Stoomcursusje geven.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehahaja, hij is niet ingeburgerd qua fok!heden
Nee inderdaad, hij keek af en toe heel vreemd.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehahaja, hij is niet ingeburgerd qua fok!heden
Het is een schatjequote:Op maandag 17 mei 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hij keek af en toe heel vreemd.![]()
Maar hijs evengoed leuk.
Smakelijk!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Ergo Muis niet om de hoek maar als Cat niet kan troggel ik mijn Mr zijn sleutel net zo hard weer af hoor![]()
Nou ben eten voor het zwart is
Dank je, operdepopquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
Maar serieus, zullen we volgend weekend weer?
Dat smsen 's nachts ook van kamer naar kamer
"Welkom op de Huttenkuttenvreugde!".
"Whoehoehoeeeeee!"
"Oh, dan is de kuttenvreugde beneden zeker".
"Nee, hier niet. Boven wel?"
"Kom maar kijken!"
"Keep the soul aliiiiiiiiive!"![]()
Sinds ze toch al door het hele huis gegild zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds wanneer gooien we alle smsjes gewoon op FOK! ????
ow...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds ze toch al door het hele huis gegild zijn![]()
Zometeen om acht uur... heeft een van jullie misschien nog een leuke en/of goede vraag voor de auteur?
FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering
Is dat dat boek wat steevast door voetballers word opgegeven als gevraagd word naar het beste/mooi/goed/laast gelezen boek?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
In dat geval gooi ikk ook gewoon ALLE foto's in de emmer, goed?
en het filmpje!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
quote:
Vooral het laatstequote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Ik van die van mij in elk geval niet, ik had er al zo weinig, dus die staan er allemaal inquote:Op maandag 17 mei 2010 19:58 schreef Dirkh het volgende:
Is er een selectie gemaakt van de foto's?Mietjes.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik van die van mij in elk geval niet, ik had er al zo weinig, dus die staan er allemaal in
En van anderen heb ik nog geen foto's gezien, dus volgens mij is er niet geselecteerd heur. Alleen is een beetje de algemene afspraak dat als er iemand écht afgrijselijk op staat, dat die er dan niet in komt. Daar doelde Tombolalalala op denk ik
Nee!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
Ok. That's it. I resign. Ik hang de laptop in de wilgen.
Ik krijg werkelijk geen qoute meer goed het forum op...
Hey, heb je de ESF-in-concert foto's wel eens bekekenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik van die van mij in elk geval niet, ik had er al zo weinig, dus die staan er allemaal in
En van anderen heb ik nog geen foto's gezien, dus volgens mij is er niet geselecteerd heur. Alleen is een beetje de algemene afspraak dat als er iemand écht afgrijselijk op staat, dat die er dan niet in komt. Daar doelde Tombolalalala op denk ik
Ja, deurbeleid.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, heb je de ESF-in-concert foto's wel eens bekekenDaar sta ik ongeveer overal op alsof er ergens een dildo verstopt zit en alléén ik weet waar die verstopt zit.
Over écht afgrijselijk gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |