Ik heb het toch helemaal niet verteldquote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
Geloof met het zou niet nodig hoeven zijn, je kunt heel visueel vertellen.
* MadMaster stelt nu kritische vragen...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
Zometeen om acht uur... heeft een van jullie misschien nog een leuke en/of goede vraag voor de auteur?
FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering
Hoe laat begint dat ook weer?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanavond gaan Bones en Boef eindelijk in bed belanden![]()
21.25quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe mij maar eens even een mailtje, dan stuur ik 'm terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dus Yoko pissig, jij pissig?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hang hier op de bank onder mijn dekentje, komt Yoko langs. Doet ze vaker, no prob, gezellig juist.
Tot ik nattigheid voel... op het dekentje, op mijn broek, op mijn sokken, op de bank.![]()
![]()
![]()
Zit poes royaal bij me te pissen! Al kon ze er niet veel aan doen, ik had de deur naar de kattebak dichtgedaan.Maar een verbale waarschuwing of desnoods een pispartij op het laminaat was iets minder bewerkelijk geweest.
De wasmachine staat aan en ik heb mijn pyjama maar vast aan gedaan.
bahquote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hang hier op de bank onder mijn dekentje, komt Yoko langs. Doet ze vaker, no prob, gezellig juist.
Tot ik nattigheid voel... op het dekentje, op mijn broek, op mijn sokken, op de bank.![]()
![]()
![]()
Zit poes royaal bij me te pissen! Al kon ze er niet veel aan doen, ik had de deur naar de kattebak dichtgedaan.Maar een verbale waarschuwing of desnoods een pispartij op het laminaat was iets minder bewerkelijk geweest.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben bepist, niet pissig.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Over poesjes gesproken: ze zijn onderweg Tombo
En toen kwam je niet op het idee om even na te gaan waarom ie daar zat?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bepist, niet pissig.![]()
Op mijn poezels kan ik heel slecht pissig worden.Maar ze moet bij Naartjie in de leer, die betrapte ik een uurtje geleden nog in de wasbak, ook pissend. Kraan aan, flink afwasmiddel erdoor en klaar.
My gawd, wat heb ik toch een huishouden!![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bepist, niet pissig.![]()
Op mijn poezels kan ik heel slecht pissig worden.Maar ze moet bij Naartjie in de leer, die betrapte ik een uurtje geleden nog in de wasbak, ook pissend. Kraan aan, flink afwasmiddel erdoor en klaar.
My gawd, wat heb ik toch een huishouden!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
*PM-box sluitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En ik wil (voor the record) graag weten welke jullie het raarst vinden
Het is vreemd, maar ik heb die uitwerking soms op dames. Heeeeel vreemd.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
Maarom zijn er trouwens opeens allemaal dames die meer willen zien van die linker en die rechter na een avondje met Elisa?
Wat heb je met ze gedaan Elies?
Hihi ergens vind ik zo'n klein gehurkt poesje schattig, Whoopie ook overigens die kijkt echt zo van "ik ben er nietquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Whelp! Ze is er weer!![]()
Hopelijk gaat ze niet weer door de hurkjes.Al lijkt me die kans klein na die sloot die ze net heeft achter gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |