Ik zat er net aan te denken, die ElisaB heeft wel een assertiviteitstraining nodig, want ze is zo stilletjes. Daar mag wel wat peper in. Of wat anders, als het er maar in gaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nogal ingetogen. Heb echt een aanmoediging nodig zeg maar
Ja, en Dirkh moet ook komen, want dan kunnen we weer zoenenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Oh fak
Zullen we allemaal in de auto springen en bij elkaar gaan slapen? Ik vind het nogal een overgang nu![]()
Oh trouwens, Elies en ik gaan samen nog een plannetje bekokstoven (hebben we vanmiddag nog over gebekttelefoneerd) om ons allemaal nog weer eens bij elkaar te krijgen over een maand of twee ofzo! En dat we die afspraak dan hebben gemaakt met elkaar voordat het ESF subforum sluit. So stay tuned
Ja, ik vind het zelf ook heel moeilijk. Maar ik raak dan zo verlegen en dan durf ik weer niets te zeggen enzootquote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik zat er net aan te denken, die ElisaB heeft wel een assertiviteitstraining nodig, want ze is zo stilletjes. Daar mag wel wat peper in. Of wat anders, als het er maar in gaat.
Eliesje is back!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:
Het is toch niet te geloven. Ben ik drie minuten op FOK!, post ik al weer door een slotje heen
Je moeder is nu 'haar' foto's van haar uitje vandaag aan het uploaden op haar Hyves?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wacht op mn moeder, die heeft mn toestel geleend
En Muis! Met tietentaart!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en Dirkh moet ook komen, want dan kunnen we weer zoenen
Oh god ja, dat denken moeders en vaders wel eens iddquote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Moeder van Tombolafan denkt "Hé de memorycard is vol, ff ruimte maken"
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fak
Zullen we allemaal in de auto springen en bij elkaar gaan slapen? Ik vind het nogal een overgang nu![]()
Oh trouwens, Elies en ik gaan samen nog een plannetje bekokstoven (hebben we vanmiddag nog over gebekttelefoneerd) om ons allemaal nog weer eens bij elkaar te krijgen over een maand of twee ofzo! En dat we die afspraak dan hebben gemaakt met elkaar voordat het ESF subforum sluit. So stay tuned
Je bent terug! Door-slotjes-poster!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik zijn; ik ben gek op camperen
Dat fiilmpje van die achterlijke wijven, dat mag er vast wel afquote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig weet je het dan nog te zingen!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heel moeilijk. Maar ik raak dan zo verlegen en dan durf ik weer niets te zeggen enzoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moeder is nu 'haar' foto's van haar uitje vandaag aan het uploaden op haar Hyves?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, dat denken moeders en vaders wel eens idd
Ik herinner me nog een draaaaaaama met mijn ouders, maar dat verhaal kennen jullie al geloof ik
GMTAquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat fiilmpje van die achterlijke wijven, dat mag er vast wel afTrouwens, ze zingen nog vals ook! En nog zo iets: als je zulke tetten hebt, moet je niet zo gaan zitten wippen
Ik heb heul geen achterlijke wijven gezien!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat fiilmpje van die achterlijke wijven, dat mag er vast wel afTrouwens, ze zingen nog vals ook! En nog zo iets: als je zulke tetten hebt, moet je niet zo gaan zitten wippen
'Centraal' is een relatief begrip. Daar ben je je van bewust?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
En dna spreken we iets centraler af.Moet niet al te moeilijk zijn.
Blame GB.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kunnen we niet alvast een datum prikken!?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
En dna spreken we iets centraler af.Moet niet al te moeilijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Toe maar; jij houdt van gevaarlijk leven! Wat wel weer makkelijk is: ze zijn zo verschillend dat je ze in het donker en met je ogen dicht uit elkaar kunt houden. Best sjiek hendigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Elies? Ik heb zowel de linker als de rechter gemist, dus ik wil graag allebei
Midden tussen waar jij woont en waar ik woon. Haske centraal toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
'Centraal' is een relatief begrip. Daar ben je je van bewust?
Het feit dat ik er steeds een bijna in mijn oog kreeg (afwisselend mijn rechter en de linker van Greys) had ook een teken moeten zijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Blame GB.Die keek als enige achter het gordijntje en had jullie moeten waarschuwen vind ik.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kunnen we niet alvast een datum prikken!?
En een lijstje maken wie kan?Ja Dirk. Is goed Dirk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goeie foto Zwabquote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kunnen we niet alvast een datum prikken!?
En een lijstje maken wie kan?BijjjjjjjjjjjnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elies en ik gaan nog even in conclaaf.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ afbeelding ]Hoi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb helegaar niet op jouw tetten gelet, krijg nou wat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er later ook één gevoeld heurquote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het feit dat ik er steeds een bijna in mijn oog kreeg (afwisselend mijn rechter en de linker van Greys) had ook een teken moeten zijn...
Gewoon je neus volgen denk ik he?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toe maar; jij houdt van gevaarlijk leven! Wat wel weer makkelijk is: ze zijn zo verschillend dat je ze in het donker en met je ogen dicht uit elkaar kunt houden. Best sjiek hendig
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijjjjjjjjjjjna![]()
Elies en ik gaan nog even in conclaaf.
Ik geloof ergens vaag dat ik dat al eens heb gedaan en dat ik toen besloten heb dat dat ook meteen de laatste keer wasquote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb helegaar niet op jouw tetten gelet, krijg nou wat.Doe eens mailen of hier posten.
Die was subtiel, of niet somsquote:
Sowee, dat klinkt onsmakelijkquote:
Ik ben ook al bijna blij dat ik de meet gemist hebquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees hier 5 regels en ben nu al bang van jullie
*buitengesloten voelt*quote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er later ook één gevoeld heur
Bij een volgende meet zal ik jou voor je kop tetsenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
*buitengesloten voelt*
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij een volgende meet zal ik jou voor je kop tetsen
Ehmm ik keek langs Gb's elbowquote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blame GB.Die keek als enige achter het gordijntje en had jullie moeten waarschuwen vind ik.
Was mijn linker zo wild ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het feit dat ik er steeds een bijna in mijn oog kreeg (afwisselend mijn rechter en de linker van Greys) had ook een teken moeten zijn...
heul nietquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan ga ik Dirk slaan want dat was ik vergeten.
Nou, dat is dan best goed geluktquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Was mijn linker zo wild ja?
Die zocht gewoon contact met jouw rechter
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof ergens vaag dat ik dat al eens heb gedaan en dat ik toen besloten heb dat dat ook meteen de laatste keer was
Ja, zij filmde zelfs!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ook schuld dus voor de kletsende koplampen!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Was mijn linker zo wild ja?
Die zocht gewoon contact met jouw rechter
Oh ja, dat was zij!quote:
Ja? Was ik te enthousiast?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ook schuld dus voor de kletsende koplampen!
Jou moest ik hebben, verklaar je vrouwelijke kant.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, dat zal vast niet de beste beslissing zijn geweest die je ooit gemaakt hebt. whehehe.
Ik post mijn tetten ook nergens meer.
quote:
Ja mijn hoofdquote:
Ik heb inderdaad slimmere en verstandigere dingen gedaan in mijn levenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:Ja, dat zal vast niet de beste beslissing zijn geweest die je ooit gemaakt hebt. whehehe.
Ik post mijn tetten ook nergens meer.
Wow, wie wat waar heb ik gezegd dat ik een vrouwelijke kant heb?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben, verklaar je vrouwelijke kant.
Ehmm nu lijkt het alsof Dirkh serieus wasquote:Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad slimmere en verstandigere dingen gedaan in mijn leven
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm nu lijkt het alsof Dirkh serieus was
Hield je de camera dan vast met je hoofd? Want die knalde opeens naar rechts. En dat was voor het publiek Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:
Ja, en dat het beeld nog extra schudt van het lachen...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was zij!
En het meest kwalijke is dat ze op een gegeven moment de camera wegzwenkte.
Nou, zo in profiel, met het juiste licht......quote:Op maandag 17 mei 2010 22:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wow, wie wat waar heb ik gezegd dat ik een vrouwelijke kant heb?
Ja sorry het was ook erg komisch (begin nu ook weer te grinniken).quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat het beeld nog extra schudt van het lachen...
Maar we houden wel van jou hoorquote:
Daar waar je wist wat laseren wasquote:Op maandag 17 mei 2010 22:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wow, wie wat waar heb ik gezegd dat ik een vrouwelijke kant heb?
Ik bel met niemand, sms met niemand en msn met niemand.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ehm schatten jullie reageren iets te snel en in duplo.
Niet te veel bellen hé?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Niet te veel bellen hé?
Ik vond het juist Kwalitatief Uitermate Grappig dat zwenkenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja sorry het was ook erg komisch (begin nu ook weer te grinniken).
We sms-en.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Niet te veel bellen hé?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik bel met niemand, sms met niemand en msn met niemand.Bijzonder voelt. Of gewoon even voelt.
Of zou dat de reden zijn waarom niemand belt, sms't of msn't
dan zal ik je maar niet vertellen dat ik dat in de auto ook wel eens doequote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]IK?
[..]
Ik vond het juist Kwalitatief Uitermate Grappig dat zwenken
INDERDAAD, STELLETJE DUPLO'S !!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Niet te veel bellen hé?
bedankt *buitengesloten voelt*quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gisteren hoorde jij gewoon bij de sms-ontvang-kliek heur
Ik hoor daar heul niet bij!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
INDERDAAD, STELLETJE DUPLO'S !!!!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nou eh, wij stuurden allemaal een SMS naar Greys en kregen iets terug.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bedankt *buitengesloten voelt*
big time, niet meer goed te maken ja
Neequote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ooh, eh... ik heb gewoon geen leven en weet dan dat soort dingen.Geloof me... please
aja toen sliep ik al volgens mijquote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eh, wij stuurden allemaal een SMS naar Greys en kregen iets terug.
En Dirk kreeg spontaan iets, dat dan weer wel
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Dames, het begint Google nu ook al op te vallen, krijg nu deze ad weer hier:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor daar heul niet bij!
dat komt omdat je die witte niet ziet tegen die achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Maar niet nadat ik er een verzonden had en deze had jij ook niet willen hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gisteren hoorde jij gewoon bij de sms-ontvang-kliek heur
Dirk krijgt regelmatig spontaan iets. Waarschijnlijk van ons.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eh, wij stuurden allemaal een SMS naar Greys en kregen iets terug.
En Dirk kreeg spontaan iets, dat dan weer wel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat je die witte niet ziet tegen die achtergrond
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dirk krijgt regelmatig spontaan iets. Waarschijnlijk van ons.![]()
Nou eh, eigenlijk heb ik er niet zo'n goede uitleg voor. Het is ook niet zo dat ik het uit de praktijk ken, maar ken het gewoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neeleg maar uit, hoe ,wat, waar en wie
Zo!quote:
Verwachte al een kaal ruggetje of een Paddoquote:Op maandag 17 mei 2010 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou eh, eigenlijk heb ik er niet zo'n goede uitleg voor. Het is ook niet zo dat ik het uit de praktijk ken, maar ken het gewoon.
Ik zie er eentje, met een halve houten bijkeuken/katterenwand.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
M&L's home deel VIII;Buitenboel&bijkeuken zijn aan de beurt!
zien jullie de foto's in de laatste post wel?
Alleen de onderste.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
ik zie er maar 1 van de tweequote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
Whehehe, kale paddoquote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verwachte al een kaal ruggetje of een Paddo
Ja, dat vind ik dus ookquote:
WAAR IS DE SEKS!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik volg jullie niet meer heur, ik ga een nieuwe SC zoeken....met bejaarden ofzo
Alleen maar een paar keer zoenen, ik had me er iets meer van voorgesteldquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook
ik zit hier maar te wachten: NIKS!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie er eentje, met een halve houten bijkeuken/katterenwand.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie er maar 1 van de twee
edit, nu alletwee![]()
Dag liefje!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzzz, ik ga met de beeb op de bank. Nou ja, de beeb op de ene bank en ik op de andere bank, maar ieg weg van de PC. Voor je het weet ben ik weer volledig gehandicapt en kan ik weer weken niet aan mijn.... laat ook maar
Doe-oegggg
Als je niet aan je laat ook maar kan zitten, kan je volgens mij zonder problemen op Greys rekenen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzzz, ik ga met de beeb op de bank. Nou ja, de beeb op de ene bank en ik op de andere bank, maar ieg weg van de PC. Voor je het weet ben ik weer volledig gehandicapt en kan ik weer weken niet aan mijn.... laat ook maar
Doe-oegggg
Niet hier iigquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Doe-oegggg
En laatst was jij aan het huilen omdat we zo langzaam gingen dat je dacht dat we je gedist hadden...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En laatst was jij aan het huilen omdat we zo langzaam gingen dat je dacht dat we je gedist hadden...
MAKE UP YOUR MIND WOMAN!
Hier ook nietquote:
Wacht, ik ga het voor je regelen...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val op mannen
Misschien dat er nu een reclame met een lekkere man komt?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik ga het voor je regelen...
Hunks!
Hete kerels!
Tombola wil brute mannen!
Trouwen!
Rammelen!
Babies!
Nou, Google, doe je best
Het is ook heel gezellig in F&Fquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou zeg, wat een cliff hanger.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Doe-oegggg
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hunks!
Hete kerels!
Trouwen!
Rammelen!
Babies!
Nou, Google, doe je best
"chatten met alleenstaande papa's"quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hunks!
Hete kerels!
Trouwen!
Rammelen!
Babies!
Nou, Google, doe je best
Smakkerdiesmak!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Doe-oegggg
JA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hou er over op.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook heel gezellig in F&F![]()
[..]
Nou zeg, wat een cliff hanger.Nu slaap ik dus niet meer.
![]()
Groetjes aan je beeb een kusje op je tiet vlerkje.
ZO! INPAKKEN HOEFT NIET, IK NEEM HEM ZO WEL MEE!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"chatten met alleenstaande papa's"
nou, je wordt bedankt
Hihi dacht nou hij moet vast donker zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZO! INPAKKEN HOEFT NIET, IK NEEM HEM ZO WEL MEE!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!
WAAR?Ing zei dat ze gingen seksen bij Bones, en dat is heul niet gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Wahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZO! INPAKKEN HOEFT NIET, IK NEEM HEM ZO WEL MEE!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dacht nou hij moet vast donker zijn.
Ik heb geen Jipquote:
Welles, en ook een Janneke!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen Jip
Maar ik had de capslock nog aan en zat blind te typen en CSI te kijken
Tuurlijk. Mijn katten slapen ook tegenover de wasmachine en zijn er niet slechter van geworden. Al heb ik de eerste maanden wel de kier tussen masjien en muur dichtgezet.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
zeg Cat mag ik m'n wasmachine er eigks nog wel zetten?
Ow en Whoopie heeft een plekkie onder de verwarming geclaimd
quote:
Je hebt wel gezien wat je nu thuis gestuurd krijgt, al dan niet met kadoverpakking:quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen Jip
Maar ik had de capslock nog aan en zat blind te typen en CSI te kijken
De post quotenquote:
alle quote tags er uit halenquote:
Ogen zijn goed, rest is niet mijn smaakquote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wel gezien wat je nu thuis gestuurd krijgt, al dan niet met kadoverpakking:
[ afbeelding ]
elf, mijn spuit is hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De post quote
kopieren
naar je profiel, plakken in je sig en dan het stukje VOOR b weghalen en de /quote weghalen
niet alleen de quote tags, ook de afbeelding ervoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alle quote tags er uit halen
like so:
Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Hoe moet je ewn post als sig instellen?
Ligt eraan welke post je als sig wil gaan gebruiken.quote:
je ziet toch dat ik dat gedaan hebquote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet alleen de quote tags, ook de afbeelding ervoor
Maar niet benoemd, dus hoe weet muis dat nou!quote:
via jouw post, die eerder wasquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar niet benoemd, dus hoe weet muis dat nou!
Slaap lekker!quote:
Maar jij bent lief, dat dan weer welquote:
Doe liefquote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Jemig, gewoon tekst selecteren, Ctrl-C, profiel openen, Ctrl-V en voila....
oh gelukkigquote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij bent lief, dat dan weer wel
Cabin Fever!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook een filmpje kijken hoor!
En ik heb nu al zin in de re-meet!
Gaan we dan ook weer met z'n alleen slapen, in een huisje?
Ik stem voor JA !!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
Ik wil met z'n samen slapen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook een filmpje kijken hoor!
En jij?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Truste Ml-etje!Sweet dreams!
![]()
Mijn kleren en dekentjes zijn weer fris gewassen. En de katten naar bed.
hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef JJH het volgende:
O ja, Zwabber. Kun jij een "Als ik één wenkbrauw op kon trekken, deed ik het."-smiley maken?
Pwitty pwitty pwease?
Ook fris, en allang weer onder reserve dekentje.quote:
Ask Greys.quote:
Ik ga zo wel slapenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook fris, en allang weer onder reserve dekentje.![]()
Morgen vrij dus het kan wat lijden qua bedtijd.
Welterusten muis.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Gelukt, dank jullie wel!
En nu ga ik slapentrusten!
Ik twijfel nog tussenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Gelukt, dank jullie wel!
En nu ga ik slapentrusten!
En doe je hem aan bij de volgende meet?quote:
Truste Tombo!quote:
Nou!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef JJH het volgende:
O ja, Zwabber. Kun jij een "Als ik één wenkbrauw op kon trekken, deed ik het."-smiley maken?
Pwitty pwitty pwease?
quote:
quote:
Ja, dat!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh... een smiley die op mij lijkt (oh god) met één wenkbrauw opgetrokken en een bedenkelijke blik!
Hoezo niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
Trusten slaperds!![]()
Ik ga ook zo, ik zit finaal in te storten hier
Het zal wel even wennen en omschakelen worden, want ik geloof niet dat Heer G het waardeert als ik de halve nacht puberaal ga liggen giechelen en gieren en smsen
Ik blijf ook niet te lang meer op. Morgenavond weer werken en de dag erna vroeg op... dat trek ik niet na zo'n weekend.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
Trusten slaperds!![]()
Ik ga ook zo, ik zit finaal in te storten hier
Het zal wel even wennen en omschakelen worden, want ik geloof niet dat Heer G het waardeert als ik de halve nacht puberaal ga liggen giechelen en gieren en smsen
Flauw eigenlijk wel he?quote:
Ruiken jullie trouwens allemaal naar aardbeitjes nu?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Flauw eigenlijk wel he?![]()
Hoewel Ll me bij Nacht 3 ook een kleuter noemde.
Ik was me alleen maar naar mijn leeftijd aan het gedragen
Ja, en Eliesje heeft er verstand van!quote:
Nee. Hij wilde nietquote:Op maandag 17 mei 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ruiken jullie trouwens allemaal naar aardbeitjes nu?
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Flauw eigenlijk wel he?![]()
Hoewel Ll me bij Nacht 3 ook een kleuter noemde.
Ik was me alleen maar naar mijn leeftijd aan het gedragen
Geen vliegtuigrampen na een weekendje gescheiden van tafel en bed?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en Eliesje heeft er verstand van!![]()
Oh ieuwwwww, het gaat nu over dingen die in je oren terecht kunnen komen op tv
Spinnennest in je oor.![]()
Dames, er lezen hier dus ook partners van jullie mee...quote:Kleine spionage camera's
om zelf in te bouwen of reeds in een onopvallende behuizing
www.beveiligingswinkel.nl
Heb je die hiel ook gezien?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en Eliesje heeft er verstand van!![]()
Oh ieuwwwww, het gaat nu over dingen die in je oren terecht kunnen komen op tv
Spinnennest in je oor.![]()
Niet naar aardbeitjes ruiken én niet masseren?quote:
Ik moet besparen met Oxxio.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik schijn te moeten chatten met alleenstaande papa's en ook geboortekaartjes laten drukken![]()
Mss toch maar weer een abbo
The Knights Of Ni...quote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[IMG ]http://i1004.photobucket.com/albums/af162/De_Zwabber/nappie_ni.png[/IMG]
crap, verkeerde topic
Truste Eliesje!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Biw... voor de cliffhangercravers: zo spannend was het niet
Dus... boeie!
Interessanter is het gegeven dat ik vroeg naar bed ga vanavond. Vast voorslapen ivm de op handen zijnde remeet
jij zou je pootje rust geven!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Biw... voor de cliffhangercravers: zo spannend was het niet
Dus... boeie!
Interessanter is het gegeven dat ik vroeg naar bed ga vanavond. Vast voorslapen ivm de op handen zijnde remeet
Dat ligt aan jou, dat weet je he?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
Er rolt hier trouwens bijzonde onhandig een kat van schoot af.![]()
Mijn buik hield opeens op.
Nee joh!quote:
die vierde discriminidingest niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Jij bent mens en zij is kat.
Dus het is per definitie jouw schuld, racist dat ze is. Lopen er hier ook 3 van rond.
ik schrok alquote:Op maandag 17 mei 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Jij bent mens en zij is kat.
Dus het is per definitie jouw schuld, racist dat ze is. Lopen er hier ook 3 van rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darkroom?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan vertel ik ook niet dat ik bij de kijkavond uitgekozen ben voor een kamer!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:59 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen
Ik zit te denken of ik de dagen na de halve finales uit voorzorg maar alvast zal zeggen dat ik dan thuiswerk...Voordeel is dat Nederland donderdag in de halve finale zit, dus kost het je een dag tot de finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7:20 en al lachenquote:
Joehooeeeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan vertel ik ook niet dat ik bij de kijkavond uitgekozen ben voor een kamer!
Ik wilde wel! Jullie Jij zat er om te vragen, en als ik dan zei dat je je maar uit moest kleden en gaan liggen dan gebeurde er niksquote:
Ik ben er echt heel blij meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joehooeeee![]()
![]()
vindt je het leuk Erik?
En waar ga je hene?
Maar het was gewoon een instemming dus? Heb je de kamer nu ook écht? Wanneer kan je er in? Wanneer is de housewarming?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel blij mee. Geeft toch wel een egoboost als je uit 10 mensen gekozen wordt (nou ja, 3 mensen van de 10 werden uitgekozen
.
Ik ga naar Utrecht (Zuilen).
Ik dacht gisterenavond wel van, ok, ze zeggen wel dat ik 'm heb, maar de huurbaas moet nog instemmen. Maar vanochtend vond ik in mijn mail een bericht waarin me uitdrukkelijk werd verzocht een bevestiging te sturen naar de organisatie en alvast een maand borg te betalen (welk geld ik momenteel niet zomaar heb liggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was gewoon een instemming dus? Heb je de kamer nu ook écht? Wanneer kan je er in? Wanneer is de housewarming?
Gaaaaf man![]()
Beide stelt niet zo heel veel voor hoor. En inschrijven in gemeente kan je pas doen als je je huurcontract met alle krabbels hebt. Maar uitwonende beurs is zo te regelen online volgens mij. Al kan dat dan wss ook pas weer als je daar ingeschreven staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh crap nu moet ik vanalles gaan regelen.uitwonende beurs enzo, inschrijven in gemeente, al dat soort shizzle.
Ja precies. Maar ik krijg altijd stress van dingen regelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide stelt niet zo heel veel voor hoor. En inschrijven in gemeente kan je pas doen als je je huurcontract met alle krabbels hebt. Maar uitwonende beurs is zo te regelen online volgens mij. Al kan dat dan wss ook pas weer als je daar ingeschreven staat
Wie bepaalde of jij de de kamer mocht hebben? De overige bewoners of...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel blij mee. Geeft toch wel een egoboost als je uit 10 mensen gekozen wordt (nou ja, 3 mensen van de 10 werden uitgekozen
.
Ik ga naar Utrecht (Zuilen).
Ja, de overige (2) bewonders. Waarvan ik er eentje al kende en goed mee op kon schieten en zij eigenlijk al graag wilde dat ik gekozen werd, dus ik had wat dat betreft wel een voorsprong op de restquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie bepaalde of jij de de kamer mocht hebben? De overige bewoners of...
Kijk dat zijn de betere methoden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de overige (2) bewonders. Waarvan ik er eentje al kende en goed mee op kon schieten en zij eigenlijk al graag wilde dat ik gekozen werd, dus ik had wat dat betreft wel een voorsprong op de rest.
Direct de IBG op de hoogte stellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht gisterenavond wel van, ok, ze zeggen wel dat ik 'm heb, maar de huurbaas moet nog instemmen. Maar vanochtend vond ik in mijn mail een bericht waarin me uitdrukkelijk werd verzocht een bevestiging te sturen naar de organisatie en alvast een maand borg te betalen (welk geld ik momenteel niet zomaar heb liggen, mama, papa!) en dan wordt het huurcontract opgesteld
. Dus ja, het is zeker dat ik er ga wonen. Nou ja, echt zeker pas als ik mijn handtekening gezet heb.
Oh crap nu moet ik vanalles gaan regelen.uitwonende beurs enzo, inschrijven in gemeente, al dat soort shizzle.
In 2003quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide stelt niet zo heel veel voor hoor. En inschrijven in gemeente kan je pas doen als je je huurcontract met alle krabbels hebt. Maar uitwonende beurs is zo te regelen online volgens mij. Al kan dat dan wss ook pas weer als je daar ingeschreven staat
Whehe, gaaf.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de overige (2) bewonders. Waarvan ik er eentje al kende en goed mee op kon schieten en zij eigenlijk al graag wilde dat ik gekozen werd, dus ik had wat dat betreft wel een voorsprong op de rest.
Moet ik dan niet eerst een huurcontract ondertekenen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Direct de IBG op de hoogte stellenen dat inschrijven komt goed gewoon even langs gaan als je er toch moet zijn.
Ik ben van mijn ouders bnaar mijn oma verhuisd en heb dat gewoon keurig opgegeven voordat ik me uberhaupt had ingeschreven bij de gemeente.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet ik dan niet eerst een huurcontract ondertekenen?
Oh mja heb bij oma nooit huur betaald dus heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Toen ik me in R'dam inschreef (was wel geen studentenkamer, maar toch). Moest ik én kopie huurcontract én verklaring van de verhuurder dat ik er echt woon (het heeft een naam maar kom er ff niet op) insturen.
Beide heb je dus pas als je er echt al woont. En volgens mij is de IBG wel zo dat als je je daar later aanmeld je gewoon ook van de voorgaande weken of maanden nog de uitwonende stufi krijgt? Tis toch niet zo dat als je je niet direct inschrijft om het een of ander het maar vervalt?
http://www.ib-groep.nl/pa(...)orgeven.asp#Verhuisdquote:Verhuisd
Ga je verhuizen en wil je je nieuwe adres aan ons doorgeven? Doe dit zo snel mogelijk. Studenten die uitwonend zijn krijgen meer studiefinanciering. Te laat doorgeven kan betekenen dat je studiefinanciering misloopt.
Voorbeeld: je woont per 1 november niet meer bij je ouders. Geef je op of na 1 december door dat je per 1 november uitwonend bent geworden? Dan heb je pas per 1 december recht op de beurs voor uitwonenden. Voor de maand november ben je te laat.
Je moet je binnen vijf dagen na je verhuizing bij de gemeente inschrijven op je nieuwe adres. Wij controleren maandelijks of je daar staat ingeschreven op het adres dat je aan ons hebt doorgegeven.
Thanks voor het opzoekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.utrecht.nl/sma(...)n_utrecht_komt_wonen
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=48#internet
Je hebt voor inschrijven bij de Gemeente zo te zien ook een kopie huurcontract nodig en een DigiD inlogcode als je het digitaal wilt doen.
Dus je krijgt het vanaf de maand dat je je inschrijft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/pa(...)orgeven.asp#Verhuisd
Denk dat je dat het beste aan kunt houden dus gewoon zsm doorgeven alles zodra je een contract hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus je krijgt het vanaf de maand dat je je inschrijft.
Ja en het lijkt me dus ook schier onmogelijk je al van tevoren in te schrijven bij IBG als je je nog niet bij de Gemeente heb ingeschreven als ze het iedere maand tsjekken daar. En daar kan je je dus weer pas inschrijven als je huurcontract hebt (en misschien verhuurdersverklaring).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus je krijgt het vanaf de maand dat je je inschrijft.
Dan was ik best frauduleus bezig toenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en het lijkt me dus ook schier onmogelijk je al van tevoren in te schrijven bij IBG als je je nog niet bij de Gemeente heb ingeschreven als ze het iedere maand tsjekken daar. En daar kan je je dus weer pas inschrijven als je huurcontract hebt (en misschien verhuurdersverklaring).
Kortom, nog niks om over te stressen dus
Misschien was je oma toen je voogd ook ofzo? En het is ook pas van de laatste jaren dat ze écht goed tsjekken met dat uitwonende.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan was ik best frauduleus bezig toen
Maar inderdaad Erik wat Ll zegtno worries!
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien was je oma toen je voogd ook ofzo? En het is ook pas van de laatste jaren dat ze écht goed tsjekken met dat uitwonende.
Prima tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neemaar heb ws gewoon geluk gehad het zal ook hooguit 1 maandje zijn geweest.
Jups was heel blij met die uitwonende beursquote:
Ja, vooral als je er geen huur hoefde te betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jups was heel blij met die uitwonende beurs
Het is ook gewoon allemaal opeens zo snel enzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef JJH het volgende:
Ik heb nooit uitwonend gehad, ik ging pas het huis uit toen ik klaar was met school.
Oh, en Erik. Het lijkt nu wel veel, maar als je er even voor gaat zitten ben je er zo door.
In mijn geval veel meer omdat mijn ouders hebben aangegeven geen geld te willen betalen voor mij of mijn studie en omdat mijn oma logischerwijs ook niet meer kon doen dan eten geven en een dak boven mijn hoofd.quote:
Het lijkt me echt superleuk! En volgens mij ben jij een heul gezellige huisgenootquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook gewoon allemaal opeens zo snel enzo. Ik meldde me zondag aan voor de kijkavond op maandag, en die avond ging ik dus kijken en werd later die avond alweer gebeld dat ik uitgekozen was
.
Drie jaar niet gezocht naar een kamer, geen kijkavonden/hospiteeravonden, en ik probeer het ook eens een keer! Zo woon je thuis, zo niet meer
. En dat alles in minder dan 48 uur.
Lastige situatie danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In mijn geval veel meer omdat mijn ouders hebben aangegeven geen geld te willen betalen voor mij of mijn studie en omdat mijn oma logischerwijs ook niet meer kon doen dan eten geven en een dak boven mijn hoofd.
Aangezien de IBG er vanuit gaat dat je ouders inkomensafhankelijk bijdragen (hoe stom in sommige gevallen ook) maakt dat wel een groot verschil.
Nee klopt heb daar wel geluk mee gehad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vooral als je er geen huur hoefde te betalen, dat is echt ideaal.
Dit vind ik best verdrietigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
In mijn geval veel meer omdat mijn ouders hebben aangegeven geen geld te willen betalen voor mij of mijn studie en omdat mijn oma logischerwijs ook niet meer kon doen dan eten geven en een dak boven mijn hoofd.
Jep zoveel als mogelijk was zonder lening.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lastige situatie dan![]()
Maar ook nog aanvullend dus
Wij hebben stiekem allemaal goede referenties gestuurdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook gewoon allemaal opeens zo snel enzo. Ik meldde me zondag aan voor de kijkavond op maandag, en die avond ging ik dus kijken en werd later die avond alweer gebeld dat ik uitgekozen was
.
Drie jaar niet gezocht naar een kamer, geen kijkavonden/hospiteeravonden, en ik probeer het ook eens een keer! Zo woon je thuis, zo niet meer
. En dat alles in minder dan 48 uur.
Wat naar, die situatie (lief van je oma!). Maar je bent gelukkig goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja, das ook weer zo iets belachelijks, die "vrijwillige bijdrage"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aangezien de IBG er vanuit gaat dat je ouders inkomensafhankelijk bijdragen (hoe stom in sommige gevallen ook) maakt dat wel een groot verschil.
Niet vinden hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben stiekem allemaal goede referenties gestuurd
Praat even met Greys; die is gék op dingen regelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja precies. Maar ik krijg altijd stress van dingen regelen. Veranderingen doen het niet goed in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben stiekem allemaal goede referenties gestuurd
Sure. En ik zeg altijd maar zo: als je er niet dood aan gaat, word je er een sterker mens van. Moedige stap en bewonderenswaardig, maar het blijft gewoon een akelig uitgangspunt en daar wilde ik je even een dikkequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
Niet vinden hoorben echt heel blij dat ik die stap genomen heb nadat ik op straat werd gezet.
En oma is zo'n schat![]()
Tuulk had ik wel gewoon gezellige ouders willen hebben maarja dat is niet en dat wordt ws ook niet.
Ja vooral studenten met gescheiden ouders is het rot voor soms.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, das ook weer zo iets belachelijks, die "vrijwillige bijdrage"
ze gaan er van uit dat je em krijgt, en als je em niet krijgt, ben je genaait
PM'en is ze wat minder happig opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat even met Greys; die is gék op dingen regelen![]()
Liefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure. En ik zeg altijd maar zo: als je er niet dood aan gaat, word je er een sterker mens van. Moedige stap en bewonderenswaardig, maar het blijft gewoon een akelig uitgangspunt en daar wilde ik je even een dikkevoor geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |