Ik zat er net aan te denken, die ElisaB heeft wel een assertiviteitstraining nodig, want ze is zo stilletjes. Daar mag wel wat peper in. Of wat anders, als het er maar in gaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nogal ingetogen. Heb echt een aanmoediging nodig zeg maar
Ja, en Dirkh moet ook komen, want dan kunnen we weer zoenenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Oh fak
Zullen we allemaal in de auto springen en bij elkaar gaan slapen? Ik vind het nogal een overgang nu![]()
Oh trouwens, Elies en ik gaan samen nog een plannetje bekokstoven (hebben we vanmiddag nog over gebekttelefoneerd) om ons allemaal nog weer eens bij elkaar te krijgen over een maand of twee ofzo! En dat we die afspraak dan hebben gemaakt met elkaar voordat het ESF subforum sluit. So stay tuned
Ja, ik vind het zelf ook heel moeilijk. Maar ik raak dan zo verlegen en dan durf ik weer niets te zeggen enzootquote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik zat er net aan te denken, die ElisaB heeft wel een assertiviteitstraining nodig, want ze is zo stilletjes. Daar mag wel wat peper in. Of wat anders, als het er maar in gaat.
Eliesje is back!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:
Het is toch niet te geloven. Ben ik drie minuten op FOK!, post ik al weer door een slotje heen
Je moeder is nu 'haar' foto's van haar uitje vandaag aan het uploaden op haar Hyves?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wacht op mn moeder, die heeft mn toestel geleend
En Muis! Met tietentaart!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en Dirkh moet ook komen, want dan kunnen we weer zoenen
Oh god ja, dat denken moeders en vaders wel eens iddquote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Moeder van Tombolafan denkt "Hé de memorycard is vol, ff ruimte maken"
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fak
Zullen we allemaal in de auto springen en bij elkaar gaan slapen? Ik vind het nogal een overgang nu![]()
Oh trouwens, Elies en ik gaan samen nog een plannetje bekokstoven (hebben we vanmiddag nog over gebekttelefoneerd) om ons allemaal nog weer eens bij elkaar te krijgen over een maand of twee ofzo! En dat we die afspraak dan hebben gemaakt met elkaar voordat het ESF subforum sluit. So stay tuned
Je bent terug! Door-slotjes-poster!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik zijn; ik ben gek op camperen
Dat fiilmpje van die achterlijke wijven, dat mag er vast wel afquote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig weet je het dan nog te zingen!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heel moeilijk. Maar ik raak dan zo verlegen en dan durf ik weer niets te zeggen enzoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moeder is nu 'haar' foto's van haar uitje vandaag aan het uploaden op haar Hyves?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, dat denken moeders en vaders wel eens idd
Ik herinner me nog een draaaaaaama met mijn ouders, maar dat verhaal kennen jullie al geloof ik
GMTAquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat fiilmpje van die achterlijke wijven, dat mag er vast wel afTrouwens, ze zingen nog vals ook! En nog zo iets: als je zulke tetten hebt, moet je niet zo gaan zitten wippen
Ik heb heul geen achterlijke wijven gezien!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat fiilmpje van die achterlijke wijven, dat mag er vast wel afTrouwens, ze zingen nog vals ook! En nog zo iets: als je zulke tetten hebt, moet je niet zo gaan zitten wippen
'Centraal' is een relatief begrip. Daar ben je je van bewust?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
En dna spreken we iets centraler af.Moet niet al te moeilijk zijn.
Blame GB.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kunnen we niet alvast een datum prikken!?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
En dna spreken we iets centraler af.Moet niet al te moeilijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Toe maar; jij houdt van gevaarlijk leven! Wat wel weer makkelijk is: ze zijn zo verschillend dat je ze in het donker en met je ogen dicht uit elkaar kunt houden. Best sjiek hendigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Elies? Ik heb zowel de linker als de rechter gemist, dus ik wil graag allebei
Midden tussen waar jij woont en waar ik woon. Haske centraal toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
'Centraal' is een relatief begrip. Daar ben je je van bewust?
Het feit dat ik er steeds een bijna in mijn oog kreeg (afwisselend mijn rechter en de linker van Greys) had ook een teken moeten zijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Blame GB.Die keek als enige achter het gordijntje en had jullie moeten waarschuwen vind ik.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kunnen we niet alvast een datum prikken!?
En een lijstje maken wie kan?Ja Dirk. Is goed Dirk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goeie foto Zwabquote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kunnen we niet alvast een datum prikken!?
En een lijstje maken wie kan?BijjjjjjjjjjjnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elies en ik gaan nog even in conclaaf.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ afbeelding ]Hoi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb helegaar niet op jouw tetten gelet, krijg nou wat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er later ook één gevoeld heurquote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het feit dat ik er steeds een bijna in mijn oog kreeg (afwisselend mijn rechter en de linker van Greys) had ook een teken moeten zijn...
Gewoon je neus volgen denk ik he?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toe maar; jij houdt van gevaarlijk leven! Wat wel weer makkelijk is: ze zijn zo verschillend dat je ze in het donker en met je ogen dicht uit elkaar kunt houden. Best sjiek hendig
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijjjjjjjjjjjna![]()
Elies en ik gaan nog even in conclaaf.
Ik geloof ergens vaag dat ik dat al eens heb gedaan en dat ik toen besloten heb dat dat ook meteen de laatste keer wasquote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb helegaar niet op jouw tetten gelet, krijg nou wat.Doe eens mailen of hier posten.
Die was subtiel, of niet somsquote:
Sowee, dat klinkt onsmakelijkquote:
Ik ben ook al bijna blij dat ik de meet gemist hebquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees hier 5 regels en ben nu al bang van jullie
*buitengesloten voelt*quote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er later ook één gevoeld heur
Bij een volgende meet zal ik jou voor je kop tetsenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
*buitengesloten voelt*
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij een volgende meet zal ik jou voor je kop tetsen
Ehmm ik keek langs Gb's elbowquote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blame GB.Die keek als enige achter het gordijntje en had jullie moeten waarschuwen vind ik.
Was mijn linker zo wild ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het feit dat ik er steeds een bijna in mijn oog kreeg (afwisselend mijn rechter en de linker van Greys) had ook een teken moeten zijn...
heul nietquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan ga ik Dirk slaan want dat was ik vergeten.
Nou, dat is dan best goed geluktquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Was mijn linker zo wild ja?
Die zocht gewoon contact met jouw rechter
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof ergens vaag dat ik dat al eens heb gedaan en dat ik toen besloten heb dat dat ook meteen de laatste keer was
Ja, zij filmde zelfs!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ook schuld dus voor de kletsende koplampen!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Was mijn linker zo wild ja?
Die zocht gewoon contact met jouw rechter
Oh ja, dat was zij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |