quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
11 uur? En dat op een zondag? Are you crazy?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh shit een tijddie hebben we nog niet! Eehm uurtje of 11 op rotterdam cs doen ofzo?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
gf en zn mevrouw gaan toch wel mee?
dat is idd niet te hopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
11 uur? En dat op een zondag? Are you crazy?
en ik voel me oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:57 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me jong hier.
Jij had mijn papa kunnen zijn.quote:
je bent zo oud als dat je je voeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij had mijn papa kunnen zijn.![]()
Maar dat maakt het niet minder gezellig
Als ik zou komen dan is Heerenveen nog iets pittiger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef Cyntiaa het volgende:
11:00 is best pittig wanneer je uit Zwolle moet komen
In de middag en daarna gezamenlijk ergens wat eten en drinken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:roepen jullie een tijd dan, ik doe ook maar wat
uurtje of twee doen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef capricia het volgende:
[..]
In de middag en daarna gezamenlijk ergens wat eten en drinken?
Waarom niet op zaterdag, eigenlijk?
2 uur klinkt een stuk beterquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
roepen jullie een tijd dan, ik doe ook maar wat
ik kan ook op de maandag of dinsdagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uurtje of twee doen dan?
Oh en tis zondag omdat gf alleen op zondag kan
maar vinden jullie dat niet te kort voor blijdorp, dan zijn we er rond 3en ofzo, en om 5 gaat ie dicht geloof ik ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 uur klinkt een stuk beter![]()
dan kan ik tot 12 uur blijven slapen![]()
heb ik toch nog 5 uur geslapen
ja mij maakt het niet uit, ik ben er zo en heb n abbo,quote:
Ik denk met de auto, maar dat is nog niet zeker.. Mannetje wil de auto volgens mij ook die dag..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
14:00 uur is wat mij betreft primaWeet ook niet of NKTC per trein wil of met de auto.
Heb er wel zin in!
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!quote:
Hmmm... Ga er over nadenken;)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!![]()
Het maakt mij niet uit, heb een kortingskaart voor de trein.... Retour is ¤21,80. Reis is 1,5 uur.
Prima te doen!
Met de trein wil ik ook wel mee. Baas betaaldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ooh liefje toch! Maar wel een mailtje!![]()
Het maakt mij niet uit, heb een kortingskaart voor de trein.... Retour is ¤21,80. Reis is 1,5 uur.
Prima te doen!
Rrrrr...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:09 schreef heiden6 het volgende:
Om jou natuurlijk, little rascal.
En dan toekijken zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de trein wil ik ook wel mee. Baas betaald
Oh, behave...quote:
Puur tuig.quote:
Kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef capricia het volgende:
Met de trein is wel makkelijker, kan ik tenminste nog wat drinken als het echt gezellig wordt...
Utrecht. Et toi?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
godverzon kutjosti stond net met t mandje van de frituurpan te zwaaien... Resultaat: mooi ingebrand roostertje in mn arm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brandmerkquote:Een brandmerk is een middel om een zaak te identificeren door middel van een niet zonder kenbare sporen verwijderbaar merkteken.
Het oorspronkelijke gebruik van brandmerken is bij vee. Met behulp van een brandijzer wordt een teken op de huid van het vee gebrand. Het brandmerk geeft de eigenaar aan. Voor schepen geeft het aan dat het schip geregistreerd is (geweest) in het Scheepsregister bij het Kadaster.
Brandmerken van mensen komt ook voor, als vorm van als vorm van marteling, lijfstraf of body modification. In geval van slavernij kan het ook gebruikt worden als teken van de eigenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |