Shit, gemist. Ach, hij zal het vast nog een keer draaien aan het eind van z'n programma.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:04 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Vandaag filmen in Hilversum bij UBF
Neu Slovenie gaat winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor Noord-Korea.Met die Chinese-fans die ze gaan inhuren moet het goed komen.
How come!quote:
Op de voicemailquote:
Ah lachen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Op de voicemailBen gisteren naar de Baseballs geweest in de melkweg
Ja, was echt leuk!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, was echt leuk!
Dat het erg gaaf was, gedanst en bedankt voor de kaarten. Meer nietOw en vriendin schreeuwde er nog doorheen
Gelukkig maakte giel mij niet belachelijk, maar de beller na mij
Mogge!quote:
Mijn account omzetten van UK naar NL doet die nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:21 schreef Sirolf het volgende:
Spotify is beschikbaar in NL! Nice!
https://www.spotify.com/nl/
Geen idee, maar ik zou zeggen SMS/mail/Bel giel even ;-)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik herhaal mn vraag nog eens, heeft Giel net al contact weten te krijgen met Wilders?
Ik heb namelijk ( helaas ) wel connecties, die ga ik anders zometeen ff in actie zetten
Nee eerst Geert natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou zeggen SMS/mail/Bel giel even ;-)
Owja, dat kan natuurlij ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee eerst Geert natuurlijk![]()
Maar als iemand nu gehoord had dat ie m al gesproken had of zo dan liet ik t lekker
Kheb de boodschap nadrukkelijk doorgegevenquote:
Vreselijk iddquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Van Happy Song daarentegen krijg ik meer en meer moordneigingen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef Brennel het volgende:
Goeeeedemorgen! Hoe is het hier dan?
Janneke zei dat iemand had gezegd dat jullie voor iedere post 1 euro in moesten zamelen. Wie was dat? Ik vond dat zo lief
Welkom terug Brennel !!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef Brennel het volgende:
Goeeeedemorgen! Hoe is het hier dan?
Janneke zei dat iemand had gezegd dat jullie voor iedere post 1 euro in moesten zamelen. Wie was dat? Ik vond dat zo lief
Volgens mij was het Janneke zelf! wat een boefjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef alors het volgende:
[..]Ja goed hoor
Heb je alweer uitzicht op iets een laptop oid?
Klopt, maar ik weet zo niet meer wie dat zei.
oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:08 schreef Brennel het volgende:
Nou, op een gegeven moment had ik het kabeltje van de laptop wel weer goed, maar startte hij Windows niet meer op.
Een lieve buurjongen heeft opnieuw Windows geïnstalleerd voor me, en nu doet 'ie het weer. Als de stroomkabelaansluiting zin heeft dan. Dat is lang niet altijd het geval, maar het is in ieder geval beter dan niets.
Egens eind volgende week krijg ik weer salaris en vakantiegeld, dus dan ga ik een nieuwe laptop kopen, heb er ook al één op het oog.
Laat het Coen en Sander maar niet horen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Sirolf het volgende:
Aura Dione zit op het moment te spelen met het RequestRad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |