Ga je weer janken ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje hyper.
En emo-achtig. Valt het op?![]()
Nou, aan mij mis je weinig. Ik lig hier half bewusteloos op de bankquote:
quote:
Ja nee dat kan niet hoor!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ESF sluit ben ik misschien wel genoodzaakt om naar F&F te komen. Anders zie ik jullie over een jaar pas weer
.
Dát hadden we gister moeten draaien toen de visite aankwam!quote:
Ik vond binnenkomst met Charlotte anders vrij geniaalquote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát hadden we gister moeten draaien toen de visite aankwam!
Ja dat was echt perfect getimed toen jij binnenkwam!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond binnenkomst met Charlotte anders vrij geniaal!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
Geen inspiratie voor een goede tvp, dus ik hou het even bij deze post.
Ik gooi er wat shine in om het ook nog ESF te maken, en een beetje vrede, en wat dingadong.
Dat was met opzet, natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was echt perfect getimed toen jij binnenkwam!
quote:
Heb ze er ff uitgehaald. Kijken we later wel wat er mis mee wasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
De glitterletters in de OP zijn stuk. Hier blijftie iedere keer eeuwen laden om die letters op te halen
Gisteren?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát hadden we gister moeten draaien toen de visite aankwam!
Dat lag anders niet bepaald op de route. Dat zal dan ook de reden zijn geweest dat het "bijna" is.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]We wilden bijna nog bij je op de koffie gaan op de terugweg
Owjaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren?
Zaterdag was het toch van 'Er komt visite, visite, wat zullen we genieten'?
Kom bij mij buurtenquote:
Dat vroegen we ons dus hardop af, onderweg. Waar dat nou ook alweer ongeveer lag, waar jij woont. Ik ben niet zo topografisch onderlegdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat lag anders niet bepaald op de route. Dat zal dan ook de reden zijn geweest dat het "bijna" is.
Ja maar ik deed de slaapkamerdeur open en toen stond jij daar met je hand dicht alsof die spin daar in zat.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
Dat met die spin in het trapgat was wel gaaf inderdaad.
Iiiiieeeeeeewwwwwwwwww!!!! *bonk*
Credits gaan trouwens naar de 'wilde wieven'.
Ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Effe foto's kijkenEr zitten een paar heul elegante tussen zie ik al wel
Heeft Tombola al een photobucketje van die van haar gemaakt?Minus de gruwelijke?
quote:
Je was welkom he, dat weet je?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik wel grappig van dit hele verhaal vind, is dat de meesten elkaar vooraf niet (allemaal) IRL kenden en dat er in die paar uurtjes afgelopen zaterdag kennelijk een hecht pact is ontstaan.
Aangezien ik me hier absoluut niet als insider zie, weet ik ook niet of ik aan iets dergelijks mee had zullen doen.
Ken van Fok! maar een paar mensen IRL en die één-opéén-meetings hadden vaak toch wel iets 'spannends'.
Binnenkort is er waarschijnlijk een BBQ van MEN-AKQ en dat moet dan mijn vuurdoop worden...
Nou de meeste kenden elkaar al van FF, daar waar Erik en ik in ieder geval niet vandaan komen. Van DML weet ik dan weer niet of ze de FF-undie's al kon.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik wel grappig van dit hele verhaal vind, is dat de meesten elkaar vooraf niet (allemaal) IRL kenden en dat er in die paar uurtjes afgelopen zaterdag kennelijk een hecht pact is ontstaan.
Aangezien ik me hier absoluut niet als insider zie, weet ik ook niet of ik aan iets dergelijks mee had zullen doen.
Ken van Fok! maar een paar mensen IRL en die één-opéén-meetings hadden vaak toch wel iets 'spannends'.
Binnenkort is er waarschijnlijk een BBQ van MEN-AKQ en dat moet dan mijn vuurdoop worden...
Popje!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou de meeste kenden elkaar al van FF, daar waar Erik en ik in ieder geval niet vandaan komen. Van DML weet ik dan weer niet of ze de FF-undie's al kon.
Dat ga je niet menen zelfs ik vond de weg terugquote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje!
Kon je nou wéér de snelweg terug niet vinden?Weer bijna in Zeeland?
Ik heb ons Halleluja filmpje teruggezien.
Whoehoehoeeeeee
Eh neequote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
Erik, is er al eens gezegd dat je iets weg hebt van Robert Smith van The Cure?
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen zelfs ik vond de weg terug
Ik had afgelopen zaterdag Madness als excuus, wat gelukkig een heel goed excuus was.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
Je was welkom he, dat weet je?Want het was niet stiekem georganiseerd ofzo, alle info kwam gewoon steeds in deze SC topics. En een heel deel had elkaar al eens eerder gezien, bij een Asielactie, of op het Nationaal Songfestival
Maar Erik was volgens mij de enige die echt NIEMAND nog kende in het echt
DML is ooit eens bij mij wezen BBQen in de zomerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou de meeste kenden elkaar al van FF, daar waar Erik en ik in ieder geval niet vandaan komen. Van DML weet ik dan weer niet of ze de FF-undie's al kon.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik had ook een afslag verkeerd, was er wel snel achter, maar dat was de afslag voor de A28... wie doet daar dan ook een afslag?
Uiteindelijk was het echt helemaal niet zo dat ik het gevoel had dat ik de odd one out was. Eigenlijk vanaf het moment dat ik thuis werd opgehaald (wat een handige service was dat!) was het al tof, en bij het huisje was het ook gewoon alsof we elkaar al jaren kende (klinkt cliché maar het is echt zoquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag Madness als excuus, wat gelukkig een heel goed excuus was.
Respect voor Erik om zich als newbie zo in zo'n kennelijk toch al onderling bekend clubje te gooien...
Kreeg net een reminder van TCD overigensquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
DML is ooit eens bij mij wezen BBQen in de zomerDus daar had ik haar al gezien, in mijn eigen achtertuin.
En Ml-etje op The City Drink en met spullen ophalen voor de Asielactie. En DML daar ook, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |