Ga je weer janken ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje hyper.
En emo-achtig. Valt het op?![]()
Nou, aan mij mis je weinig. Ik lig hier half bewusteloos op de bankquote:
quote:
Ja nee dat kan niet hoor!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ESF sluit ben ik misschien wel genoodzaakt om naar F&F te komen. Anders zie ik jullie over een jaar pas weer
.
Dát hadden we gister moeten draaien toen de visite aankwam!quote:
Ik vond binnenkomst met Charlotte anders vrij geniaalquote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát hadden we gister moeten draaien toen de visite aankwam!
Ja dat was echt perfect getimed toen jij binnenkwam!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond binnenkomst met Charlotte anders vrij geniaal!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
Geen inspiratie voor een goede tvp, dus ik hou het even bij deze post.
Ik gooi er wat shine in om het ook nog ESF te maken, en een beetje vrede, en wat dingadong.
Dat was met opzet, natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was echt perfect getimed toen jij binnenkwam!
quote:
Heb ze er ff uitgehaald. Kijken we later wel wat er mis mee wasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
De glitterletters in de OP zijn stuk. Hier blijftie iedere keer eeuwen laden om die letters op te halen
Gisteren?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát hadden we gister moeten draaien toen de visite aankwam!
Dat lag anders niet bepaald op de route. Dat zal dan ook de reden zijn geweest dat het "bijna" is.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]We wilden bijna nog bij je op de koffie gaan op de terugweg
Owjaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren?
Zaterdag was het toch van 'Er komt visite, visite, wat zullen we genieten'?
Kom bij mij buurtenquote:
Dat vroegen we ons dus hardop af, onderweg. Waar dat nou ook alweer ongeveer lag, waar jij woont. Ik ben niet zo topografisch onderlegdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat lag anders niet bepaald op de route. Dat zal dan ook de reden zijn geweest dat het "bijna" is.
Ja maar ik deed de slaapkamerdeur open en toen stond jij daar met je hand dicht alsof die spin daar in zat.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
Dat met die spin in het trapgat was wel gaaf inderdaad.
Iiiiieeeeeeewwwwwwwwww!!!! *bonk*
Credits gaan trouwens naar de 'wilde wieven'.
Ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Effe foto's kijkenEr zitten een paar heul elegante tussen zie ik al wel
Heeft Tombola al een photobucketje van die van haar gemaakt?Minus de gruwelijke?
quote:
Je was welkom he, dat weet je?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik wel grappig van dit hele verhaal vind, is dat de meesten elkaar vooraf niet (allemaal) IRL kenden en dat er in die paar uurtjes afgelopen zaterdag kennelijk een hecht pact is ontstaan.
Aangezien ik me hier absoluut niet als insider zie, weet ik ook niet of ik aan iets dergelijks mee had zullen doen.
Ken van Fok! maar een paar mensen IRL en die één-opéén-meetings hadden vaak toch wel iets 'spannends'.
Binnenkort is er waarschijnlijk een BBQ van MEN-AKQ en dat moet dan mijn vuurdoop worden...
Nou de meeste kenden elkaar al van FF, daar waar Erik en ik in ieder geval niet vandaan komen. Van DML weet ik dan weer niet of ze de FF-undie's al kon.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik wel grappig van dit hele verhaal vind, is dat de meesten elkaar vooraf niet (allemaal) IRL kenden en dat er in die paar uurtjes afgelopen zaterdag kennelijk een hecht pact is ontstaan.
Aangezien ik me hier absoluut niet als insider zie, weet ik ook niet of ik aan iets dergelijks mee had zullen doen.
Ken van Fok! maar een paar mensen IRL en die één-opéén-meetings hadden vaak toch wel iets 'spannends'.
Binnenkort is er waarschijnlijk een BBQ van MEN-AKQ en dat moet dan mijn vuurdoop worden...
Popje!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou de meeste kenden elkaar al van FF, daar waar Erik en ik in ieder geval niet vandaan komen. Van DML weet ik dan weer niet of ze de FF-undie's al kon.
Dat ga je niet menen zelfs ik vond de weg terugquote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje!
Kon je nou wéér de snelweg terug niet vinden?Weer bijna in Zeeland?
Ik heb ons Halleluja filmpje teruggezien.
Whoehoehoeeeeee
Eh neequote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
Erik, is er al eens gezegd dat je iets weg hebt van Robert Smith van The Cure?
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen zelfs ik vond de weg terug
Ik had afgelopen zaterdag Madness als excuus, wat gelukkig een heel goed excuus was.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
Je was welkom he, dat weet je?Want het was niet stiekem georganiseerd ofzo, alle info kwam gewoon steeds in deze SC topics. En een heel deel had elkaar al eens eerder gezien, bij een Asielactie, of op het Nationaal Songfestival
Maar Erik was volgens mij de enige die echt NIEMAND nog kende in het echt
DML is ooit eens bij mij wezen BBQen in de zomerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou de meeste kenden elkaar al van FF, daar waar Erik en ik in ieder geval niet vandaan komen. Van DML weet ik dan weer niet of ze de FF-undie's al kon.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik had ook een afslag verkeerd, was er wel snel achter, maar dat was de afslag voor de A28... wie doet daar dan ook een afslag?
Uiteindelijk was het echt helemaal niet zo dat ik het gevoel had dat ik de odd one out was. Eigenlijk vanaf het moment dat ik thuis werd opgehaald (wat een handige service was dat!) was het al tof, en bij het huisje was het ook gewoon alsof we elkaar al jaren kende (klinkt cliché maar het is echt zoquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag Madness als excuus, wat gelukkig een heel goed excuus was.
Respect voor Erik om zich als newbie zo in zo'n kennelijk toch al onderling bekend clubje te gooien...
Kreeg net een reminder van TCD overigensquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
DML is ooit eens bij mij wezen BBQen in de zomerDus daar had ik haar al gezien, in mijn eigen achtertuin.
En Ml-etje op The City Drink en met spullen ophalen voor de Asielactie. En DML daar ook, trouwens
Ik doelde ook meer op Robert Smith zonder make-up misbruik...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh nee.
[ afbeelding ]
Ik heb niet vaak zulke make-up op.
Zo is ie nog best leuk, op het haar na.
Ja!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb alleen Greys wel eens in het echie gezien maar hing wel altijd rond in F&F.
Ik vond het uber tof dat Elies helemaal op haar trouwdag dat end reed.
quote:En ik heb thuis op mijn telefoon toen ik niet kon slapen 's nachts nog wat youtube filmpjes van de ESF nummers die ik eerder die avond had gehoord gekeken. Ik vind sommige echt leuk
Precies, en boven op bed een beetje pompen en zuigen met JJHquote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het echt helemaal niet zo dat ik het gevoel had dat ik de odd one out was. Eigenlijk vanaf het moment dat ik thuis werd opgehaald (wat een handige service was dat!) was het al tof, en bij het huisje was het ook gewoon alsof we elkaar al jaren kende (klinkt cliché maar het is echt zo).
Ja, ik dacht ik moet het hele rondje af en me voorstellen maar het was eigenlijk direct vrij duidelijk wie wie was op één of andere manier.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het echt helemaal niet zo dat ik het gevoel had dat ik de odd one out was. Eigenlijk vanaf het moment dat ik thuis werd opgehaald (wat een handige service was dat!) was het al tof, en bij het huisje was het ook gewoon alsof we elkaar al jaren kende (klinkt cliché maar het is echt zo).
Ben je helemaal vergeten te vragen of je er bij wilde zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en boven op bed een beetje pompen en zuigen met JJH
Qua mannen was het ook niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik moet het hele rondje af en me voorstellen maar het was eigenlijk direct vrij duidelijk wie wie was op één of andere manier.
Pompen had ik uiteraard wel bij van dienst kunnen zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je helemaal vergeten te vragen of je er bij wilde zijn.
Ja dat had ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik moet het hele rondje af en me voorstellen maar het was eigenlijk direct vrij duidelijk wie wie was op één of andere manier.
Bizar hequote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
Popje!
Kon je nou wéér de snelweg terug niet vinden?Weer bijna in Zeeland?
![]()
Geloof me; ik wil het niet terugzienquote:Ik heb ons Halleluja filmpje teruggezien.
Whoehoehoeeeeee
Handig als je een meet op Sinterklaasavond houdt...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al vond ik de namen van iedereen in het echt wel moeilijk te onthouden. Sowieso, wat waren er veel mensen met een M als beginletter.
Ja, je bent chef keuken of niet he.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pompen had ik uiteraard wel bij van dienst kunnen zijn![]()
Beneden werd ik ook maar misbruikt om 's ochtends jodekoeken te halen
quote:Iedere Vrouw Verleiden
"Dankzij deze richtlijnen verleid ik vanaf nu iedere vrouw!" -Dirk
www.VrouwenVersieren.com
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Hé, ineens duikt deze Google-ad bij mij op bij dit topic:
[..]
Ja zeg heb het wel met een reden opgenomenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bizar he
[..]
Geloof me; ik wil het niet terugzien
Ik wil op een schaal van 1 t/m 12 best wel punten toekennen...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja zeg heb het wel met een reden opgenomen
Ja, maar minus 4 mannen, dus 4 van de 8. Dat is de helft!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah 4 uit 12 waren met een M. Niet overdrijven Erik
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil op een schaal van 1 t/m 12 best wel punten toekennen...
ik ga daar vast nog vaak aan denken, wat een opmerking zeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en boven op bed een beetje pompen en zuigen met JJH
Waarom, mannen kunnen ook een naam met een M hebben hoor!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar minus 4 mannen, dus 4 van de 8. Dat is de helft!
Het hallelujah filmpje jaquote:
Nein dat was de camera van Tomboquote:Op maandag 17 mei 2010 15:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het hallelujah filmpje ja![]()
Weet niet over wek filmpje jij het hebt?
Ohjaquote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom, mannen kunnen ook een naam met een M hebben hoor!
Zie editquote:Op maandag 17 mei 2010 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nein dat was de camera van Tombo
Ik heb je in de nacht toch best met rust gelatenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ga daar vast nog vaak aan denken, wat een opmerking zeg.
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je in de nacht toch best met rust gelaten.
Een Photobucket accountje waarvan alleen de mensen die aanwezig waren het wachtwoord krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang de link er naar toe en de foto's niet op Fok verschijnen vind ik het best.
Gewoon lekker een linkje in de PM, net als bij de F&F tour.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang de link er naar toe en de foto's niet op Fok verschijnen vind ik het best.
Jupquote:Op maandag 17 mei 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een Photobucket accountje waarvan alleen de mensen die aanwezig waren het wachtwoord krijgen
Awwww, dat filmpje mag wel in het besloten Photobucket accountje toch? Ik sta er ook echt gigántisch op voor lul, maar het is aan de andere kant ook wel treffend voor die avondquote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Die telefoon met dat filmpje mag gewoon door de schredder heur
Echt, als jullie bij mij komen meeten, dan moeten de camera's bij de deur in een waterdicht tasje en dan leg ik ze in de stortbak van de WC
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Echt, als jullie bij mij komen meeten, dan moeten de camera's bij de deur in een waterdicht tasje en dan leg ik ze in de stortbak van de WC
Maar hij is zo leuk... ah toeee???quote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Die telefoon met dat filmpje mag gewoon door de schredder heur
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik mocht komen filmen zei je als Paddo bij jullie zou komen. Ik heb haar bijna zo ver trouwens.
Zo weinig foto's?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben als het goed is allemaal een PM met inlog van ons gezamenlijk nieuwe Photobucketje.
Uploaden maarrrrr
Erg he? Ik heb er uiteraard nu weer reuze spijt van dat ik niet vaker geklikt hebquote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo weinig foto's?![]()
Wel een leuke foto van jou en Ll trouwens
Woeiquote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:Ik mocht komen filmen zei je als Paddo bij jullie zou komen. Ik heb haar bijna zo ver trouwens.
Nee, jij staat ook goed op de foto's dus niet piepen.quote:
Ze weet allen nog niet dat ze bij jullie blijft, maar dat vertellen we wel als de deur eenmaal in het slot is gevallen.quote:
Helemaal leukquote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Dirkh het volgende:
Ze weet allen nog niet dat ze bij jullie blijft, maar dat vertellen we wel als de deur eenmaal in het slot is gevallen.
Ja, vooral die onder de deken is sekseh, vind je nietquote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, jij staat ook goed op de foto's dus niet piepen.
[..]
Ze weet allen nog niet dat ze bij jullie blijft, maar dat vertellen we wel als de deur eenmaal in het slot is gevallen.
Daar heb ik anders niets van geproefd!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ohop de foto is wel heel duidelijk te zien dat de taart wat deuken op heeft gelopen onderweg
Volgens mijn meneer was het de lekkerste tot nu toe deze taart dus jullie boften welquote:Op maandag 17 mei 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik anders niets van geproefd!
Allebei in mummiepak!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vooral die onder de deken is sekseh, vind je niet
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Vandaag bij fysio vroeg een oude vrouw aan mijn zus: "heeft ze een ongeluk gehad?"
Dus mijn zus zo, "nee ze heeft een aandoening"
Zegt die vrouw "oh. Met de auto?"
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Vandaag bij fysio vroeg een oude vrouw aan mijn zus: "heeft ze een ongeluk gehad?"
Dan zou je naar een garage moeten, niet naar de fysio.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat er niet veel foto's zijn waarop jij niet lachend staat, of Erik moet een foto hebben gemaakt tijdens het pompen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef JJH het volgende:
Die ene foto die er tot nu toe in staat waar ik op sta.
Het zal wel grappig geweest zijn.
Jaquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel foto's zijn waarop jij niet lachend staat, of Erik moet een foto hebben gemaakt tijdens het pompen.
God, wat luistert men toch lekkerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heeft iemand last van zijn snappertjequote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef ElisaB het volgende:
Heeft iemand trouwens nog gezien dat Greys en ik buiten hebben staan bekken
Hihaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik!
Scorequote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en over tetten gesproken: ik heb Tombo nog voor haar hoofd geslagen met mijn linker
Waar werk je dan want jij woont toch wel een beetje in een uithoek?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:46 schreef Dirkh het volgende:
Godsamme sta lekker in de file, stil... Vast als een huis. Lang leve internet op mobiel.
Niet gezien. We konden het boven de te hard staande muziek wel uit horen, het gesmak en gelebber en andere geluiden.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef ElisaB het volgende:
Echnie, we hebben kei-zacht gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet gezien. We konden het boven de te hard staande muziek wel uit horen, het gesmak en gelebber en andere geluiden.
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik snap er geen KONT meer vanquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Grijs bennie klaar voor de season finale van Grey's?
auw dat doet zeer.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar werk je dan want jij woont toch wel een beetje in een uithoek?
Hadden we niet afgesproken dat we dat geheim zouden houden?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef ElisaB het volgende:
Wat heb jij veel om geheim te houden! GB die aan je tieten frummelt, wat je ook gedaan hebt met Ll, en nu dit weerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken dat we dat geheim zouden houden?
Was het vies eigenlijk, met die menthol sigaretten smaak van mij?
Wie hoorde ik danquote:
Ow shit, dat was ook zo.... Sorry! Maar ik dacht zo van: als ze het gezien hebben en wij doen alsof er niets gebeurd is, dan is dat ook wel erg puberaalquote:Op maandag 17 mei 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Hadden we niet afgesproken dat we dat geheim zouden houden?
Was het vies eigenlijk, met die menthol sigaretten smaak van mij?
Luidruchtig sopwerk is voor amateurs!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Niet het betere luidruchtige sopwerk?
Dat vraag ik me dan ook af...quote:
Ik werk in het gat lelystad en woon in het andere gat daarboven.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry kusje er op![]()
En dan nu een antwoord?
Egnie? Ik heb jullie allemaal tegelijk dezelfde PM gestuurd met de inlog en anderen konden er wel inquote:
Ja, aankomende donderdag is in de US de finale, maar er zijn veel gaten geweest tussen uitzendingen. T/m ep 23 is uitgezonden.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik snap er geen KONT meer van
Ik dacht dat er nog steeds pauze/stop was, maar ik hoorde dit weekend dus dat ik er alweer twee of drie gemist heb, dat het al lang weer begonnen is??? En nu komt dus de season finale?De USA, bedoel je dan neem ik aan? *draad kwijt is
*
Gohquote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, alle letters in wachtwoord zijn hoofdletters en de Emmer is case-sensitive, ik stonk er eerst ook 2x in
En dan tóch komt het allemaal nog dezelfde dag boven tafel he, die geheimen van mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb jij veel om geheim te houden! GB die aan je tieten frummelt, wat je ook gedaan hebt met Ll, en nu dit weer!
En dan nu deze Google-ad:quote:Op maandag 17 mei 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan tóch komt het allemaal nog dezelfde dag boven tafel he, die geheimen van mij.
Tsssssk. Lekkere partners in crimefrummel, praten allemaal hun mond voorbij
quote:SeniorenGeluk.nl (50+)
Ook toe aan een nieuwe relatie? Kom snel chatten en daten!
www.seniorengeluk.nl/chatten
En het enige wat ik heb meegemaakt is in een kringetje zitten. Gewoon in een kringetje, niet Eriks kringetje (ik zorg even dat ik wat wind uit zijn zeilen haal)quote:Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Zuigen, blazen, bekken, tetten, verzamelpaal...![]()
Ik heb geen Photobucket meer nodig...
Was jij hem constant bij zakdoekje leggen of ezeltje prik dan...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En het enige wat ik heb meegemaakt is in een kringetje zitten. Gewoon in een kringetje, niet Eriks kringetje (ik zorg even dat ik wat wind uit zijn zeilen haal)
Het was een soort van verjaardag, er was taart, er was drinken, er waren toastjes, er waren cadeau's...
Toen de spelletjes begonnen zeg maar, toen was ik al thuis denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij hem constant bij zakdoekje leggen of ezeltje prik dan...
Ik ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, alle letters in wachtwoord zijn hoofdletters en de Emmer is case-sensitive, ik stonk er eerst ook 2x in
Nee, maar zal vast iets heel leuks en aardig zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt 'jouw' Google-ad ook al gezien?
Hmmm, dan klopt die bewering van Greys wel dat je minder hard bent dan je je voordoet.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen de spelletjes begonnen zeg maar, toen was ik al thuis denk ik.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar zal vast iets heel leuks en aardig zijn.
quote:Iedere Vrouw Verleiden
"Dankzij deze richtlijnen verleid ik vanaf nu iedere vrouw!" -Dirk
www.VrouwenVersieren.com
JJH en Ll waren er ook, en Erik was een halve man.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dan klopt die bewering van Greys wel dat je minder hard bent dan je je voordoet.
Ik had je doortastender ingeschat, zeker als enige man in het gezelschap...
JJH heeft Erik geholpen met blazen en pompen, dus die valt in mijn beleving af en Ll was toch gewoon vanaf vrijdag al op pad met de dames. Die reken ik daarom ook al niet meer als man mee...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
JJH en Ll waren er ook, en Erik was een halve man.
Ll heeft ook heel veel Sex and The City afleveringen gekeken, het wijfquote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
JJH heeft Erik geholpen met blazen en pompen, dus die valt in mijn beleving af en Ll was toch gewoon vanaf vrijdag al op pad met de dames. Die reken ik daarom ook al niet meer als man mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Laseren?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ook thuis van laserenen nu krootjes met nieuwe aardappeltjes en spek
Jeezzzzzzquote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus de ongewenste haargroei is nu definitief weggepiept?
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is een beetje eng aangezien ik van jou de vraag verwachtte
Komt een goudvis bij de dokter. Zegt de dokter "Ik zie het al, uit de kom"quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Muis006 het volgende:
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter:"ruim je het zelf even op?"
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Komt een goudvis bij de dokter. Zegt de dokter "Ik zie het al, uit de kom"
Hoi muis!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Muis006 het volgende:
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter:"ruim je het zelf even op?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi muis!HoiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als er weer n keer n meet is, kom ik ook en dan neem ik koekjes mee!
Ken iemand die je dan met alle plezier oppiktquote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoiiials er weer n keer n meet is, kom ik ook en dan neem ik koekjes mee!
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ken iemand die je dan met alle plezier oppikt
En tietentaart?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ja hallo moet ik dan weer de taart maken?
ik dacht de volgende taart is voor .muizel haar rekening
Of maak allebei eentjequote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doelde wel op Cat hoorquote:
Euhmm standaard maatjequote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. En Greys haar worteltjestaart.
Hebbie een grote auto Ml?
De vreetzakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En een dikke tettentaart voor mijquote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Vlakbij Catquote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doelde wel op Cat hoor![]()
heb nl geen idee waar je woont
Voordat Ll zoooo dik is...dan kun je nog wel ff bakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De vreetzakkendadelijk zijn ze tonnetje rond. Dan moeten we Ll het huis uit rollen.
Er gaat een halve kilo philadelphia in mijn cheesecakequote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voordat Ll zoooo dik is...dan kun je nog wel ff bakken
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er gaat een halve kilo philadelphia in mijn cheesecake
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er gaat een halve kilo philadelphia in mijn cheesecake
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haal iedereen op die (enigzins) op mijn route woont.
![]()
Tietentaart!![]()
Ik moest zo lachen met je vriend: 'wat zeg je?
Muis: 'bladibladibla tietentaart'![]()
Vriend:', dus toch, ik meende dat al te verstaan, maar ik vond het zo'n vreemde context'
Woehahaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Tietentaart!![]()
Vriend:', dus toch, ik meende dat al te verstaan, maar ik vond het zo'n vreemde context'
Ik heb het tepeltje van het kleintje afgeknabbeldquote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Tietentaart!![]()
k zit je zal het maar hebben te kijken, en dat is eigenmlijk helemaal niets voor mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Was ik daar vanmiddag bij de Mac, hebben ze geen stroopwafelflurry meer![]()
En nu Ingang Ooooost kiek'n
Stoomcursusje geven.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehahaja, hij is niet ingeburgerd qua fok!heden
Nee inderdaad, hij keek af en toe heel vreemd.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehahaja, hij is niet ingeburgerd qua fok!heden
Het is een schatjequote:Op maandag 17 mei 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hij keek af en toe heel vreemd.![]()
Maar hijs evengoed leuk.
Smakelijk!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Ergo Muis niet om de hoek maar als Cat niet kan troggel ik mijn Mr zijn sleutel net zo hard weer af hoor![]()
Nou ben eten voor het zwart is
Dank je, operdepopquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
Maar serieus, zullen we volgend weekend weer?
Dat smsen 's nachts ook van kamer naar kamer
"Welkom op de Huttenkuttenvreugde!".
"Whoehoehoeeeeee!"
"Oh, dan is de kuttenvreugde beneden zeker".
"Nee, hier niet. Boven wel?"
"Kom maar kijken!"
"Keep the soul aliiiiiiiiive!"![]()
Sinds ze toch al door het hele huis gegild zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds wanneer gooien we alle smsjes gewoon op FOK! ????
ow...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds ze toch al door het hele huis gegild zijn![]()
Zometeen om acht uur... heeft een van jullie misschien nog een leuke en/of goede vraag voor de auteur?
FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering
Is dat dat boek wat steevast door voetballers word opgegeven als gevraagd word naar het beste/mooi/goed/laast gelezen boek?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
In dat geval gooi ikk ook gewoon ALLE foto's in de emmer, goed?
en het filmpje!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
quote:
Vooral het laatstequote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Ik van die van mij in elk geval niet, ik had er al zo weinig, dus die staan er allemaal inquote:Op maandag 17 mei 2010 19:58 schreef Dirkh het volgende:
Is er een selectie gemaakt van de foto's?Mietjes.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik van die van mij in elk geval niet, ik had er al zo weinig, dus die staan er allemaal in
En van anderen heb ik nog geen foto's gezien, dus volgens mij is er niet geselecteerd heur. Alleen is een beetje de algemene afspraak dat als er iemand écht afgrijselijk op staat, dat die er dan niet in komt. Daar doelde Tombolalalala op denk ik
Nee!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
Ok. That's it. I resign. Ik hang de laptop in de wilgen.
Ik krijg werkelijk geen qoute meer goed het forum op...
Hey, heb je de ESF-in-concert foto's wel eens bekekenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik van die van mij in elk geval niet, ik had er al zo weinig, dus die staan er allemaal in
En van anderen heb ik nog geen foto's gezien, dus volgens mij is er niet geselecteerd heur. Alleen is een beetje de algemene afspraak dat als er iemand écht afgrijselijk op staat, dat die er dan niet in komt. Daar doelde Tombolalalala op denk ik
Ja, deurbeleid.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, heb je de ESF-in-concert foto's wel eens bekekenDaar sta ik ongeveer overal op alsof er ergens een dildo verstopt zit en alléén ik weet waar die verstopt zit.
Over écht afgrijselijk gesproken.
Ik breek heul niks!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?Je houdt toch een beetje rekening met elkaar?
Jij breekt die afspraak nu... maar goed, dat schijn ik ook met de smsen gedaan te hebben![]()
Garpje!quote:
Ja! Dus toch selectie.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik breek heul niks!
En waar zijn die foto's van jou dat wij over de reling van de verdieping hangen eigenlijk?
Oh!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik breek heul niks!
En waar zijn die foto's van jou dat wij over de reling van de verdieping hangen eigenlijk?
Vind die van jou en Ll in badkamerspiegel leukquote:Op maandag 17 mei 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Zou ik een deel vergeten zijn te kopiëren dan? Staan die er niet in?
Ff checken nog, want die heb ik wel gezien idd. Zijn er een stuk of vier, in dat trapgat
(En da's geen selectie, want daar stond ik zelf niet op, dus daar heb ik geen enkel belang bij om die te selecteren)
ze staan er niet in nee...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Zou ik een deel vergeten zijn te kopiëren dan? Staan die er niet in?
Ff checken nog, want die heb ik wel gezien idd. Zijn er een stuk of vier, in dat trapgat
(En da's geen selectie, want daar stond ik zelf niet op, dus daar heb ik geen enkel belang bij om die te selecteren)
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El probeerde foto's te maken met het klepje nog voor de lens
Thanksquote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind die van jou en Ll in badkamerspiegel leuk
Ik ga kijken, dan zal ik wel een heel rijtje niet aangeklikt hebben per ongeluk bij het uploadenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze staan er niet in nee...
En heeft ML ook niet een foto van mij gemaakt met mn fototoestel voor mn gezicht? (met jouw camera)
stiekeme selecteerdert!
Dat is ook een kunst, hoor. Je moet het maar kunnenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El probeerde foto's te maken met het klepje nog voor de lens
Rustig aan joh, ik kan ze nu ook even niet uploaden dus geen stress...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik ga kijken, dan zal ik wel een heel rijtje niet aangeklikt hebben per ongeluk bij het uploaden
Momentje... Ik heb ze wel gezien, ook die ene die jij nu noemt van jou zelf.
Ik zit nu alleen even in dat Heineken boek topic, die auteur is er nu een uur, dus daarna ga ik ze alsnog uploaden!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is ook een kunst, hoor. Je moet het maar kunnen
Amsterda,? Nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
Ocean's Twelve is vanavond op TV, dat is toch degene die gedeeltelijk in Amsterda, geschoten is?
Ja, die flopquote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
Ocean's Twelve is vanavond op TV, dat is toch degene die gedeeltelijk in Amsterdam, geschoten is?
Geloof met het zou niet nodig hoeven zijn, je kunt heel visueel vertellen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je de linker / rechter nog per mail ontvangen?
*springt op en neer met de vinger omhoog*quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je de linker / rechter nog per mail ontvangen?
Doe mij maar eens even een mailtje, dan stuur ik 'm terugquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
*springt op en neer met de vinger omhoog*
Juf! Juf! Ikke! Ikke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb het toch helemaal niet verteldquote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
Geloof met het zou niet nodig hoeven zijn, je kunt heel visueel vertellen.
* MadMaster stelt nu kritische vragen...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
Zometeen om acht uur... heeft een van jullie misschien nog een leuke en/of goede vraag voor de auteur?
FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering
Hoe laat begint dat ook weer?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanavond gaan Bones en Boef eindelijk in bed belanden![]()
21.25quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe mij maar eens even een mailtje, dan stuur ik 'm terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dus Yoko pissig, jij pissig?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hang hier op de bank onder mijn dekentje, komt Yoko langs. Doet ze vaker, no prob, gezellig juist.
Tot ik nattigheid voel... op het dekentje, op mijn broek, op mijn sokken, op de bank.![]()
![]()
![]()
Zit poes royaal bij me te pissen! Al kon ze er niet veel aan doen, ik had de deur naar de kattebak dichtgedaan.Maar een verbale waarschuwing of desnoods een pispartij op het laminaat was iets minder bewerkelijk geweest.
De wasmachine staat aan en ik heb mijn pyjama maar vast aan gedaan.
bahquote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hang hier op de bank onder mijn dekentje, komt Yoko langs. Doet ze vaker, no prob, gezellig juist.
Tot ik nattigheid voel... op het dekentje, op mijn broek, op mijn sokken, op de bank.![]()
![]()
![]()
Zit poes royaal bij me te pissen! Al kon ze er niet veel aan doen, ik had de deur naar de kattebak dichtgedaan.Maar een verbale waarschuwing of desnoods een pispartij op het laminaat was iets minder bewerkelijk geweest.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben bepist, niet pissig.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Over poesjes gesproken: ze zijn onderweg Tombo
En toen kwam je niet op het idee om even na te gaan waarom ie daar zat?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bepist, niet pissig.![]()
Op mijn poezels kan ik heel slecht pissig worden.Maar ze moet bij Naartjie in de leer, die betrapte ik een uurtje geleden nog in de wasbak, ook pissend. Kraan aan, flink afwasmiddel erdoor en klaar.
My gawd, wat heb ik toch een huishouden!![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bepist, niet pissig.![]()
Op mijn poezels kan ik heel slecht pissig worden.Maar ze moet bij Naartjie in de leer, die betrapte ik een uurtje geleden nog in de wasbak, ook pissend. Kraan aan, flink afwasmiddel erdoor en klaar.
My gawd, wat heb ik toch een huishouden!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
*PM-box sluitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En ik wil (voor the record) graag weten welke jullie het raarst vinden
Het is vreemd, maar ik heb die uitwerking soms op dames. Heeeeel vreemd.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
Maarom zijn er trouwens opeens allemaal dames die meer willen zien van die linker en die rechter na een avondje met Elisa?
Wat heb je met ze gedaan Elies?
Hihi ergens vind ik zo'n klein gehurkt poesje schattig, Whoopie ook overigens die kijkt echt zo van "ik ben er nietquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Whelp! Ze is er weer!![]()
Hopelijk gaat ze niet weer door de hurkjes.Al lijkt me die kans klein na die sloot die ze net heeft achter gelaten.
Ik stond erbij en keek ernaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen kwam je niet op het idee om even na te gaan waarom ie daar zat?
Je moet even bij de deur gaan kijken; bij jou heb ik ze door de brievenbus gedaanquote:
Dat doen die van ons ookquote:Op maandag 17 mei 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ergens vind ik zo'n klein gehurkt poesje schattig, Whoopie ook overigens die kijkt echt zo van "ik ben er niet"
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En ik wil (voor the record) graag weten welke jullie het raarst vinden
OMG *rent voor de Mr ze pakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet even bij de deur gaan kijken; bij jou heb ik ze door de brievenbus gedaan
Krijg altijd spontaan de neiging netjes om te draaienquote:
Dat wel!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Paste wel heel goed bij de TT van dat topic.
Je gunt ze toch hun privacy he?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krijg altijd spontaan de neiging netjes om te draaien
Zie mail.quote:
Hoi Dirkhquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
JULLIE ZIJN ZIEK!
Een golden shower van de poes krijgen en dat vol trots vertellen.
En dan PM over de linkse en de rechtse... en dan weer een poes die hurkend over je heen hangt.
Haaai DirkHaaaaa.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
JULLIE ZIJN ZIEK!
En dan PM over de linkse en de rechtse... en dan weer een poes die hurkend over je heen hangt.
Nope. Ik moet echt niet zoveel achter de knoppen hangen. Maar ik vind het wel weer ff leuk, dus ik hang ff rond.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
Eliesje?om even in de mammarol te vervallen
ehh gaat dat wel goed met het ermpie?
En ik was nog niet eens begonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
JULLIE ZIJN ZIEK!
Zitten we nou naar een herhaling van weet ik hoeveel jaar geleden te kijken?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanavond gaan Bones en Boef eindelijk in bed belanden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mental image van Elies met de toiletrol onder de arm op weg naar het toiletgebouw*quote:
Ik wacht op mn moeder, die heeft mn toestel geleendquote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
Tombola, je had gelijk hoor, ik was één heel rijtje vergeten aan te klikken bij het uploaden, ze staan er nu in, alle overloopkiekjes en nog twee andere
Waar blijven die van jouuuuuuuuuu
De overloopfoto's zijn leuk! Alleen sta ik er steeds dommer op naarmate er meer mensen bij komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
Tombola, je had gelijk hoor, ik was één heel rijtje vergeten aan te klikken bij het uploaden, ze staan er nu in, alle overloopkiekjes en nog twee andere
Waar blijven die van jouuuuuuuuuu
Ik ben nogal ingetogen. Heb echt een aanmoediging nodig zeg maarquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zitten we nou naar een herhaling van weet ik hoeveel jaar geleden te kijken?JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de Telegraaf stond dat ze vanavond nou eindelijk es gingen intercoursen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oh fakquote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wacht op mn moeder, die heeft mn toestel geleend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |