SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darkroom?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan vertel ik ook niet dat ik bij de kijkavond uitgekozen ben voor een kamer!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:59 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen
Ik zit te denken of ik de dagen na de halve finales uit voorzorg maar alvast zal zeggen dat ik dan thuiswerk...Voordeel is dat Nederland donderdag in de halve finale zit, dus kost het je een dag tot de finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7:20 en al lachenquote:
Joehooeeeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan vertel ik ook niet dat ik bij de kijkavond uitgekozen ben voor een kamer!
Ik wilde wel! Jullie Jij zat er om te vragen, en als ik dan zei dat je je maar uit moest kleden en gaan liggen dan gebeurde er niksquote:
Ik ben er echt heel blij meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joehooeeee![]()
![]()
vindt je het leuk Erik?
En waar ga je hene?
Maar het was gewoon een instemming dus? Heb je de kamer nu ook écht? Wanneer kan je er in? Wanneer is de housewarming?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel blij mee. Geeft toch wel een egoboost als je uit 10 mensen gekozen wordt (nou ja, 3 mensen van de 10 werden uitgekozen
.
Ik ga naar Utrecht (Zuilen).
Ik dacht gisterenavond wel van, ok, ze zeggen wel dat ik 'm heb, maar de huurbaas moet nog instemmen. Maar vanochtend vond ik in mijn mail een bericht waarin me uitdrukkelijk werd verzocht een bevestiging te sturen naar de organisatie en alvast een maand borg te betalen (welk geld ik momenteel niet zomaar heb liggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was gewoon een instemming dus? Heb je de kamer nu ook écht? Wanneer kan je er in? Wanneer is de housewarming?
Gaaaaf man![]()
Beide stelt niet zo heel veel voor hoor. En inschrijven in gemeente kan je pas doen als je je huurcontract met alle krabbels hebt. Maar uitwonende beurs is zo te regelen online volgens mij. Al kan dat dan wss ook pas weer als je daar ingeschreven staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh crap nu moet ik vanalles gaan regelen.uitwonende beurs enzo, inschrijven in gemeente, al dat soort shizzle.
Ja precies. Maar ik krijg altijd stress van dingen regelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide stelt niet zo heel veel voor hoor. En inschrijven in gemeente kan je pas doen als je je huurcontract met alle krabbels hebt. Maar uitwonende beurs is zo te regelen online volgens mij. Al kan dat dan wss ook pas weer als je daar ingeschreven staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |