Welkom!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke![]()
In dat geval zegt een hetero jongen/man (kies zelf maar) hoi
hoi machinequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke![]()
In dat geval zegt een hetero jongen/man (kies zelf maar) hoi
haha bovenste 4quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Knuffelzacht
Cyntiaa
littledrummergirl
stbabylon
Notorious_Roy
Cyberia18
tijnbrein
Seven.
Myraela
goldfinger1963
StewardessJe
Deacon_Tigra
Murmeli
donthate
Pien85
SuperFruitig
Szura
Bastard
RvLaak
TJDoornbos
Asskicker14
Elmostyle
Chocobo
Misan
heiden6
Pluis_Konijn
delano.888
Harajuku.
Penisbaard
Moe_Szyslak
heavenstar
Isdatzo
SocialDisorder
sp3c
SToRM81
Ezechielk
Poit
Gamer_V
DrDentz
vosss
XcUZ_Me
Twizu
Ezio
Wessiej
Pheno
laforest
aight1
marcodej
Michielos
Esmerallda17
ONZ en PUBquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Trevland
DevilsWhore
Stoeprand
Zeroku
naatje_1
mstr
the_legend_killer
Huppelmuts
suikertaartje
Desunoto
Surveillance-Fiets
Ezechielk
Jotcha
timmmmm
Mexicaantje.
Pingwingei
Myraela
justmattie
Bravebart
8108139dpths
chufi
The_Chosen_1
AskMe
Heroinjunk
Hyman
Marijkezwolle
Sjoegerd
Renesite
Panda72
RenRen-
-SG-
PiRANiA
MarkM
PeZu
Gotrick
eNGine10
tliciouz
Giertje
nijnja
c0nd0r
aight1
Rauw.
3keernix
tong80
Ratelslangetje
LovelyLady
laforest
TwyLight
PownijN
ajf
nou hoe vaak gaat het hier nou echt ontopic?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar redelijk ontopic wordt, en niet een SC met hetero's
Zijn er al zoveel dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar redelijk ontopic wordt, en niet een SC met hetero's
Het valt reuze mee, en dat is ook helemaal niet erg. Maar er is hier ook eens een invasie uit een ander topic geweest omdat één user daar niet meer wilde komen, en toen werd Bi SC gewoon gekaapt. Dat was minder cool.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou hoe vaak gaat het hier nou echt ontopic?
Ik denk op het moment half om half. Sowieso bij de mannen is het slecht gesteld, maar 3 bi's of zo.quote:
Da's best weinig eigenlijk. Hoeveel mannen komen hier regelmatig ongeveer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk op het moment half om half. Sowieso bij de mannen is het slecht gesteld, maar 3 bi's of zo.
ik dacht dat ik de enigste wasquote:
Zo'n 7.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's best weinig eigenlijk. Hoeveel mannen komen hier regelmatig ongeveer?
Ik probeer er 8 van te maken maar ik vergeet jullie heel vaakquote:
dat klinkt ook niet verkeerdquote:
Waarom gedraag je je dan nu al zo?! LIVE!!!!quote:
2.5uur onbeperkt bier en hapjes, met collega's, dus ja we gaan inderdaad kijken hoeveel voornamelijk bier we in dat tijdsbestek op kunnenquote:
dat ben je toch alquote:
2.5uur onbeperkt bier en hapjes klonkt leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2.5uur onbeperkt bier en hapjes, met collega's, dus ja we gaan inderdaad kijken hoeveel voornamelijk bier we in dat tijdsbestek op kunnen![]()
het is van mijn team van t werk (onze afdeling heeft allerlei teams) en die waar ik in zit bestaat voornamelijk uit studenten dus die zijn erg leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2.5uur onbeperkt bier en hapjes klonkt leukMaar dan liever met vrienden ipv collega's. Of zijn het wel leuke?
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nog veeeeeeeeeeeel langer dan ik 31quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan nu al zo?! LIVE!!!!
Ook nog maar 3.5 maandquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nog veeeeeeeeeeeel langer dan ik 31
Nou, das toch veeeeeeeeeel langer dan as. zaterdag.quote:
ik de oudstequote:
Een knuffel staat niet gelijk aan orale sex babs!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, das toch veeeeeeeeeel langer dan as. zaterdag.
Ik moet getroost worden, wanneer kom je me een knuffel brengen?
Nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een knuffel staat niet gelijk aan orale sex babs!
[test] Neuken? [/test]quote:
Je bent terug uit Amerika joh, hoor je nu geen 'vaste relatie' te hebben?quote:
LOL Ik dacht al ik heb hier helemaal niet gepost waarom staat dit bij mijn actieve topics....quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef VorteXxX het volgende:
Hier spreekt de grote LDG
even tvp-en zodat slaapkop vortex dit straks weer terug kan vinden
Dat is nog best jong vergeleken de meeste hierquote:
Ja, dat viel me ook op. als ik het niet wist zou ik denken dat iedereen onder de 25 is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog best jong vergeleken de meeste hier
De meeste zijn geestelijk nog lang niet die leeftijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. als ik het niet wist zou ik denken dat iedereen onder de 25 is.
precies!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste zijn geestelijk nog lang niet die leeftijd
Preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat maakt het uit! Als we maar gelukkig zijn toch?
Nee, ik kan dan niet en ik heb niet zoveel geld. Moet nog sparen voor de opleiding enzo. Voor mij is het best ver weg namelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Preciesga jij ook mee naar blijdorp dan?
ah okquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik kan dan niet en ik heb niet zoveel geld. Moet nog sparen voor de opleiding enzo. Voor mij is het best ver weg namelijk.
Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik heb er echt heel veel zin inquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah okdan lukt het ff niet nee. gewoon tot de volgende keer afwachten, tot het een beetje meer bij je in de buurt is dan
wat voor opleiding ga je doen?
klinkt wel leuk. wel breed. heb je al enig idee wat je ermee wilt gaan doen? of wat je ermee kunt doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik heb er echt heel veel zin in
Ik heb de mijne ook gevonden....quote:
Wel jammer dat er mensen tussen staan die ik ten eerste niet ken en ten tweede sommige die ik niet mag....quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cyntiaa
littledrummergirl
Knuffelzacht
Outpost76
goldfinger1963
stbabylon
heiden6
tijnbrein
RvLaak
Murmeli
DeLuna
see-through
Braamyo
Thrust
TJDoornbos
Beach
VorteXxX
Seven.
Harajuku.
Memento-Mori
Greys
Plums
capricia
kiekjesdief
Tally
Haaibaaike
Joooo-pi
JufMariska
banaantjeEE
chocoladedrop
Ole
tonja
thewishmaster
heartwork
Pien85
Anonymousz
Imperfect-Angel
error_404
verleiding
Avey
Gia
Rallydame
Kai-Itza
XcUZ_Me
Symphonic
mrSPLIFFY
sanger
Arjennn
nieslief
Netsplitter
Je kiest na een half jaar of je Sportgezondheid wil doen of Sportmanagement. En ik ga waarschijnlijk Sportgezondheid doen, daarmee kun je bijvoorbeeld beweeg- en lijfstijladviseur worden. Bij een bedrijf waar het ziekteverzuim hoog is, kun je die mensen adviseren om te gaan sporten en een programma op maat maken. Maar ik kan bijvoorbeeld ook bij de KNVB of KNZB gaan werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt wel leuk. wel breed. heb je al enig idee wat je ermee wilt gaan doen? of wat je ermee kunt doen?
wiequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef heiden6 het volgende:
Bij mij bijna alleen maar mensen uit dit topic, het Rotterdamtopic en het Feyenoordtopic.![]()
En iemand erin die ik het liefst levend van zijn huid zou ontdoen.
Wat apart dat ik er bij jou insta terwijl ik hier nog niet zo lang kom.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook gevonden....![]()
[..]
Wel jammer dat er mensen tussen staan die ik ten eerste niet ken en ten tweede sommige die ik niet mag....
Ja, ach.. is gewoon een vage lijst....quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat apart dat ik er bij jou insta terwijl ik hier nog niet zo lang kom.
hoe moet je die lijst vinden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat apart dat ik er bij jou insta terwijl ik hier nog niet zo lang kom.
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
littledrummergirl
Ritmo
Cyntiaa
Knuffelzacht
TJDoornbos
stbabylon
Isegrim
Murmeli
tijnbrein
goldfinger1963
Outpost76
LeeHarveyOswald
RvLaak
Happel
tong80
Memento-Mori
DrDentz
Anonymousz
nktc
Winner_Taco
Sinnie
Seven.
Merkie
VorteXxX
Klopkoek
Thrust
DiegoArmandoMaradona
TC03
Braamyo
Dirk-Kuijt
Tally
Alicey
capricia
Ruud
Keep_Walking
tho_Omas
Fortune_Cookie
Pien85
Dennis101
Paul
Babovic
DatMeenJeNiet
Citizen.Erased
Gert
rubbereend
mediaconsument
Halcon
Pietverdriet
Netsplitter
H.M.Murdock
Ik hoop zo dat dit wel echt is wat ik wil gaan doen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe moet je die lijst vinden?
deluna: klinkt leuk! maar als je die keuze moet maken dan snap ik wel iets meer van de logica in de studie ja
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tijnbrein
vencodark
stbabylon
Nouk84
Bengeltje
Cue_
Cuegirllie
Good.vs.Evil
djayzz
Belsezar
El_Matador
Tally
Knuffelzacht
krengetje
RealZeus
rival
mrbox
Ripley
Ang3l
automatic_
erikje14
HeatWave
KudFokker
Jannuk
kwaakvaak
Thrust
AirwiN
Kluts
ArTiC
Pien85
mr_anonimous
Thrustmaster_Special
littledrummergirl
Sp00k13
STING
JaniesBrownie
Q.
Litpho
S95Sedan
RvLaak
goldfinger1963
Lotusss
De_Kardinaal
Samzz
Snuitebolletje
FireFox1
Godtje
Barbusse
Ofresca
Carooltje79
Nee.quote:
heb je eerst wat anders gedaan dan? en dat was niks?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dit wel echt is wat ik wil gaan doen!
Jij bent toch ook nog hartstikke jong?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je eerst wat anders gedaan dan? en dat was niks?
komt wel goed hoor, je kan heel je leven nog andere dingen gaan bijleren. ben ik nu ook aan het doen.
Ik deed eerst de opleiding tot leraar Nederlands, maar dat was totaal niet wat ik zocht en de school was al helemaal waardeloos.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je eerst wat anders gedaan dan? en dat was niks?
komt wel goed hoor, je kan heel je leven nog andere dingen gaan bijleren. ben ik nu ook aan het doen.
Ik ben ook voor.. Ben niet nieuwsgierig, maar wil gewoon graag alles wetenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog hartstikke jong?
ah ok dat is wel heel wat anders jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik deed eerst de opleiding tot leraar Nederlands, maar dat was totaal niet wat ik zocht en de school was al helemaal waardeloos.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
staat bij mij ook iemand tussen die ik niet meer zo aardig vind.
quote:
Ah, dan ben ik dus niet de jongste hier?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
![]()
net 17 geworden![]()
![]()
[..]
ah ok dat is wel heel wat anders ja
dit is wel een opleiding die volgens mij veel mogelijkheden geeft, dan vind je er altijd wel iets mee dat op zn minst goed uit te houden is. mocht het dan niet je droomvak zijn, dan kan je altijd nog bijscholen oid
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus niet de jongste hier?
quote:
Serieus? Kom je wel eens in ONZ? Daar kom je dat plaatje echt zooo vaak tegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vorige keer dat ik dat plaatje postte kreeg ik een weekban.)
Volgens mij had ik het in R&P gepost. Zeikwijven daar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Serieus? Kom je wel eens in ONZ? Daar kom je dat plaatje echt zooo vaak tegen
Inderdaad....quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het in R&P gepost. Zeikwijven daar.
Bedoelde het anders.. Daar denk jij dan weer aan hequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vorige keer dat ik dat plaatje postte kreeg ik een weekban.)
Niet zo erg als OUD.quote:
Brrrr, dat is de allergrootste kliek van FOK!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet zo erg als OUD.
Daar happen ze echt zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |