2.5uur onbeperkt bier en hapjes, met collega's, dus ja we gaan inderdaad kijken hoeveel voornamelijk bier we in dat tijdsbestek op kunnenquote:
dat ben je toch alquote:
2.5uur onbeperkt bier en hapjes klonkt leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2.5uur onbeperkt bier en hapjes, met collega's, dus ja we gaan inderdaad kijken hoeveel voornamelijk bier we in dat tijdsbestek op kunnen![]()
het is van mijn team van t werk (onze afdeling heeft allerlei teams) en die waar ik in zit bestaat voornamelijk uit studenten dus die zijn erg leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2.5uur onbeperkt bier en hapjes klonkt leukMaar dan liever met vrienden ipv collega's. Of zijn het wel leuke?
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nog veeeeeeeeeeeel langer dan ik 31quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan nu al zo?! LIVE!!!!
Ook nog maar 3.5 maandquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nog veeeeeeeeeeeel langer dan ik 31
Nou, das toch veeeeeeeeeel langer dan as. zaterdag.quote:
ik de oudstequote:
Een knuffel staat niet gelijk aan orale sex babs!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, das toch veeeeeeeeeel langer dan as. zaterdag.
Ik moet getroost worden, wanneer kom je me een knuffel brengen?
Nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een knuffel staat niet gelijk aan orale sex babs!
[test] Neuken? [/test]quote:
Je bent terug uit Amerika joh, hoor je nu geen 'vaste relatie' te hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |