Zag het idd, al vraag ik me nu wel af welk systeem 'ie heeft kunnen hacken om die e-mailadressen te pakken te krijgen. Zou het de website zijn, of misschien het nieuwsbrief-systeem?quote:
Wagenziek?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Civilian het volgende:
Pokke OVBen gewoon kotsmisselijk van die schuddende bus
Nee dat niet eens. Maar een half uur in de bus zitten die alle kanten opschudt, elk stoepje meepikt en telkens net wat te laat remt.. Mjah dan word ik wel een beetje beroerdquote:
Gefeliciteerd JAnneke !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 mag zichzelf vanaf vandaag HBO-pedagoog noemen en vindt dat nog heel raar...
Sommige chauffeurs zijn ook echt erg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Civilian het volgende:
Pokke OVBen gewoon kotsmisselijk van die schuddende bus
De blije buschauffeurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige chauffeurs zijn ook echt erg!
Ik ben niet gauw wagenziek, maar sommige chauffeurs weten het voor mekaar te krijgen met lomp rijden...
Uitzondering is de "blije buschauffeur" in lijn 127 Breda-Tilburg. Je kan niet anders dan blij naart hem teruglachen
Ja, da's echt geniaal. Die wenst iedereen heel blij goeiemorgen/middag/avond en zwaait ook iedereen uit die uitstapt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
De blije buschauffeurDat klinkt in ieder geval hoopvoller dan de oude chagrijnige knorren die ik hier in de bus tegenkom
Duurde even maar ja ! SYSTEM OF A DOWN!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa SOAD !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |