Knalde goed binnen inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
deze heb ik nog niet van jeejseejer, klinkt ook goed
42/43quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef alors het volgende:
FF![]()
Trouwens hoe oud is Eric dat zijn oma nog leefde
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.quote:
tja, dat verschilt heel erg.. ik ben ook niet oud en heb al bijna geen grootouders meer over, nog één opa maar daar houd et mee op..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.
me2, die oma is de enige die nog leeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, dat verschilt heel erg.. ik ben ook niet oud en heb al bijna geen grootouders meer over, nog één opa maar daar houd et mee op..
ik doe mee! (nou ja, je snapt wat ik bedoelquote:
dat denk ik haast wel mijn overgroot oma is nu 98quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.
Beter dan voetbal tochquote:Op maandag 17 mei 2010 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het gesprek gaat hier vanavond dus van examens via muziek naar opa's en oma's? Aparte combinatie.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het WK gaat winnen Roel?
Hoorde 't idd. Hilarischquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor Noord-Korea.Met die Chinese-fans die ze gaan inhuren moet het goed komen.
Shit, gemist. Ach, hij zal het vast nog een keer draaien aan het eind van z'n programma.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:04 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Vandaag filmen in Hilversum bij UBF
Neu Slovenie gaat winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor Noord-Korea.Met die Chinese-fans die ze gaan inhuren moet het goed komen.
How come!quote:
Op de voicemailquote:
Ah lachen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Op de voicemailBen gisteren naar de Baseballs geweest in de melkweg
Ja, was echt leuk!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, was echt leuk!
Dat het erg gaaf was, gedanst en bedankt voor de kaarten. Meer nietOw en vriendin schreeuwde er nog doorheen
Gelukkig maakte giel mij niet belachelijk, maar de beller na mij
Mogge!quote:
Mijn account omzetten van UK naar NL doet die nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:21 schreef Sirolf het volgende:
Spotify is beschikbaar in NL! Nice!
https://www.spotify.com/nl/
Geen idee, maar ik zou zeggen SMS/mail/Bel giel even ;-)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik herhaal mn vraag nog eens, heeft Giel net al contact weten te krijgen met Wilders?
Ik heb namelijk ( helaas ) wel connecties, die ga ik anders zometeen ff in actie zetten
Nee eerst Geert natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou zeggen SMS/mail/Bel giel even ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |