Knalde goed binnen inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
deze heb ik nog niet van jeejseejer, klinkt ook goed
42/43quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef alors het volgende:
FF![]()
Trouwens hoe oud is Eric dat zijn oma nog leefde
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.quote:
tja, dat verschilt heel erg.. ik ben ook niet oud en heb al bijna geen grootouders meer over, nog één opa maar daar houd et mee op..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.
me2, die oma is de enige die nog leeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, dat verschilt heel erg.. ik ben ook niet oud en heb al bijna geen grootouders meer over, nog één opa maar daar houd et mee op..
ik doe mee! (nou ja, je snapt wat ik bedoelquote:
dat denk ik haast wel mijn overgroot oma is nu 98quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.
Beter dan voetbal tochquote:Op maandag 17 mei 2010 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het gesprek gaat hier vanavond dus van examens via muziek naar opa's en oma's? Aparte combinatie.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het WK gaat winnen Roel?
Hoorde 't idd. Hilarischquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor Noord-Korea.Met die Chinese-fans die ze gaan inhuren moet het goed komen.
Shit, gemist. Ach, hij zal het vast nog een keer draaien aan het eind van z'n programma.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:04 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Vandaag filmen in Hilversum bij UBF
Neu Slovenie gaat winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor Noord-Korea.Met die Chinese-fans die ze gaan inhuren moet het goed komen.
How come!quote:
Op de voicemailquote:
Ah lachen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Op de voicemailBen gisteren naar de Baseballs geweest in de melkweg
Ja, was echt leuk!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, was echt leuk!
Dat het erg gaaf was, gedanst en bedankt voor de kaarten. Meer nietOw en vriendin schreeuwde er nog doorheen
Gelukkig maakte giel mij niet belachelijk, maar de beller na mij
Mogge!quote:
Mijn account omzetten van UK naar NL doet die nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:21 schreef Sirolf het volgende:
Spotify is beschikbaar in NL! Nice!
https://www.spotify.com/nl/
Geen idee, maar ik zou zeggen SMS/mail/Bel giel even ;-)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik herhaal mn vraag nog eens, heeft Giel net al contact weten te krijgen met Wilders?
Ik heb namelijk ( helaas ) wel connecties, die ga ik anders zometeen ff in actie zetten
Nee eerst Geert natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou zeggen SMS/mail/Bel giel even ;-)
Owja, dat kan natuurlij ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee eerst Geert natuurlijk![]()
Maar als iemand nu gehoord had dat ie m al gesproken had of zo dan liet ik t lekker
Kheb de boodschap nadrukkelijk doorgegevenquote:
Vreselijk iddquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Van Happy Song daarentegen krijg ik meer en meer moordneigingen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef Brennel het volgende:
Goeeeedemorgen! Hoe is het hier dan?
Janneke zei dat iemand had gezegd dat jullie voor iedere post 1 euro in moesten zamelen. Wie was dat? Ik vond dat zo lief
Welkom terug Brennel !!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef Brennel het volgende:
Goeeeedemorgen! Hoe is het hier dan?
Janneke zei dat iemand had gezegd dat jullie voor iedere post 1 euro in moesten zamelen. Wie was dat? Ik vond dat zo lief
Volgens mij was het Janneke zelf! wat een boefjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef alors het volgende:
[..]Ja goed hoor
Heb je alweer uitzicht op iets een laptop oid?
Klopt, maar ik weet zo niet meer wie dat zei.
oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:08 schreef Brennel het volgende:
Nou, op een gegeven moment had ik het kabeltje van de laptop wel weer goed, maar startte hij Windows niet meer op.
Een lieve buurjongen heeft opnieuw Windows geïnstalleerd voor me, en nu doet 'ie het weer. Als de stroomkabelaansluiting zin heeft dan. Dat is lang niet altijd het geval, maar het is in ieder geval beter dan niets.
Egens eind volgende week krijg ik weer salaris en vakantiegeld, dus dan ga ik een nieuwe laptop kopen, heb er ook al één op het oog.
Laat het Coen en Sander maar niet horen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Sirolf het volgende:
Aura Dione zit op het moment te spelen met het RequestRad.
Stond Aura nou net in z'n aura?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef alors het volgende:
Gerard leert Aura de fijne kneepjes van het dj vak
Gister draaiden C&S Alejandro. Is dat een nieuwe plaat van dr ofzo? Klonk bijzonder goedquote:
Yeahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:08 schreef Brennel het volgende:
Nou, op een gegeven moment had ik het kabeltje van de laptop wel weer goed, maar startte hij Windows niet meer op.
Een lieve buurjongen heeft opnieuw Windows geïnstalleerd voor me, en nu doet 'ie het weer. Als de stroomkabelaansluiting zin heeft dan. Dat is lang niet altijd het geval, maar het is in ieder geval beter dan niets.
Egens eind volgende week krijg ik weer salaris en vakantiegeld, dus dan ga ik een nieuwe laptop kopen, heb er ook al één op het oog.
Uhuhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gister draaiden C&S Alejandro. Is dat een nieuwe plaat van dr ofzo? Klonk bijzonder goed.
Ik vond hem toen de tweede keer ook wel leuk klinken, en het deed mij ook aan Abba denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gister draaiden C&S Alejandro. Is dat een nieuwe plaat van dr ofzo? Klonk bijzonder goed.
Nog niet gehoord, maar wel gelezen dat dat haar nieuwe plaat zou zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staat toch niks van waarde opquote:
De neger-uitvoering met lekker dom kreunen en blatenquote:
Leuke plaat idd!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed bezig !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, spotify ook ff in orde gemaakt.
http://open.spotify.com/user/roeljewel
Ze kunnen daar echt niet in meegaan, want nu is het Rick Astley, maar volgende keer 50.000 euro oid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel een bak en als ze ballen hadden draaiden ze m gewoon.
Zodat iedereen in het hele land heeeeeeeeeeel hard mee kan zingen
Ik noem dat liever een grote FAIL van 3FM.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef themauster het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9599
in de categorie: das lullig
Domien leest het ook:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
Trouwens lees net een interview met Ruud de Wild gedaan door Rob Stenders in de Veronica gids, dat als Giel een paar jaar geleden had getekend bij 538(wat helaas niet gebeurd is) was Ruud de Wild terug bij 3FM gekomen om de ochtendshow te presenteren.Helaas is dat niet gebeurd
quote:'Als Giel voor 538 was gegaan, dan was de kans groot geweest dat ik nu de ochtendshow bij 3FM had gepresenteerd.' -- @ruuddewild in VerMag.
Jammer zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
Trouwens lees net een interview met Ruud de Wild gedaan door Rob Stenders in de Veronica gids, dat als Giel een paar jaar geleden had getekend bij 538(wat helaas niet gebeurd is) was Ruud de Wild terug bij 3FM gekomen om de ochtendshow te presenteren.Helaas is dat niet gebeurd
Niet alleen de stem, ik was net wakker en had niet verwacht dat ik terug gebeld zou wordenquote:
Hahahahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:16 schreef djayzz het volgende:
Oh dear god
Ik kom er net achter dat ik bij het winnen van die kaarten gisteren ook op de radio ben geweesten het klinkt echt verschrikkelijk!
Link?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:16 schreef djayzz het volgende:
Oh dear god
Ik kom er net achter dat ik bij het winnen van die kaarten gisteren ook op de radio ben geweesten het klinkt echt verschrikkelijk!
Volgens mij Eric van Tijn ook met z'n:"Ik wil gewoon graag een plaat met je opnemen."quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij willen Sander en Coen geneukt worden door Jaap.
http://giel.vara.nl/Uitzending-terugluisteren.457.0.htmlquote:
en dit zijn de directe linksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/Uitzending-terugluisteren.457.0.html
17 mei 2010 ergens bij 44:25 minuten
18 mei 2010 bij 1:19:30
Middag!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef 3FMaster het volgende:
Middag!![]()
Filmen bij UBF was heel vet! Daarna ook nog in regi ruimte geweest, waar oa gisteren VI is opgenomen. Dat decor ziet er toch heel anders uit dan met TL-licht
Ruud de Wild. Topper!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
Las het net op Webwereld. Wat een bak zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Waalwijker het volgende:
Haha wat is dat nou voor gelul met de mailadressen en die hacker?
Dus zometeen Rick op 1 in de MT5quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het net op Webwereld. Wat een bak zeg.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel komen door het optreden van die gasten (wat goed schijnt te zijn geweest).
De sport is nog wel te doen.quote:
Komt meer dat die plaat 20x per dag wordt gedraaidquote:
Een concert voor doven zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel komen door het optreden van die gasten (wat goed schijnt te zijn geweest).
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 mag zichzelf vanaf vandaag HBO-pedagoog noemen en vindt dat nog heel raar...
Een zomerhit is toch altijd vreselijk fout?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef themauster het volgende:
AlejandroZal zo maar eens de zomerhit van 2010 kunnen worden
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 mag zichzelf vanaf vandaag HBO-pedagoog noemen en vindt dat nog heel raar...
Nu al jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
Deze plaat is nu wel bagger, kapotgedraaid
Zag het idd, al vraag ik me nu wel af welk systeem 'ie heeft kunnen hacken om die e-mailadressen te pakken te krijgen. Zou het de website zijn, of misschien het nieuwsbrief-systeem?quote:
Wagenziek?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Civilian het volgende:
Pokke OVBen gewoon kotsmisselijk van die schuddende bus
Nee dat niet eens. Maar een half uur in de bus zitten die alle kanten opschudt, elk stoepje meepikt en telkens net wat te laat remt.. Mjah dan word ik wel een beetje beroerdquote:
Gefeliciteerd JAnneke !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Sommige chauffeurs zijn ook echt erg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Civilian het volgende:
Pokke OVBen gewoon kotsmisselijk van die schuddende bus
De blije buschauffeurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige chauffeurs zijn ook echt erg!
Ik ben niet gauw wagenziek, maar sommige chauffeurs weten het voor mekaar te krijgen met lomp rijden...
Uitzondering is de "blije buschauffeur" in lijn 127 Breda-Tilburg. Je kan niet anders dan blij naart hem teruglachen
Ja, da's echt geniaal. Die wenst iedereen heel blij goeiemorgen/middag/avond en zwaait ook iedereen uit die uitstapt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
De blije buschauffeurDat klinkt in ieder geval hoopvoller dan de oude chagrijnige knorren die ik hier in de bus tegenkom
Duurde even maar ja ! SYSTEM OF A DOWN!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa SOAD !!!!!
*schroeft volume stiekem 5 tandjes hoger..*quote:
When angels deserve to DIEEEEEEE!!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoop dat mn ouders nu aanbellen![]()
* Jannekje7 gaat uitloggen en taart vreten!!
Milow.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
geniaal juist.
Milow dat is pas overschat
Ik hoor 'm alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Waarom wordt vergeten dat Snoop Dogg ook mee'zingt' ?
Dan valt het bij mij nog erg tegen, want ik heb er volgens Spotify (lokale bestanden ingelezen) slechts 2955...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
ik heb slecht 22.000 tracks op mijn HD staan
whutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
Volgens Media Player heb ik er 2508..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan valt het bij mij nog erg tegen, want ik heb er volgens Spotify (lokale bestanden ingelezen) slechts 2955...
Bij mij in iTunes alleen al 85.000quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
OK, dat haal ik dus nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij in iTunes alleen al 85.000. 616 GB
. En dan heb ik nog wat uit te zoeken folders...
Komt me zo de strot uit dat nummerquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Komt me zo de strot uit dat nummer
Omlaag je haar! Spring gewoon helemaal van die toren trut
goedeMIDDAG!!quote:
grap van de dag iddquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Heel erg blij zijn met het album van Train![]()
mooi hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef alors het volgende:
Ik ben dat Spotify aan het ontdekken, lijkt wel geinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |