Ja, dat vind ik dus ookquote:
WAAR IS DE SEKS!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik volg jullie niet meer heur, ik ga een nieuwe SC zoeken....met bejaarden ofzo
Alleen maar een paar keer zoenen, ik had me er iets meer van voorgesteldquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook
ik zit hier maar te wachten: NIKS!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie er eentje, met een halve houten bijkeuken/katterenwand.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie er maar 1 van de twee
edit, nu alletwee![]()
Dag liefje!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzzz, ik ga met de beeb op de bank. Nou ja, de beeb op de ene bank en ik op de andere bank, maar ieg weg van de PC. Voor je het weet ben ik weer volledig gehandicapt en kan ik weer weken niet aan mijn.... laat ook maar
Doe-oegggg
Als je niet aan je laat ook maar kan zitten, kan je volgens mij zonder problemen op Greys rekenen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzzz, ik ga met de beeb op de bank. Nou ja, de beeb op de ene bank en ik op de andere bank, maar ieg weg van de PC. Voor je het weet ben ik weer volledig gehandicapt en kan ik weer weken niet aan mijn.... laat ook maar
Doe-oegggg
Niet hier iigquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Doe-oegggg
En laatst was jij aan het huilen omdat we zo langzaam gingen dat je dacht dat we je gedist hadden...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En laatst was jij aan het huilen omdat we zo langzaam gingen dat je dacht dat we je gedist hadden...
MAKE UP YOUR MIND WOMAN!
Hier ook nietquote:
Wacht, ik ga het voor je regelen...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val op mannen
Misschien dat er nu een reclame met een lekkere man komt?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik ga het voor je regelen...
Hunks!
Hete kerels!
Tombola wil brute mannen!
Trouwen!
Rammelen!
Babies!
Nou, Google, doe je best
Het is ook heel gezellig in F&Fquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou zeg, wat een cliff hanger.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Doe-oegggg
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hunks!
Hete kerels!
Trouwen!
Rammelen!
Babies!
Nou, Google, doe je best
"chatten met alleenstaande papa's"quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hunks!
Hete kerels!
Trouwen!
Rammelen!
Babies!
Nou, Google, doe je best
Smakkerdiesmak!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Doe-oegggg
JA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hou er over op.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook heel gezellig in F&F![]()
[..]
Nou zeg, wat een cliff hanger.Nu slaap ik dus niet meer.
![]()
Groetjes aan je beeb een kusje op je tiet vlerkje.
ZO! INPAKKEN HOEFT NIET, IK NEEM HEM ZO WEL MEE!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"chatten met alleenstaande papa's"
nou, je wordt bedankt
Hihi dacht nou hij moet vast donker zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZO! INPAKKEN HOEFT NIET, IK NEEM HEM ZO WEL MEE!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!
WAAR?Ing zei dat ze gingen seksen bij Bones, en dat is heul niet gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZO! INPAKKEN HOEFT NIET, IK NEEM HEM ZO WEL MEE!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dacht nou hij moet vast donker zijn.
Ik heb geen Jipquote:
Welles, en ook een Janneke!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen Jip
Maar ik had de capslock nog aan en zat blind te typen en CSI te kijken
Tuurlijk. Mijn katten slapen ook tegenover de wasmachine en zijn er niet slechter van geworden. Al heb ik de eerste maanden wel de kier tussen masjien en muur dichtgezet.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
zeg Cat mag ik m'n wasmachine er eigks nog wel zetten?
Ow en Whoopie heeft een plekkie onder de verwarming geclaimd
quote:
Je hebt wel gezien wat je nu thuis gestuurd krijgt, al dan niet met kadoverpakking:quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen Jip
Maar ik had de capslock nog aan en zat blind te typen en CSI te kijken
De post quotenquote:
alle quote tags er uit halenquote:
Ogen zijn goed, rest is niet mijn smaakquote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wel gezien wat je nu thuis gestuurd krijgt, al dan niet met kadoverpakking:
[ afbeelding ]
elf, mijn spuit is hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De post quote
kopieren
naar je profiel, plakken in je sig en dan het stukje VOOR b weghalen en de /quote weghalen
niet alleen de quote tags, ook de afbeelding ervoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alle quote tags er uit halen
like so:
Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Hoe moet je ewn post als sig instellen?
Ligt eraan welke post je als sig wil gaan gebruiken.quote:
je ziet toch dat ik dat gedaan hebquote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet alleen de quote tags, ook de afbeelding ervoor
Maar niet benoemd, dus hoe weet muis dat nou!quote:
via jouw post, die eerder wasquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar niet benoemd, dus hoe weet muis dat nou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |