Ze kunnen daar echt niet in meegaan, want nu is het Rick Astley, maar volgende keer 50.000 euro oid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel een bak en als ze ballen hadden draaiden ze m gewoon.
Zodat iedereen in het hele land heeeeeeeeeeel hard mee kan zingen
Ik noem dat liever een grote FAIL van 3FM.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef themauster het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9599
in de categorie: das lullig
Domien leest het ook:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
Trouwens lees net een interview met Ruud de Wild gedaan door Rob Stenders in de Veronica gids, dat als Giel een paar jaar geleden had getekend bij 538(wat helaas niet gebeurd is) was Ruud de Wild terug bij 3FM gekomen om de ochtendshow te presenteren.Helaas is dat niet gebeurd
quote:'Als Giel voor 538 was gegaan, dan was de kans groot geweest dat ik nu de ochtendshow bij 3FM had gepresenteerd.' -- @ruuddewild in VerMag.
Jammer zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
Trouwens lees net een interview met Ruud de Wild gedaan door Rob Stenders in de Veronica gids, dat als Giel een paar jaar geleden had getekend bij 538(wat helaas niet gebeurd is) was Ruud de Wild terug bij 3FM gekomen om de ochtendshow te presenteren.Helaas is dat niet gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |