Echt creepy!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brrrr, dat is de allergrootste kliek van FOK!
even ter mijn promotie: ik heb dit topic/ deze reeks opgestart!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook gevonden....![]()
[..]
Wel jammer dat er mensen tussen staan die ik ten eerste niet ken en ten tweede sommige die ik niet mag....
Kudos!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
even ter mijn promotie: ik heb dit topic/ deze reeks opgestart!
Ook al score ik nu slecht, dit was mijn idee!
(ik wil gewoon stappen met lekkere vrouwen)
met zoveel mooie vrouwen en mannen op fok, vermoedde ik dat dit wel zou gaan lopen.quote:
Als een trein.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
met zoveel mooie vrouwen en mannen op fok, vermoedde ik dat dit wel zou gaan lopen.
Ik vind eigenlijk iedereen op mijn lijst wel aardig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:14 schreef stbabylon het volgende:
Dat lijstje kijkt puur naar welke mensen in de buurt van jouw posts, posten. Meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zitten er aardig wat bij waar ik regelmatig dikke discussies heb.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk iedereen op mijn lijst wel aardig.
Ik toch niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij zitten er aardig wat bij waar ik regelmatig dikke discussies heb.
Leuk he? Je verjaardag vierenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Inderdaad![]()
Over geld gesproken, blij dat ik na het weekend mijn camera kan halen![]()
En boodschappen kan gaan inslaan voor mijn eigen verjaardag... Die ik in 3 delen 'moet' vieren zodat iedereen kan komen![]()
Ja graag, kom maar brengenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Verslapen is inderdaad niet leuk...er op?
En waarom kwam je niet even langs danquote:
Ja, dan wordt het lastig..quote:
Als je bij de Kruidvat een zalfje haalt dan, klinkt gek.. Maar weet dat ik daar toen zelf wel baat bij heb gehad, weet alleen niet meer hoe het heette....quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben een beetje uit mijn doen vandaag... Voel me slap terwijl ik toch al goed gegeten heb vandaag
Heb ook nog eens last van eczeem! En nog geen huisarts in zwolle, daar vanmiddag eerst even voor bellen..
Wordt m niet vandaag haha..quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat wordt hem wel dan?Sinds gisteren ben ik weer in zo'n naughty bui...
Kom je mij verblijden met een bezoekje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef nktc het volgende:
[..]
![]()
Ben vandaag vrij.. Me hersenen hoeven nog niet te werken
Uhm.. Wordt m niet, manlief is thuis.. En ga zo een lekkere boswandeling maken denk ik...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kom je mij verblijden met een bezoekje?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef Cyntiaa het volgende:Grapje....
Oeh, boswandeling! Fijn... Helemaal met dit heeeerlijke weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |