vertel vertelquote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Kai-Itza het volgende:
Zeker... ik ben een stapje verder gegaan met het mannelijke geslacht dit weekend
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:11 schreef Murmeli het volgende:
hey kai en gf
hebben jullie een goed weekend gehad?
was het zo'n bende geworden dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een druk weekend![]()
vandaag 4 uur bezig geweest met opruimen en poetsen
Jouw klanten zijn niet erg netjes of wel?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een druk weekend![]()
quote:
Nou mijn ervaring met jongens was tot voor kort niet verder gekomen dan zoenen, voelen en strelen.quote:
op zich valt het nog meequote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jouw klanten zijn niet erg netjes of wel?
Aha, okequote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op zich valt het nog mee![]()
een collega van mij heeft meer werk![]()
daar maken ze er echt een bende van
dat kloptquote:Op maandag 17 mei 2010 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aha, okeWel mooi dat het druk is toch?
Vier uur? Dat vind ik wel veel...alles nu dan toch zeker spik en span?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een druk weekend![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Vier uur? Dat vind ik wel veel...alles nu dan toch zeker spik en span?
Da's wel relaxt.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alles ook meteen klaar gemaakt zodat ik woensdag eigenlijk alleen maar het licht moet aan doen
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's wel relaxt.oet licht aan* TADAAAA
good for youquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring met jongens was tot voor kort niet verder gekomen dan zoenen, voelen en strelen.
Afgelopen weekend iemand tegengekomen op een feest en van het een gebeurde het ander en hebben uiteindelijk orale seks gehadHet was echt genieten eigenlijk, eerst wel wat vreemd maar wel iets wat ik wil herhalen
Fijn dat je het leuk gehad hebt!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring met jongens was tot voor kort niet verder gekomen dan zoenen, voelen en strelen.
Afgelopen weekend iemand tegengekomen op een feest en van het een gebeurde het ander en hebben uiteindelijk orale seks gehadHet was echt genieten eigenlijk, eerst wel wat vreemd maar wel iets wat ik wil herhalen
Mjah ik kende em al wel van gezicht en naam en hij mij ook, dus het gesprek was er snelquote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk gehad hebt!
Het gekke is dat mannen kennelijk wel directer daarin zijn dan vrouwen. Ik denk niet dat veel vrouwen meteen orale seks hebben..haha! Maar ik kan me vergissen..
Heb je ook vlinders?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:01 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Mjah ik kende em al wel van gezicht en naam en hij mij ook, dus het gesprek was er snel
Nog geen idee, mijn leven is nogal ontspoort op het momentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je ook vlinders?
En ga je hem vaker zien?
Gewoon een keer proberenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef Beach het volgende:
Pff, ik word steeds nieuwsgieriger om met een jongen te zoenen.
Idd. Beach-je! Gewoon doen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef Beach het volgende:
Zo heb ik dat andersom. Maar ik heb een vriend, dus dat wordt hem niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef Beach het volgende:
Hier idem. Ik heb ook een leuke vriend. En ik ga dat echt niet zomaar op het spel zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo heb ik dat andersom. Maar ik heb een vriend, dus dat wordt hem niet.![]()
Ik ben wel heel blij met hem
Zoenen is super! Maar wil je nooit verder? Is zoenen genoeg voor je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn ex wilde er niets van weten... Tijdens mijn single maandjes heb ik een heel leuk meisje leren kennenMijn huidige vriend laat me er best vrij in qua zoenen met een meisje. En daar bof ik ontzettend mee
![]()
Ja, gewoon. Mijn vriend weet het wel, en hij zei een keer voor de grap dat het voor hem dubbel zo erg is omdat hij nu geen enkele jongen of meisje kan vertrouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier idem. Ik heb ook een leuke vriend. En ik ga dat echt niet zomaar op het spel zetten.
Maar ja...ik heb ook gevoelens voor vrouwen.
Hoe doen jullie dat?
Ik lees het al: Jij brengt het slechte in hem boven..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Mijn vriend weet het wel, en hij zei een keer voor de grap dat het voor hem dubbel zo erg is omdat hij nu geen enkele jongen of meisje kan vertrouwen![]()
Ik weet het nog niet, nu willen we allebei nog geen trio, maar misschien is dat over 5 jaar wel heel anders. Zeker omdat we nog jong zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees het al: Jij brengt het slechte in hem boven..![]()
Ik moet wel zeggen, ik hoef dan weer geen trio's. Dat is niet mijn kopje thee.
Vrouwen blijven mooi, spannend en opwindend.
Tijdens mijn single zijn heb ik niet echt de kans gekregen om verder te gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoenen is super! Maar wil je nooit verder? Is zoenen genoeg voor je?
Mijn vriend vind het best zolang ik niet een gepassioneerde verliefde relatie begin met de dame in kwestie. Heb daar wel vaak en serieus over moeten praten. Maar hij weet het al vanaf het begin. Zo'n 8 jaar geleden.
Maantjequote:
Moet je me even inlichten...mag ook per PM.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaan Kai-Itza & Capricia ook mee naar de Blijdorp meet?
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Moet je me even inlichten...mag ook per PM.
quote:
Welke tijd is de meet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
dat ijsberenverblijf is mooialleen lopen ze wel gewoon op gras enzo, blijft n maf gezicht
oh shit een tijdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke tijd is de meet?
En ben ik met mijn 37 niet de oudste...
Volgens mijn laatste berekeningen wel. Volgens mij is GF ouder, maar die komt niet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke tijd is de meet?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste berekeningen wel. Volgens mij is GF ouder, maar die komt niet volgens mij.
Daarna kom ik, met 32 denk ik (dan he, nu ben ik nog een jonge adonis van 31)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke tijd is de meet?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste berekeningen wel. Volgens mij is GF ouder, maar die komt niet volgens mij.
Daarna kom ik, met 32 denk ik (dan he, nu ben ik nog een jonge adonis van 31)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |