Was jij hem constant bij zakdoekje leggen of ezeltje prik dan...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En het enige wat ik heb meegemaakt is in een kringetje zitten. Gewoon in een kringetje, niet Eriks kringetje (ik zorg even dat ik wat wind uit zijn zeilen haal)
Het was een soort van verjaardag, er was taart, er was drinken, er waren toastjes, er waren cadeau's...
Toen de spelletjes begonnen zeg maar, toen was ik al thuis denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij hem constant bij zakdoekje leggen of ezeltje prik dan...
Ik ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, alle letters in wachtwoord zijn hoofdletters en de Emmer is case-sensitive, ik stonk er eerst ook 2x in
Nee, maar zal vast iets heel leuks en aardig zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt 'jouw' Google-ad ook al gezien?
Hmmm, dan klopt die bewering van Greys wel dat je minder hard bent dan je je voordoet.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen de spelletjes begonnen zeg maar, toen was ik al thuis denk ik.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar zal vast iets heel leuks en aardig zijn.
quote:Iedere Vrouw Verleiden
"Dankzij deze richtlijnen verleid ik vanaf nu iedere vrouw!" -Dirk
www.VrouwenVersieren.com
JJH en Ll waren er ook, en Erik was een halve man.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dan klopt die bewering van Greys wel dat je minder hard bent dan je je voordoet.
Ik had je doortastender ingeschat, zeker als enige man in het gezelschap...
JJH heeft Erik geholpen met blazen en pompen, dus die valt in mijn beleving af en Ll was toch gewoon vanaf vrijdag al op pad met de dames. Die reken ik daarom ook al niet meer als man mee...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
JJH en Ll waren er ook, en Erik was een halve man.
Ll heeft ook heel veel Sex and The City afleveringen gekeken, het wijfquote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
JJH heeft Erik geholpen met blazen en pompen, dus die valt in mijn beleving af en Ll was toch gewoon vanaf vrijdag al op pad met de dames. Die reken ik daarom ook al niet meer als man mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Laseren?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ook thuis van laserenen nu krootjes met nieuwe aardappeltjes en spek
Jeezzzzzzquote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus de ongewenste haargroei is nu definitief weggepiept?
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is een beetje eng aangezien ik van jou de vraag verwachtte
Komt een goudvis bij de dokter. Zegt de dokter "Ik zie het al, uit de kom"quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Muis006 het volgende:
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter:"ruim je het zelf even op?"
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Komt een goudvis bij de dokter. Zegt de dokter "Ik zie het al, uit de kom"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |