Helemaal leukquote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Dirkh het volgende:
Ze weet allen nog niet dat ze bij jullie blijft, maar dat vertellen we wel als de deur eenmaal in het slot is gevallen.
Ja, vooral die onder de deken is sekseh, vind je nietquote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, jij staat ook goed op de foto's dus niet piepen.
[..]
Ze weet allen nog niet dat ze bij jullie blijft, maar dat vertellen we wel als de deur eenmaal in het slot is gevallen.
Daar heb ik anders niets van geproefd!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ohop de foto is wel heel duidelijk te zien dat de taart wat deuken op heeft gelopen onderweg
Volgens mijn meneer was het de lekkerste tot nu toe deze taart dus jullie boften welquote:Op maandag 17 mei 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik anders niets van geproefd!
Allebei in mummiepak!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vooral die onder de deken is sekseh, vind je niet
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Vandaag bij fysio vroeg een oude vrouw aan mijn zus: "heeft ze een ongeluk gehad?"
Dus mijn zus zo, "nee ze heeft een aandoening"
Zegt die vrouw "oh. Met de auto?"
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Vandaag bij fysio vroeg een oude vrouw aan mijn zus: "heeft ze een ongeluk gehad?"
Dan zou je naar een garage moeten, niet naar de fysio.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat er niet veel foto's zijn waarop jij niet lachend staat, of Erik moet een foto hebben gemaakt tijdens het pompen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef JJH het volgende:
Die ene foto die er tot nu toe in staat waar ik op sta.
Het zal wel grappig geweest zijn.
Jaquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel foto's zijn waarop jij niet lachend staat, of Erik moet een foto hebben gemaakt tijdens het pompen.
God, wat luistert men toch lekkerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heeft iemand last van zijn snappertjequote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef ElisaB het volgende:
Heeft iemand trouwens nog gezien dat Greys en ik buiten hebben staan bekken
Hihaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik!
Scorequote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en over tetten gesproken: ik heb Tombo nog voor haar hoofd geslagen met mijn linker
Waar werk je dan want jij woont toch wel een beetje in een uithoek?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:46 schreef Dirkh het volgende:
Godsamme sta lekker in de file, stil... Vast als een huis. Lang leve internet op mobiel.
Niet gezien. We konden het boven de te hard staande muziek wel uit horen, het gesmak en gelebber en andere geluiden.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef ElisaB het volgende:
Echnie, we hebben kei-zacht gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet gezien. We konden het boven de te hard staande muziek wel uit horen, het gesmak en gelebber en andere geluiden.
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik snap er geen KONT meer vanquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Grijs bennie klaar voor de season finale van Grey's?
auw dat doet zeer.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar werk je dan want jij woont toch wel een beetje in een uithoek?
Hadden we niet afgesproken dat we dat geheim zouden houden?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef ElisaB het volgende:
Wat heb jij veel om geheim te houden! GB die aan je tieten frummelt, wat je ook gedaan hebt met Ll, en nu dit weerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken dat we dat geheim zouden houden?
Was het vies eigenlijk, met die menthol sigaretten smaak van mij?
Wie hoorde ik danquote:
Ow shit, dat was ook zo.... Sorry! Maar ik dacht zo van: als ze het gezien hebben en wij doen alsof er niets gebeurd is, dan is dat ook wel erg puberaalquote:Op maandag 17 mei 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Hadden we niet afgesproken dat we dat geheim zouden houden?
Was het vies eigenlijk, met die menthol sigaretten smaak van mij?
Luidruchtig sopwerk is voor amateurs!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Niet het betere luidruchtige sopwerk?
Dat vraag ik me dan ook af...quote:
Ik werk in het gat lelystad en woon in het andere gat daarboven.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry kusje er op![]()
En dan nu een antwoord?
Egnie? Ik heb jullie allemaal tegelijk dezelfde PM gestuurd met de inlog en anderen konden er wel inquote:
Ja, aankomende donderdag is in de US de finale, maar er zijn veel gaten geweest tussen uitzendingen. T/m ep 23 is uitgezonden.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik snap er geen KONT meer van
Ik dacht dat er nog steeds pauze/stop was, maar ik hoorde dit weekend dus dat ik er alweer twee of drie gemist heb, dat het al lang weer begonnen is??? En nu komt dus de season finale?De USA, bedoel je dan neem ik aan? *draad kwijt is
*
Gohquote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, alle letters in wachtwoord zijn hoofdletters en de Emmer is case-sensitive, ik stonk er eerst ook 2x in
En dan tóch komt het allemaal nog dezelfde dag boven tafel he, die geheimen van mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb jij veel om geheim te houden! GB die aan je tieten frummelt, wat je ook gedaan hebt met Ll, en nu dit weer!
En dan nu deze Google-ad:quote:Op maandag 17 mei 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan tóch komt het allemaal nog dezelfde dag boven tafel he, die geheimen van mij.
Tsssssk. Lekkere partners in crimefrummel, praten allemaal hun mond voorbij
quote:SeniorenGeluk.nl (50+)
Ook toe aan een nieuwe relatie? Kom snel chatten en daten!
www.seniorengeluk.nl/chatten
En het enige wat ik heb meegemaakt is in een kringetje zitten. Gewoon in een kringetje, niet Eriks kringetje (ik zorg even dat ik wat wind uit zijn zeilen haal)quote:Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Zuigen, blazen, bekken, tetten, verzamelpaal...![]()
Ik heb geen Photobucket meer nodig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |