LOL Ik dacht al ik heb hier helemaal niet gepost waarom staat dit bij mijn actieve topics....quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef VorteXxX het volgende:
Hier spreekt de grote LDG
even tvp-en zodat slaapkop vortex dit straks weer terug kan vinden
Dat is nog best jong vergeleken de meeste hierquote:
Ja, dat viel me ook op. als ik het niet wist zou ik denken dat iedereen onder de 25 is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog best jong vergeleken de meeste hier
De meeste zijn geestelijk nog lang niet die leeftijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. als ik het niet wist zou ik denken dat iedereen onder de 25 is.
precies!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste zijn geestelijk nog lang niet die leeftijd
Preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat maakt het uit! Als we maar gelukkig zijn toch?
Nee, ik kan dan niet en ik heb niet zoveel geld. Moet nog sparen voor de opleiding enzo. Voor mij is het best ver weg namelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Preciesga jij ook mee naar blijdorp dan?
ah okquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik kan dan niet en ik heb niet zoveel geld. Moet nog sparen voor de opleiding enzo. Voor mij is het best ver weg namelijk.
Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik heb er echt heel veel zin inquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah okdan lukt het ff niet nee. gewoon tot de volgende keer afwachten, tot het een beetje meer bij je in de buurt is dan
wat voor opleiding ga je doen?
klinkt wel leuk. wel breed. heb je al enig idee wat je ermee wilt gaan doen? of wat je ermee kunt doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik heb er echt heel veel zin in
Ik heb de mijne ook gevonden....quote:
Wel jammer dat er mensen tussen staan die ik ten eerste niet ken en ten tweede sommige die ik niet mag....quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cyntiaa
littledrummergirl
Knuffelzacht
Outpost76
goldfinger1963
stbabylon
heiden6
tijnbrein
RvLaak
Murmeli
DeLuna
see-through
Braamyo
Thrust
TJDoornbos
Beach
VorteXxX
Seven.
Harajuku.
Memento-Mori
Greys
Plums
capricia
kiekjesdief
Tally
Haaibaaike
Joooo-pi
JufMariska
banaantjeEE
chocoladedrop
Ole
tonja
thewishmaster
heartwork
Pien85
Anonymousz
Imperfect-Angel
error_404
verleiding
Avey
Gia
Rallydame
Kai-Itza
XcUZ_Me
Symphonic
mrSPLIFFY
sanger
Arjennn
nieslief
Netsplitter
Je kiest na een half jaar of je Sportgezondheid wil doen of Sportmanagement. En ik ga waarschijnlijk Sportgezondheid doen, daarmee kun je bijvoorbeeld beweeg- en lijfstijladviseur worden. Bij een bedrijf waar het ziekteverzuim hoog is, kun je die mensen adviseren om te gaan sporten en een programma op maat maken. Maar ik kan bijvoorbeeld ook bij de KNVB of KNZB gaan werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt wel leuk. wel breed. heb je al enig idee wat je ermee wilt gaan doen? of wat je ermee kunt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |