Ik breek heul niks!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?Je houdt toch een beetje rekening met elkaar?
Jij breekt die afspraak nu... maar goed, dat schijn ik ook met de smsen gedaan te hebben![]()
Garpje!quote:
Ja! Dus toch selectie.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik breek heul niks!
En waar zijn die foto's van jou dat wij over de reling van de verdieping hangen eigenlijk?
Oh!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik breek heul niks!
En waar zijn die foto's van jou dat wij over de reling van de verdieping hangen eigenlijk?
Vind die van jou en Ll in badkamerspiegel leukquote:Op maandag 17 mei 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Zou ik een deel vergeten zijn te kopiėren dan? Staan die er niet in?
Ff checken nog, want die heb ik wel gezien idd. Zijn er een stuk of vier, in dat trapgat
(En da's geen selectie, want daar stond ik zelf niet op, dus daar heb ik geen enkel belang bij om die te selecteren)
ze staan er niet in nee...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Zou ik een deel vergeten zijn te kopiėren dan? Staan die er niet in?
Ff checken nog, want die heb ik wel gezien idd. Zijn er een stuk of vier, in dat trapgat
(En da's geen selectie, want daar stond ik zelf niet op, dus daar heb ik geen enkel belang bij om die te selecteren)
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El probeerde foto's te maken met het klepje nog voor de lens
Thanksquote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind die van jou en Ll in badkamerspiegel leuk
Ik ga kijken, dan zal ik wel een heel rijtje niet aangeklikt hebben per ongeluk bij het uploadenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze staan er niet in nee...
En heeft ML ook niet een foto van mij gemaakt met mn fototoestel voor mn gezicht? (met jouw camera)
stiekeme selecteerdert!
Dat is ook een kunst, hoor. Je moet het maar kunnenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El probeerde foto's te maken met het klepje nog voor de lens
Rustig aan joh, ik kan ze nu ook even niet uploaden dus geen stress...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik ga kijken, dan zal ik wel een heel rijtje niet aangeklikt hebben per ongeluk bij het uploaden
Momentje... Ik heb ze wel gezien, ook die ene die jij nu noemt van jou zelf.
Ik zit nu alleen even in dat Heineken boek topic, die auteur is er nu een uur, dus daarna ga ik ze alsnog uploaden!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is ook een kunst, hoor. Je moet het maar kunnen
Amsterda,? Nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
Ocean's Twelve is vanavond op TV, dat is toch degene die gedeeltelijk in Amsterda, geschoten is?
Ja, die flopquote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
Ocean's Twelve is vanavond op TV, dat is toch degene die gedeeltelijk in Amsterdam, geschoten is?
Geloof met het zou niet nodig hoeven zijn, je kunt heel visueel vertellen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je de linker / rechter nog per mail ontvangen?
*springt op en neer met de vinger omhoog*quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je de linker / rechter nog per mail ontvangen?
Doe mij maar eens even een mailtje, dan stuur ik 'm terugquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
*springt op en neer met de vinger omhoog*
Juf! Juf! Ikke! Ikke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |