quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
11 uur? En dat op een zondag? Are you crazy?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh shit een tijddie hebben we nog niet! Eehm uurtje of 11 op rotterdam cs doen ofzo?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
gf en zn mevrouw gaan toch wel mee?
dat is idd niet te hopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
11 uur? En dat op een zondag? Are you crazy?
en ik voel me oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:57 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me jong hier.
Jij had mijn papa kunnen zijn.quote:
je bent zo oud als dat je je voeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij had mijn papa kunnen zijn.![]()
Maar dat maakt het niet minder gezellig
Als ik zou komen dan is Heerenveen nog iets pittiger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef Cyntiaa het volgende:
11:00 is best pittig wanneer je uit Zwolle moet komen
In de middag en daarna gezamenlijk ergens wat eten en drinken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:roepen jullie een tijd dan, ik doe ook maar wat
uurtje of twee doen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef capricia het volgende:
[..]
In de middag en daarna gezamenlijk ergens wat eten en drinken?
Waarom niet op zaterdag, eigenlijk?
2 uur klinkt een stuk beterquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
roepen jullie een tijd dan, ik doe ook maar wat
ik kan ook op de maandag of dinsdagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uurtje of twee doen dan?
Oh en tis zondag omdat gf alleen op zondag kan
maar vinden jullie dat niet te kort voor blijdorp, dan zijn we er rond 3en ofzo, en om 5 gaat ie dicht geloof ik ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 uur klinkt een stuk beter![]()
dan kan ik tot 12 uur blijven slapen![]()
heb ik toch nog 5 uur geslapen
ja mij maakt het niet uit, ik ben er zo en heb n abbo,quote:
Ik denk met de auto, maar dat is nog niet zeker.. Mannetje wil de auto volgens mij ook die dag..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
14:00 uur is wat mij betreft primaWeet ook niet of NKTC per trein wil of met de auto.
Heb er wel zin in!
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!quote:
Hmmm... Ga er over nadenken;)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!![]()
Het maakt mij niet uit, heb een kortingskaart voor de trein.... Retour is ¤21,80. Reis is 1,5 uur.
Prima te doen!
Met de trein wil ik ook wel mee. Baas betaaldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!![]()
Het maakt mij niet uit, heb een kortingskaart voor de trein.... Retour is ¤21,80. Reis is 1,5 uur.
Prima te doen!
Rrrrr...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:09 schreef heiden6 het volgende:
Om jou natuurlijk, little rascal.
En dan toekijken zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de trein wil ik ook wel mee. Baas betaald
Oh, behave...quote:
Puur tuig.quote:
Kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef capricia het volgende:
Met de trein is wel makkelijker, kan ik tenminste nog wat drinken als het echt gezellig wordt...
Utrecht. Et toi?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
godverzon kutjosti stond net met t mandje van de frituurpan te zwaaien... Resultaat: mooi ingebrand roostertje in mn arm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brandmerkquote:Een brandmerk is een middel om een zaak te identificeren door middel van een niet zonder kenbare sporen verwijderbaar merkteken.
Het oorspronkelijke gebruik van brandmerken is bij vee. Met behulp van een brandijzer wordt een teken op de huid van het vee gebrand. Het brandmerk geeft de eigenaar aan. Voor schepen geeft het aan dat het schip geregistreerd is (geweest) in het Scheepsregister bij het Kadaster.
Brandmerken van mensen komt ook voor, als vorm van als vorm van marteling, lijfstraf of body modification. In geval van slavernij kan het ook gebruikt worden als teken van de eigenaar.
Lekker 2 dagen vrij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef nktc het volgende:
Wat een klote werk avond.. om 6uur liepen alle computers vast dus we konden daar niets meer mee doen. Alleen wel jammer dat de telefoontjes bleven komen.. Gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij.... Rust:)
ik heb altijd een lang weekendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen vrij.
Als het goed is hebben de meesten wel een lang weekend, toch?
Kijk dat zijn de betere arbeidsvoorwaarden...quote:
alleen begint me weekend pas op de zondagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere arbeidsvoorwaarden...
Ik niet. moet het hele weekend werken helaas. Werk in de zorg, dus dan moet je wel he..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen vrij.
Als het goed is hebben de meesten wel een lang weekend, toch?
Valt meestal wel mee. beetje flauw zeuren tegen collega's, dan kom ik me dagje wel door. En zoveel werk ik niet, ben alleen aanwezig...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
werken zuigt sowieso wel meestal
ik heb net vergaderd over de feestparade die door onze straat komt ivm de tour de francesoort van groot Caribisch carnaval moet het worden , kan er zelfs waarschijnlijk nog in gaan drummen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb op mn werk echt van die vlagen met een berg werk, en dan weer uren niksdas ook echt niet te doen. Zoals bijvoorbeeld rond etenstijd, dan moet er op drie verdiepingen tegelijk gekookt worden voor die lui. Dan ben je met zn tweeen en moet een van de twee dus continue trappen op rennen om twee maaltijden tegelijk te maken. Tegelijkertijd lopen er dan ook nog bewoners tegen je aan te zeuren met vragen, gaat je telefoon, komen er mensen langs... aan de andere kant heb je smiddags vaak echt uren gewoon niks te doen
tis echt chaos af en toequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef nktc het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik dat werk niet meer doe. Veel te druk..
Ja, dat is ook het enige wat ik mis. Maar het altijd vragen van aandacht en het lichamelijke werk, nee... nu lekker zitten werken en vaak uitgescholden worden, leuk hoor haha. vandaag heeft een collega zelfs een bos bloemen ontvangen omdat iemand haar had uit gescholden!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis echt chaos af en toemaar ik ben ook echt wel heel erg gek op mn sukkeltjes
![]()
en als ze dan aankomen met "jij bent de allertofste van alle leidings"dan ben ik weer blij
Nadeel is, bij verstandelijk beperkten is het anders. Je weet dat ze je uit kunnen schelden, je kunnen slaan, etc. omdat ze niet beter weten. Maar de mensen die wij aan de telefoon krijgen zijn bij het volle verstand. Dit was waarschijnlijk ook nog een medewerkster ook! Daar verwacht je het niet van.. En zij moeten gewoon beter weten... Maar ja, je hebt soms van die mensenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
dat is grappig ja. Wij hebben ook zon jongen met n flink agressieprobleempje, die schrijft altijd heel klunzige excuusbrieven als ie is uitgevallen tegen je. Das ook zo aandoenlijk
bij "normale"mensen is het idd gewoon ronduit onbeschoft vaak, helemaal als het onterecht isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef nktc het volgende:
[..]
Nadeel is, bij verstandelijk beperkten is het anders. Je weet dat ze je uit kunnen schelden, je kunnen slaan, etc. omdat ze niet beter weten. Maar de mensen die wij aan de telefoon krijgen zijn bij het volle verstand. Dit was waarschijnlijk ook nog een medewerkster ook! Daar verwacht je het niet van.. En zij moeten gewoon beter weten... Maar ja, je hebt soms van die mensen
klopt.. is het ook..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij "normale"mensen is het idd gewoon ronduit onbeschoft vaak, helemaal als het onterecht is
er is niks mee verderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef Kai-Itza het volgende:
Maar wat is dat met die meet? ik wil weten
als ik blijdorp weer uit magquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is niks mee verderwe gaan gewoon de 13e met zn allen naar blijdorp, daarna ff ergens wat eten/drinken en n kroegje opzoeken
miss denken ze wel dat je een brulaap bent jaquote:
ik zal voor al zekerheid een bandje om doen zodat jullie de goede aap meenemenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss denken ze wel dat je een brulaap bent ja
n riempjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal voor al zekerheid een bandje om doen zodat jullie de goede aap meenemen
quote:
dan moet je maar komenquote:
13 Juni? Zou ik echt moeten kijken of ik kanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is niks mee verderwe gaan gewoon de 13e met zn allen naar blijdorp, daarna ff ergens wat eten/drinken en n kroegje opzoeken
Welke 13de dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13 juni? Volgensmij kan ik dan niet eens.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
13 Juni? Zou ik echt moeten kijken of ik kan
dat is jammerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13 juni? Volgensmij kan ik dan niet eens.
slaap zequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Dan moeten we even in de agenda kijken
Maar nu ben ik er weg vanSlaap lekker
Tijd gaat snel....quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Ja, goedemorgen. Tis alweer woensdag he?
Zeker, en dat is maar goed ook. Had helemaal geen zin om na 4 weken vakantie weer naar het werk te gaan.quote:
Ja, da's wel wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker, en dat is maar goed ook. Had helemaal geen zin om na 4 weken vakantie weer naar het werk te gaan.
Luna bi? Dat had ik niet verwachtquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Luna bi? Dat had ik niet verwachtOf hoef je geen bi te zijn om hier te posten?
maantjequote:
hetero's zijn ook welkomquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Luna bi? Dat had ik niet verwachtOf hoef je geen bi te zijn om hier te posten?
Oh okequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]_!
Nee, dat hoeft niet hoorLees de OP maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |