42/43quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef alors het volgende:
FF![]()
Trouwens hoe oud is Eric dat zijn oma nog leefde
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.quote:
tja, dat verschilt heel erg.. ik ben ook niet oud en heb al bijna geen grootouders meer over, nog één opa maar daar houd et mee op..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.
me2, die oma is de enige die nog leeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, dat verschilt heel erg.. ik ben ook niet oud en heb al bijna geen grootouders meer over, nog één opa maar daar houd et mee op..
ik doe mee! (nou ja, je snapt wat ik bedoelquote:
dat denk ik haast wel mijn overgroot oma is nu 98quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
41 had ik net uitgevonden. nouja dan zou het idd wel kunnen. Mijn ene oma heb ik niet gekend en de andere is 95 ofzo en ik ben nog maar heel jong, maarja dan hebben zijn opa en oma en vader en moeder waarschijnlijk wat jonger kinderen gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |