
Thrust
DiegoArmandoMaradona
TC03
Braamyo
Dirk-Kuijt
Tally
Alicey
capricia
Ruud
Keep_Walking
tho_Omas
Fortune_Cookie
Pien85
Dennis101
Paul
Babovic
DatMeenJeNiet
Citizen.Erased
Gert
rubbereend
mediaconsument
Halcon
Pietverdriet
Netsplitter
H.M.Murdock
Ik hoop zo dat dit wel echt is wat ik wil gaan doen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe moet je die lijst vinden?
deluna: klinkt leuk! maar als je die keuze moet maken dan snap ik wel iets meer van de logica in de studie ja
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tijnbrein
vencodark
stbabylon
Nouk84
Bengeltje
Cue_
Cuegirllie
Good.vs.Evil
djayzz
Belsezar
El_Matador
Tally
Knuffelzacht
krengetje
RealZeus
rival
mrbox
Ripley
Ang3l
automatic_
erikje14
HeatWave
KudFokker
Jannuk
kwaakvaak
Thrust
AirwiN
Kluts
ArTiC
Pien85
mr_anonimous
Thrustmaster_Special
littledrummergirl
Sp00k13
STING
JaniesBrownie
Q.
Litpho
S95Sedan
RvLaak
goldfinger1963
Lotusss
De_Kardinaal
Samzz
Snuitebolletje
FireFox1
Godtje
Barbusse
Ofresca
Carooltje79
Nee.quote:
heb je eerst wat anders gedaan dan? en dat was niks?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dit wel echt is wat ik wil gaan doen!
Jij bent toch ook nog hartstikke jong?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je eerst wat anders gedaan dan? en dat was niks?
komt wel goed hoor, je kan heel je leven nog andere dingen gaan bijleren. ben ik nu ook aan het doen.
Ik deed eerst de opleiding tot leraar Nederlands, maar dat was totaal niet wat ik zocht en de school was al helemaal waardeloos.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je eerst wat anders gedaan dan? en dat was niks?
komt wel goed hoor, je kan heel je leven nog andere dingen gaan bijleren. ben ik nu ook aan het doen.
Ik ben ook voor.. Ben niet nieuwsgierig, maar wil gewoon graag alles wetenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog hartstikke jong?
ah ok dat is wel heel wat anders jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik deed eerst de opleiding tot leraar Nederlands, maar dat was totaal niet wat ik zocht en de school was al helemaal waardeloos.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
staat bij mij ook iemand tussen die ik niet meer zo aardig vind.
quote:
Ah, dan ben ik dus niet de jongste hier?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
![]()
net 17 geworden![]()
![]()
[..]
ah ok dat is wel heel wat anders ja
dit is wel een opleiding die volgens mij veel mogelijkheden geeft, dan vind je er altijd wel iets mee dat op zn minst goed uit te houden is. mocht het dan niet je droomvak zijn, dan kan je altijd nog bijscholen oid
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus niet de jongste hier?
quote:
Serieus? Kom je wel eens in ONZ? Daar kom je dat plaatje echt zooo vaak tegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vorige keer dat ik dat plaatje postte kreeg ik een weekban.)
Volgens mij had ik het in R&P gepost. Zeikwijven daar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Serieus? Kom je wel eens in ONZ? Daar kom je dat plaatje echt zooo vaak tegen
Inderdaad....quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het in R&P gepost. Zeikwijven daar.
Bedoelde het anders.. Daar denk jij dan weer aan hequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vorige keer dat ik dat plaatje postte kreeg ik een weekban.)
Niet zo erg als OUD.quote:
Brrrr, dat is de allergrootste kliek van FOK!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet zo erg als OUD.
Daar happen ze echt zo snel.
Echt creepy!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brrrr, dat is de allergrootste kliek van FOK!
even ter mijn promotie: ik heb dit topic/ deze reeks opgestart!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook gevonden....![]()
[..]
Wel jammer dat er mensen tussen staan die ik ten eerste niet ken en ten tweede sommige die ik niet mag....
Kudos!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
even ter mijn promotie: ik heb dit topic/ deze reeks opgestart!
Ook al score ik nu slecht, dit was mijn idee!
(ik wil gewoon stappen met lekkere vrouwen)
met zoveel mooie vrouwen en mannen op fok, vermoedde ik dat dit wel zou gaan lopen.quote:
Als een trein.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
met zoveel mooie vrouwen en mannen op fok, vermoedde ik dat dit wel zou gaan lopen.
Ik vind eigenlijk iedereen op mijn lijst wel aardig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:14 schreef stbabylon het volgende:
Dat lijstje kijkt puur naar welke mensen in de buurt van jouw posts, posten. Meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zitten er aardig wat bij waar ik regelmatig dikke discussies heb.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk iedereen op mijn lijst wel aardig.
Ik toch niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij zitten er aardig wat bij waar ik regelmatig dikke discussies heb.
Leuk he? Je verjaardag vierenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Inderdaad![]()
Over geld gesproken, blij dat ik na het weekend mijn camera kan halen![]()
En boodschappen kan gaan inslaan voor mijn eigen verjaardag... Die ik in 3 delen 'moet' vieren zodat iedereen kan komen![]()
Ja graag, kom maar brengenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Verslapen is inderdaad niet leuk...er op?
En waarom kwam je niet even langs danquote:
Ja, dan wordt het lastig..quote:
Als je bij de Kruidvat een zalfje haalt dan, klinkt gek.. Maar weet dat ik daar toen zelf wel baat bij heb gehad, weet alleen niet meer hoe het heette....quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben een beetje uit mijn doen vandaag... Voel me slap terwijl ik toch al goed gegeten heb vandaag
Heb ook nog eens last van eczeem! En nog geen huisarts in zwolle, daar vanmiddag eerst even voor bellen..
Wordt m niet vandaag haha..quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat wordt hem wel dan?Sinds gisteren ben ik weer in zo'n naughty bui...
Kom je mij verblijden met een bezoekje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef nktc het volgende:
[..]
![]()
Ben vandaag vrij.. Me hersenen hoeven nog niet te werken
Uhm.. Wordt m niet, manlief is thuis.. En ga zo een lekkere boswandeling maken denk ik...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kom je mij verblijden met een bezoekje?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef Cyntiaa het volgende:Grapje....
Oeh, boswandeling! Fijn... Helemaal met dit heeeerlijke weer!
Jup, lekker allebei dagje vrij. CV-ketels uitzoeken ( jippie....quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef nktc het volgende:
[..]
Uhm.. Wordt m niet, manlief is thuis.. En ga zo een lekkere boswandeling maken denk ik...
staat dat niet gewoon bij de wasmiddelen ofzo? tis wel heel erg oldskool, miss dat ze het bij stomerijen ofzo wel hebben anders?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:31 schreef DeLuna het volgende:
Oh, pfff. Iemand die weet waar ze uberhaupt nog stijfsel verkopen?Zo een man vroeg me dat in de winkel en ik wist echt niet waar hij het over had.
rooie oogjes dan zekerquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen zin meer om hier op het werk te zijn...
En waarom vraagt iedereen of ik hooikoorts heb? Volgens heel veel collega's zie ik er verzopen uit![]()
dat heeft daar volgens mij idd niks mee te maken. Eet je nog wel goed enzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen last van mijn ogen, wel duizelig en niet fit
Nee wij hadden het dus niet. Maar ik wist niet dat er nog om gevraagd werdquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
staat dat niet gewoon bij de wasmiddelen ofzo? tis wel heel erg oldskool, miss dat ze het bij stomerijen ofzo wel hebben anders?
Ik eet zeer goed! Heb er sinds het Bevrijdings Festival last van eigenlijk... Ook ineens last van eczeem.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heeft daar volgens mij idd niks mee te maken. Eet je nog wel goed enzo?
Klinkt gek, maar gebruikt hij een ander wasmiddel dan jou? Daar kan je ook allergisch voor zijn.. Of een geurtje, douche zeep... huisdieren.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik eet zeer goed! Heb er sinds het Bevrijdings Festival last van eigenlijk... Ook ineens last van eczeem.
Zou bijna denken allergisch te zijn voor schilderboy
I love google...quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen van bovenstaande![]()
Heb alleen last bij mijn linkeroor, neus en pols! Best weird... Dus als jij nu even gaat nadenken over dat zalfje
ik krijg altijd blaasontsteking van nieuwe vriendjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik eet zeer goed! Heb er sinds het Bevrijdings Festival last van eigenlijk... Ook ineens last van eczeem.
Zou bijna denken allergisch te zijn voor schilderboy
Ik ken datquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg altijd blaasontsteking van nieuwe vriendjes
( weet wel waardoor het komt hoor, en tis mn eigen schuld, maar tochhet zuigt)
quote:
Ik moet even afkloppen: Ik heb het al een tijdje niet meer gehad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het is stom
ben me nu maar weer n ongeluk aan het drinken en me vol aan het vreten met cranberry pillen, das meestal wel afdoende gelukkig, maar auwtsj
kstond achteraan bij het uitdelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Meiden, neem dan ook niet zo'n korte urinebuis!
Alle vrouwen hebben een korte urinebuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kstond achteraan bij het uitdelen![]()
( en ik kop hem zelf maar in... ik stond namelijk vooraan in een andere rij)
go go gadget urinebuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben een korte urinebuis
Mannen hebben een verlengbare
Aaaah is dat het!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kstond achteraan bij het uitdelen![]()
( en ik kop hem zelf maar in... ik stond namelijk vooraan in een andere rij)
lunaquote:
gelukkig welquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben een korte urinebuis
Mannen hebben een verlengbare
Kenne ze dat niet cosmetisch plastisch chirurgisch laten verlengen met een hip glow in the dark verguld koperdraadje of zo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Meiden, neem dan ook niet zo'n korte urinebuis!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kenne ze dat niet cosmetisch plastisch chirurgisch laten verlengen met een hip glow in the dark verguld koperdraadje of zo?
Doe jij hier?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kenne ze dat niet cosmetisch plastisch chirurgisch laten verlengen met een hip glow in the dark verguld koperdraadje of zo?
quote:
ik zag jou nog voor me staan iddquote:
Zou je denken dat ik dan toch ook redelijk voor aan stond bij de plasbuisjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag jou nog voor me staan idd
We staan hier ook hetero's en lesbo's toe, dus tsja, sorry, ook de homo's...quote:
Geen sorryquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We staan hier ook hetero's en lesbo's toe, dus tsja, sorry, ook de homo's...
(daarbij is Ang3l(alleen jammer dat hij niet op mijn date-hints in gaat
)
Ja maar... ik wil voor je staanquote:
*Grinnik*quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'd like to cum on your tits, twice.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'd like to cum on your tits, twice.
So I have the right to bi here!
Jij wil me alleen maar voor de brute wilde ranzige kinky hardcore sex!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We staan hier ook hetero's en lesbo's toe, dus tsja, sorry, ook de homo's...
(daarbij is Ang3l(alleen jammer dat hij niet op mijn date-hints in gaat
)
ik heb liever dat je onder me ligtquote:
Leugenaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'd like to cum on your tits, twice.
So I have the right to bi here!
Das weer zo'n ouderwets standje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb liever dat je onder me ligt![]()
![]()
![]()
![]()
Nonsens!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil me alleen maar voor de brute wilde ranzige kinky hardcore sex!
Ok je hebt gelijk. Ik wil je roze brommerquote:
Die krijg je nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. Ik wil je roze brommer
ik heb toch niet gezegd hoe je onder me ligtquote:
ben ik de enige die zo fucked up is... ik dacht aan een vibratorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. Ik wil je roze brommer
Ik wil NIET op d'r vibratorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben ik de enige die zo fucked up is... ik dacht aan een vibrator
quote:
ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Das waar!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd hoe je onder me ligt
Uhmquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een nieuw synoniem voor in de OPquote:
Nou Tal, ze kenne me hier duidelijk niet als ze denken dat ik iets vaginaals bedoelde!quote:
Achquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Tal, ze kenne me hier duidelijk niet als ze denken dat ik iets vaginaals bedoelde!![]()
in belgie noemen ze het dus echt zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een nieuw synoniem voor in de OP
Ja, maar daar zeggen ze ook ipv. anale seks: in mijn poep..quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie noemen ze het dus echt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |